راهنمای خرید ماشین لباسشویی

پر مشغله بودن امروزه مانند یک مد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رسیدگی به کار های روزمره با همراهی یک دوست و همکار میسر خواهد شد. آیا با همکاران خود در زمینه رسیدگی به امور شستشو آشنا هستید؟. آیا می دانید با چه معیار هایی می توانید همکار خود را انتخاب کنید؟. همکاران بی شماری برای کدبانو ها در بازار موجود می باشند. به طور مثال برای شستشوی لباس ها می توانید از ماشین های لباسشویی کمک بگیرید. راهنمای خرید ماشین لباسشویی یاری رسان شما برای گزینش بهترین همکار به هنگام شستشوی لباس ها خواهد بود. آیا می دانستید که پودر های شستشوی به کار رفته برای لباس چه مضراتی برای پوست دستان شما دارند؟. پودر تهیه شده برای شستشوی لباس ها حاوی آنزیمات متعددی بوده که می تواند تهدید خطرناکی برای پوست باشد. برای رهایی از سرطان های پوستی نشأت گرفته از پودر های شستشو باید به همکار خود یعنی ماشین لباسشویی تکیه کنید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

چگونه می توان قدر دان زحمات همکار خود یعنی ماشین لباسشویی بود؟. راهنمای خرید ماشین لباسشویی همیار کاربران برای بهترین انتخاب در جهت گزینش لباسشویی می باشد. دستگاه های مرتبط با شستشو مانند لباسشویی امروزه به عنوان عضو ثابت و پایه هر خانه به شمار می روند. در واقع می توان گفت که ماشین لباسشویی ستون خانه و دست راست کدبانوی منزل محسوب می گردد. راهنمای خرید ماشین لباسشویی حاوی نکات ریز بین متعددی برای دادن سر نخ های مفید در جهت افزایش سطح آگاهی شما می باشد. دانستن اطلاعات اولیه ای در مورد هر محصولی که قصد خرید آن را دارید، شما را چند گام به خرید ایده آل نزدیک تر می سازد. ماشین های لباسشویی همیار پوست دستان هر کدبانویی می باشند که با پودر های چند آنزیمی در کنش و واکنش هستند. بنابراین باید قدر دان حضور آنان باشید.

هنگام خرید لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نکات متعددی برای خرید ماشین لباسشویی وجود دارد. راهنمای خرید ماشین لباسشویی در جهت باز کردن قفل این اطلاعات عمل می کند. قبل از هر چیز باید به تعداد اعضای خانواده توجه کنید. اگر خانواده کمتر از 3 نفر هستید، واقعاً لزومی به خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت های بالا نیست!. درست است که امکان افزایش تعداد اعضای خانواده وجود دارد. اما به این نکته نیز توجه کنید که عمر ماشین های لباسشویی با عمر اعضای خانواده گره نخورده است. روزی می رسد که باید لباسشویی خود را معاوضه کنید. نکته بعدی در مورد تعداد دفعات استفاده اعضای خانواده از لباسشویی در طول هفته می باشد. از اصلی ترین نکات قابل توجه به نوع لباسشویی با توجه به نیاز اساسی و خواسته شما از آن است. از ظرفیت گرفته تا تعداد برنامه و تکنولوژی های به کار رفته برای دستگاه برای بهترین خرید موثر هستند.

ظرفیت ماشین لباسشویی

ظرفیت لباسشویی

ظرفیت ماشین لباسشویی با توجه به تعداد اعضای هر خانه تعیین می گردد. اگر به تازگی وارد زندگی مشترک شده اید، لباسشویی های به ظرفیت 6 کیلو گرم توصیه می شود. اگر پس از مدتی تعداد اعضای خانواده به 3 الی 4 نفر ارتقاء پیدا کرد، به سراغ لباسشویی های 7 الی 8 کیلو گرم بروید. اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا زندگی می کنید، اوضاع کمی متفاوت تر است. برای خانواده های پر جمعیت شما نیازمند لباسشویی هایی با ظرفیت 9 کیلو گرم به لا می باشید. اگر ظرفیت ماشین لباسشویی به بالای 10 کیلو گرم و 11 کیلو گرم ختم شود، قضیه کمی متفاوت تر خواهد بود. مصارفی که برای ظرفیت ماشین لباسشویی با حجم بالا در نظر گرفته می شود، پا را از خانه فراتر می گذارد. پس در انتخاب لباسشویی به ظرفیت آن دقت کنید.

یک نکته را به یاد داشته باشید. اینکه هر چه ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود.

داوین کالا

سرعت چرخش موتور

به نظر شما سرعت چرخش موتور می تواند چه اهمیتی داشته باشد؟. آیا سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی می تواند گزینه ای مهم به هنگام خرید باشد؟. سرعت چرخش موتور لباسشویی در زمان خشک کردن لباس ها کارآیی خود را بهتر نمایان می سازد. هرچه سرعت دوران دستگاه بالا تر باشد، درصد خشک شدن لباس ها افزایش پیدا خواهد کرد. سرعت لباسشویی در واحد زمان یعنی دقیقه تعریف می شود. سرعت چرخش و دوران دستگاه به هنگام خشک کردن لباس ها کاملاً وابسته به جنس پارچه می باشد. سرعت های متفاوتی برای ماشین های لباسشویی موجود در بازار مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. از سرعت 400 دور در دقیقه گرفته تا سرعت چرخش 1800 دور در دقیقه، حداقل و حداکثر میزان سرعت موتور می باشند. در بین بازه های در نظر گرفته شده برای سرعت یک لباسشویی، سرعت 1400 رایج تر از همه به کار می رود.

اصل یا فیک بودن لباسشویی

تعیین اصل یا فیک بودن را با دقت در راهنمای خرید ماشین لباسشویی می توان جستجو کرد. قبل از هر چیز باید بر یک نکته اصلی و اساسی مسلط باشید. اینکه ساده ترین روش؛ جستجوی نام، مشخصات و کد محصول در وبسایت اصلی تولید آن محصول است. البته تطابق تصویر جنس دَم دست با تصویر سایت اصلی نیز می تواند گزینه ای دیگر به هنگام جستجو در تشخیص اصل و بدل بودن باشد. فیک فروشان در طراحی و آراسته کردن محصولات تقلبی خود مهارت بسیار بالایی دارند. فیک فروشان در طول سال های متمادی که در حال فعالیت بوده اند، ترفند های بی شماری را برای جلب نظر مشتری پیدا کرده اند. اصل یا فیک بودن یک لباسشویی می تواند در افزایش یا کاهش طول عمر آن تاثیر گذار باشد. اما اگر به نکات بیان شده در راهنمای خرید ماشین لباسشویی نگاهی عمیق بیندازید، در تشخیص اصل یا فیک بودن لباسشویی تبحر پیدا خواهید کرد.

اصل یا فیک بودن لباسشویی

برنامه های شستشو

امروزه تولید ماشین لباسشویی با توجه به افزایش آمار مصرف کنندگان در حال پیشرفت و به روز رسانی است. ترافیک برنامه های در نظر گرفته شده برای لباسشویی های امروزی به طور مداوم در جو تغییر و تحول قرار گرفته است. تعداد برنامه هایی که برای یک لباسشویی در نظر می گیرند، گاهاً به حالت استاندارد و گاهاً به حالت مافوق استاندارد می رسند. برنامه های شستشو عبارتند از؛ شستشوی سریع، شتسشوی اقتصادی، دستی، مضاعف، ترکیبی، بهداشتی، ملایم، ورزشی، ظریف، پشمی، پنبه ای، ضد حساسیت، لباس کودک، برنامه خشک کردن و آبکشی لباس ها، شستشوی تأخیری، برنامه تعطیلات، لکه بری، بی صدا و… هر کدام از این برنامه ها با توجه به خواسته کاربر از ماشین لباسشویی قابل تنظیم و دست کاری می باشد. بسیاری از برنامه های شستشویی که به ماشین لباسشویی داده می شود، در میانه کار امکان توقف ندارند. اما این مسئله شامل تمام برنامه های شستشو نیست.

اهمیت برنامه های شستشو با ماشین لباسشویی

برنامه های شستشو

برنامه های شستشو در واقع ماشین لباسشویی را از یک جسم ساکن و تنها خارج می سازد. در واقع برنامه های شستشو ماشین لباسشویی را تبدیل به یک وسیله همه فن حریف می کند. اگر لباس های شما لطیف و ظریف باشند، نمی توانید برنامه شستشوی پنبه ای یا پشمی را به کار ببرید. ضمن اینکه ممکن است از باشگاه برگشته و لباس های ورزشی شما نیاز به شستشو اشته باشند. برای شستشوی لباس های ورزشی نیز باید از برنامه مخصوص شستشوی ورزشی استفاده کنید. برای برخی افراد سرعت از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. چنین افرادی می توانند از برنامه شستشوی سریع بهره بگیرند. برای کودکان و افرادی که حساسیت های متفاوتی دارند نیز برنامه های مخصوصی در نظر گرفته شده است. سرو صدا ایجاد نکردن برای لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. تقریباً تمامی ماشین های لباسشویی جدید از نعمت برنامه شستشوی بی صدا بهره می برند.

اگر قصد سفر دارید یا به هر دلیل نمی توانید در لحظه ماشین لباسشویی را روشن کنید، می توانید از برنامه شروع تأخیر و برنامه تعطیلات استفاده کنید.

داوین کالا

مصرف انرژی

نکته بعدی که به هنگام خرید باید سر لوحه حل مشکلات قرار داد؛ میزان مصرف انرژی است. مصرف انرژی در بین عموم با برچسب انرژی خود را مطرح ساخته است. اما برچسب انرژی چیست؟. هر وسیله ای که با جریان الکتریکی در ارتباط باشد، از قدرت و انرژی آن برای حرکت خود استفاده می کند. حال انرژی ای که توسط دستگاه مصرف می گردد، شاید در بازه بالا تعریف گردد یا بالعکس. برچسب مصرف انرژی راهنمای مناسبی برای تشخیص درصد مصرف برق دستگاه می باشد. برچسب انرژی از رنگ سبز با بهترین بازدهی شروع شده و به رنگ قرمز با کمترین بازدهی ختم می شود. اگر در کنار بازدهی بالا از ماشین لباسشویی انتظار استریل کردن و خاصیت ضد باکتریایی دارید، باید به نشان NSF دقت کنید. این نشان به هر ماشین لباسشویی تعلق نمی گیرد. تنها لباسشویی هایی که تا سقف 99 درصد قادر به از بین بردن باکتری ها می باشند، لایق به دریافت چنین نشانی هستند.

بهترین ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی از نقطه نظر های متفاوتی سنجیده خواهد شد. از جمله می توان به تکنولوژی هایی اشاره کرد که تنها مختص گونه خاصی از لباسشویی ها می باشد. به طور مثال اکثر لباسشویی هایی که به تازگی تولید شده اند از نعمت اتصال از راه دور بهره می برند. تنها کافی است که برنامه مخصوص را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید. سپس شاهد معجزه تکنولوژی خواهید بود. بهترین ماشین لباسشویی می تواند آسایش را برای صاحبان خود به ارمغان بیاورد. راهنمای خرید ماشین لباسشویی گزینه های متعددی را برای انتخاب پیش روی کاربران و خریداران واقعی قرار می دهد. کافی است کمی باهوش و ذکاوت عمل کنید. از جدید ترین تکنولوژی هایی که برای لباسشویی ها به کار برده می شود؛ سیستم بهینه ساختن مصرف انرژی و زمان شروع و اتمام فعالیت دستگاه است. بهترین ماشین لباسشویی باید از تکنولوژی های برتر حمایت کند.

بهترین ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی علاوه بر تکنولوژی های برتر کاربران را از شر پودر های شستشوی لباس نجات می دهد. برخی از پودر ها حاوی ترکیبات گسترده از آنزیم های مضر هستند. این ترکیبات تنها برای شستشو در ماشین لباسشویی قابل اعتماد می باشند.

داوین کالا

بهترین مارک ایرانی لباسشویی

شرکت های گسترده ای در زمینه تولید و ابداع ماشین های لباسشویی در حال فعالیت هستند. برند ها و مارک های معتبری که سالیان متمادی در این زمینه فعالیت کرده و ارزش و اعتبار فراوانی کسب کرده اند. امروزه تولیدات داخلی روز به روز به سمت به روز شدن و حتی برتر بودن گرایش پیدا می کند. از جمله بهترین مارک ایرانی در زمینه تولید لباسشویی می توان به؛ آبسال، پاکشوما، پارس خزر و اسنوا اشاره کرد. دامنه قیمت گذاری روی محصولاتی که از این برند های مشهور دسته بندی خواهد شد، کاملاً متغییر می باشد. بستگی به میزان مصرف انرژی، تعداد برنامه های شستشو، قابلیت بر قراری اتصال به گوشی و… دارد. اختصاص دادن نام بهترین مارک ایرانی لباسشویی برای برند های بیان شده ممکن است سال های زیادی به طول انجامیده باشد. اما آنچه که اهمیت دارد، نتیجه استمرار فعالیت در زمینه تولید لباسشویی هایی با کیفیت بالا است.

ویژگی لباسشویی های ایرانی

می دانید که هر برند ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد. لباسشویی های برند ایرانی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اولین نکته در مورد لباسشویی های برند ایرانی دَم دست بودن لوازم جانبی آنها به هنگام تعمیر می باشد. به دلیل ساخت این لباسشویی ها در داخل کشور، به راحتی می توانید تمام قعطات سازنده به هنگام خرابی دستگاه را تهیه کنید. نکته دوم در مورد این لباسشویی ها قیمت مناسب آنها به نسبت مدل های خارجی است. در روزگار گرانی ها اگر بتوانید دستگاهی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب تهیه کنید، باید کلاه خود را بالا بیندازید. در بین برند های ایرانی اسنوا و پاکشوما جزء پر طرفدار ترین برند ها از نظر کیفیت و قیمت می باشند. پس از این دو برند، آبسال و پارس خزر را می توان نام برد. قیمت های رقابتی که بین برند های ایرانی و خارجی وجود دارد، باعث نگاه عمیق کاربران به بودجه جیب شان شده است.

لباسشویی تسمه دار

دسته بندی لباسشویی ها را اکثراً بر اساس تسمه ای یا بدون تسمه بودن موتور انجام می دهند. لباسشویی های بدون تسمه را Direct Drive می نامند. سر و صدای Direct Drive ها بسیار کم و طول عمر بالایی دارند.

داوین کالا

بهترین مارک خارجی لباسشویی

مارک های خارجی نیز به طور چشمگیر در بین اقوام ایرانی طرفداران مخصوص به خود را جذب کرده اند. هر برند برای بهتر بودن و در عین حال برتر بودن تلاش می کند. این مسئله امری کاملاً طبیعی است. چراکه اگر رقابتی در بین برند ها و کمپانی های نامدار موجود نباشد، عملاً به روز شدن هیچ گونه معنا و مفهومی نخواهد داشت!. بنابراین برای پیشرفت باید حریف قدر با موانع بی شمار در سد راه خود داشته باشید. از جمله بهترین مارک خارجی لباسشویی می توان ال جی، سامسونگ و بوش را نام برد. نحوه کار با ماشین های لباسشویی که در رده بندی بهترین ها قرار می گیرند، بسیار راحت و لذت بخش است. لباسشویی های ال جی علاوه بر اتصال از طریق گوشی، از فرمان صوتی شما تبعیت می کنند. راهنمای خرید ماشین لباسشویی با فناوری های امروزی آشنا بوده و می داند که باید به بحث در مورد چه ویژگی های بپردازد.

لباسشویی های برند ال جی در دل و روده خود کمتر از قطعات متحرک بهره می برند. همین طول عمر آنها را چند برابر به نسبت سایرین افزایش داده است.

داوین کالا

لباسشویی برند سامسونگ

سامسونگ برند محبوب و دلنشین در زمینه تولید لوازم خانگی متعدد فعالیت می کند. اگر زمینه فعالیت لباسشویی را برای برند سامسونگ در نظر بگیریم، به نتیجه ای مطلوب می رسیم. لباسشویی های سامسونگ از بدو تولد تا زمانی که عمر مفید آنها به پایان می رسد، بهترین پردازشگر در زمینه شستشو قلمداد خواهند شد. برنامه هایی نظیر؛ قابلیت اضافه کردن لباس در مرحله شستشوی نیمه کاری البسه از جمله برنامه های برتر لباسشویی سامسونگ محسوب می شود. گاهی جوراب هایی با درجه کثیفی بالا دارید و نمی خواهید که بوی آنها با سایر لباس ها ادغام گردد. سامسونگ برای این درخواست شما یک کشوی کوچک را در قسمت زیرین لباسشویی های خود گنجانده است. این کشوی کوچک را با نام کشوی شستشوی جانبی می شناسند. در ضمن چرخش دور موتور ماشین لباسشویی های سامسونگ از تکنولوژی Super Speed بهره می برند. سرعت چرخش و دوران دستگاه برای سریع تر خشک شدن البسه بسیار مناسب است.

نصب و راه اندازی لباسشویی های سامسونگ به راحتی تماشا کردن دفترچه راهنما همراه دستگاه می باشد.

داوین کالا

نتیجه گیری

راهنمای خرید ماشین لباسشویی برای آنکه بتواند اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. ماشین های لباسشویی تنها به منظور شستشوی لباس ها مفید نیستند. بلکه در افزایش میزان سلامتی پوست و دور ساختن دستان از پودر های شستشوی لباس نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد. پودر های لباسشویی حاوی آنزیمات مشکل ساز و خطر ناکی برای پوست انسان می باشند. اگر به طور مداوم پوست دست با آنها در ارتباط مستقیم قرار گیرد، به مرور زمان سرطان های پوستی خود را نمایان می سازند. بنابراین باید قدر دان اولین شخصیت سازنده ماشین های لباسشویی باشیم. چراکه با ساخت و ابداع ماشین لباسشویی نه تنها یک همکار سودمند را برای کدبانو ها به وجود آورده، بلکه سلامتی را نیز هدیه کرده است.

***جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *