دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421

برای افزایش طول عمر دستگاه هایی مانند اسپرسو ساز باید در رعایت نکات ایمنی آن هوشیار باشید. قبل از هر چیز باید شناخت کافی از اجزای دستگاه خریداری شده در دست باشد. یک اسپرسو ساز شامل؛ مخزن آب، فیلتر آب، نازل بخار، تمپر قهوه و سینی چکه گیر می باشد. البته نباید دکمه های کنترل وضعیت دستگاه را فراموش کرد. برخی از دستگاه های اسپرسو ساز دارای آسیاب قهوه برای آسیاب کردن دانه های قهوه می باشند. اما اسپرسو ساز دلونگی BCO421 فاقد آسیاب قهوه است. در عوض این دستگاه دارای قابلیت کاپوچینو ساز، تهیه قهوه فرانسه، آب داغ و شیر گرم بوده که دستگاه را چند کاره نشان می دهد. دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 شما را با اجزاء و طریقه استفاده از دستگاه آشنا می سازد. برای سازندگان هر کمپانی در وهله اول ایمنی کاربران استفاده کننده از دستگاه حائز اهمیت می باشد.

دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی NCO421

دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 ابتدا اجزای اصلی و سازنده دستگاه را معرفی می کند. طبق الگو و شکل نمایش داده شده، اجزاء با حروف A تا C از هم تفکیکی شده و معرف حضورتان می گردد. A1 محل قرار گیری دریچه آب دستگاه را نشان می دهد. A2 خود مخزن آب اسپرسو ساز است. به A3 و A4 می رسیم که دسته نگهدارنده فیلتر کلر و نگهدارنده فیلتر کلر را نشان می دهد. A5 و A6 به ترتیب فیلتر نگهدارنده قهوه قطره ای و محفظه پر آب را نمایان می سازند. A7 و A8 که A9 را هم در خود جا می دهد، صفحه گرم نگهدارنده و سینی چکه گیر را شامل می شوند. A10 در کنار A11 برای آماده سازی کاپوچینو و بخار کاپوچینو ساز به کار رفته که به A12 دکمه آماده به کار و روشن کردن دستگاه، ختم می شوند.

اجزاء مشخص شده با حروف B و C

دکمه هایی که با حروف B مشخص شده اند، از بخار با نور گرفته تا قهوه اکسپرس، اسپرِسو و قهوه قطره ای را شامل می شوند. حال به حروف C می رسیم که سایر اجزاء دستگاه را معرفی می کنند. به طور مثال C1 نگهدارنده فیلتر قهوه اسپرِسو را مشخص می سازد. C2 و C3 به ترتیب اجزاء فیلتر قهوه یک فنجانی و فیلتر قهوه دو فنجانی هستند. C4 وسیله ای برای اندازه گیری قهوه با فشار را نشان می دهد. C5؛ فیلتر دائمی بوده که تنها مدل های خاص مانند اسپرسو ساز دلونگی BCO421 از آن بهره مند می باشند. C6؛ این وسیله برای نگهداری نوشیدنی لذیذ به کار می رود، مانند C5 تنها مختص مدل های بخصوص می باشد. C7 فیلتر نرم کننده آب مخزن است. و در نهایت به شکل C8 می رسیم که فیلتر کلر بوده و بخش مهمی از خالصی نوشیدنی را بر عهده دارد.

فیلتر کلر درصد بالایی از کلر آب را می گیرد.

داوین کالا

طریقه درست کردن نوشیدنی

قهوه انواع و اقسام گوناگونی از خود به جا گذاشته است. قهوه اسپرِسو، قهوه فرانسه، کاپوچینو و… که هر کدام طریقه درست کردن آنها در جزئیات مقداری با همدیگر متفاوت می باشد. این نوشیدنی ها در دسته نوشیدنی های گرم طبقه بندی شده و هر کدام طرفداران مخصوص به خود با توجه به طعم و مزه ای اختصاص یافته، دارند. ابتدا به درست کردن نوشیدنی اسپرِسو توسط اسپرسو ساز دلونگی BCO421 می پردازیم. ابتدا پیش گرم کردن واحد قهوه برای به دست آوردن قهوه اسپرسو در دمای مناسب مهم است. به تعداد فنجان های مورد نیاز می توانید داخل مخزن آب دستگاه، آب بریزید. مخزن آب اسپرسو ساز دارای درجه بندی مناسب بوده که می توانید آب را به میزان دلخواه داخل مخزن بریزید. بدون افزودن قهوه، از فیلتر کوچکتر برای تهیه یک قهوه یا از فیلتر بزرگتر برای تهیه دو قهوه استفاده کنید.

طریقه درست کردن نوشیدنی

در ادامه باید باید به سراغ صافی دستگاه بروید. دانه های آسیاب شده قهوه را داخل محفظه صافی ریخته و ترجیحاً از قهوه آسیاب شده موکا به دلیل کیفیت آن استفاده کنید. صافی باید داخل نگهدارنده صافی قرار گیرد. بر روی دستگاه یک فلش جهت هم تراز کردن نگهدارنده صافی با دستگاه وجود دارد. نگهدارنده صافی را باید زیر دستگاه و هم تراز با آن قرار داده و سپس باید نگهدارنده صافی را به طرف بالا فشار دهید. برای بسته شدن نگهدارنده، باید آن را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید. حال باید ظرف مخصوص قهوه اسپرِسو را در زیر دستگاه و محل مخصوص قرار دهید. در این هنگام باید دستگاه را روشن کرده و حدود دو دقیقه صبر کنید تا قهوه آماده مصرف شود. در پایان برای خروج بخار اضافی باقی مانده در دستگاه باید espresso/steam را روی حالت بخار تنظیم گردد. اسپرِسو آماده نوش جان کردن است.

کاپوچینو با اسپرسو ساز دلونگی BCO421 چگونه درست می شود؟

طریقه درست کردن نوشیدنی های لذیذ با اسپرسو ساز دلونگی تقریباً شبیه همدیگر می باشند. البته در مراحل آماده سازی و تنظیمات اولیه و ثانویه تهیه نوشیدنی تفاوت های اندکی به چشم می خورد. همان طور که قهوه اسپرِسو را درست کردید می توانید اقدامات را برای نوشیدنی کاپوچینو تکرار کنید. برای تهیه کاپوچینو باید مقدار آب را به گونه ای تنظیم کنید که برای قهوه و شیر کفایت کند. ابتدا قهوه سیاه رنگ را داخل فنجان ریخته و در دومین سطح فنجان، قهوه روشن تر بر روی قهوه سیاه و غلیظ ریخته خواهد شد. حال باید کلید close را فشار دهید تا فعالیت دستگاه با توقف رو به رو گردد و آب کافی برای شیر در دست باشد. برای هر فنجان از نوشیدنی کاپوچینو حدود 100 گرم احتیاج به شیر سرد دارید. لوله ای که عملیات کف سازی بر روی شیر را انجام می دهد باید حدود 5 میلی متر داخل ظرف شیر قرار گیرد. همانند آماده سازی قهوه اسپرِسو در پایان دکمه espresso/steam را روی تنظیمات بخار بگذارید تا شیر به میزان دلخواه کف کند. این دکمه را به حالت CLOSE تغییر دهید و دستگاه را خاموش سازید. به همین سادگی با کاپوچینوی لذیذ طرف خواهید بود.

مراحل تهیه قهوه فرانسه نیز مانند نوشیدنی های دیگر مطابق با دستورالعمل دستگاه اسپرسو ساز دلونگی می باشد.

داوین کالا

نکات ایمنی دستگاه با استفاده از دفترچه راهنما

رعایت نکات ایمنی چه تاثیری می تواند از خود بر جا بگذارد؟. بدون شک با رعایت نکات ایمنی مانع از اختلال در دستگاه اسپرسو ساز خواهید شد. مثلاً اگر خواهان درست کردن اسپرِسو به مدت طولانی در طول شبانه روز هستید، باید به فکر رسوب زدایی آن نیز باشید. طبق دستورالعمل دستگاه مطابق شکل (1و2) فیلتر کلر را بالا کشیده، فیلتر را از محفظه پلاستیکی جدا کرده و زیر شیر آب شستشو دهید. فیلتر کلر باید هر 80 سیکل یک بار تعویض گردد. برای تهیه قهوه اسپرِسو باید دستگاه را از قبل گرم کنید. شکل های (3 تا 7) از چگونگی ریختن آب با در نظر گرفتن MAX آن و ریختن پودر قهوه در محفظه مخصوص آن خبر می دهند. طبق شکل (8) باید چراغ نشانگر B3 برای تهیه اسپرِسو را روشن کنید. مطابق شکل ( 9 و 10) فیلتر را داخل نگهدارنده با رعایت قرار گیری برآمدگی فیلتر در شکاف مخصوص نگهدارنده قرار داده و در زیر دستگاه جا سازی کنید.

نکات ایمنی با توجه به دفترچه راهنما

نکات شکل (11 تا 14)

طبق شکل ( 11 )؛ پس از قرار دادن فنجان زیر نگهدارنده فیلتر منتظر روشن شدن چراغ نشانگر A باشید. حال بلافاصله B2 را فشار دهید. شکل (12 و 13 )؛ برای تهیه دو فنجان قهوه باید از دو سطح قهوه یعنی 6 + 6 گرم و از فیلتر C3 استفاده کنید. نکته؛ برای جلوگیری از سر ریز شدن پودر قهوه، هر از چندگاهی پودر را به پیمانه اضافه کنید. حال باید قهوه آسیاب شده را فشار داده تا به یک اسپرِسوی لذیذ دست یابید. در مورد فشار دادن پودر قهوه نکات ریزی وجود دارد. مثلاً اگر پودر آسیاب شده را زیاد فشار دهید، قهوه دیر تر به دستتان می رسد. در ضمن کف به دست آمده تیره و نامناسب می باشد. حال اگر فشار دادن قهوه آسیاب شده خیلی سبک باشد، تحویل قهوه بسیار سریع خواهد بود. همچنین کف قهوه روشن و کم رنگ است. هم اکنون اضافه های پودر قهوه را گرفته و نگهدارنده را محکم در جای خود قرار دهید تا از نشت آب چلوگیری شود. حال طبق شکل 14 فنجان را زیر دستگاه قرار دهید.

نکات شکل (15 تا 17)

طبق شکل (15) برای از بین بردن محل های استفاده شده از قهوه ، فیلتر را با استفاده از اهرمی که در آن قرار گرفته است، ثابت نگه دارید. حال قهوه را با وارونه نگهداشتن فیلتر و ضربه زدن به آن خارج کنید. فنجان ها را قبل از قرار دادن در زیر نگهدارنده فیلتر با آب داغ؛ گرم کنید. مرحله بعد؛ لطفاً برای تهیه قهوه از استاندارد های ESE و غلاف های مطابق با سیستم آن استفاده کنید. استفاده از استاندارد ESE باعث تهیه قهوه اسپرِسوی راحت و تمیز خواهد شد. در آخر طبق شکل (16) سعی و تلاش خود را بر این بنا کنید که غلاف را مطابق با استاندارد و دستورالعمل صحیح محکم روی فیلتر قرار دهید. با انجام این مراحل به سادگی قادر به تهیه نوشیدنی اسپرِسو خواهید بود.

حال به شیوه درست کردن کاپوچینو توسط اسپرسو ساز دلونگی می رسیم. طبق شکل ( 17) باید دکمه B1 یعنی بخار با نور را فشار دهید. توصیه دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 به شما استفاده از شیر بدون چربی یا نیمه چرب در دمای 5 درجه سانتی گراد یخچال می باشد. برای هر فنجان کاپوچینو به حدود 100 گرم شیر احتیاج پیدا می کنید. از بین بردن محل های استفاده شده از قهوه ، فیلتر را با استفاده از اهرمی که در آن قرار گرفته است، ثابت نگه دارید و قهوه را با وارونه نگهداشتن فیلتر و ضربه زدن به آن خارج کنید توجه داشته باشید که حجم شیر دو یا سه برابر خواهد شد.

برای جلوگیری از خطر سوختگی و پاشیده شدن قهوه، هرگز نگهدارنده فیلتر را به هنگام تحویل قهوه از دستگاه جدا نکنید.

داوین کالا

نکات شکل ( 18 تا 20)

نکات دفترچه راهنما

پس از روشن کردن دکمه B1، چراغ نشانگر روشن می شود. چراغ نشانگر نشان می دهد که دیگ بخار به درجه حرارت ایده آل برای تولید بخار رسیده است. هنگامی که دیگ بخار گرم شود، طبیعتاً مقدار کمی آب و بخار به سینی قطره ای منتقل می گردد. مطابق شکل (18) دستگاه کاپوچینو را با کشیدن آن به جلو و چرخاندن آن به سمت چپ گسترش دهید. در حین انجام این عمل از گرم كردن خروجی دیگ بخار خودداری كنید. حال باید فنجان شیر را در زیر میله قرار داد و طبق شکل (19) میله را حدود 5 میلی متر داخل شیر فرو کنید. مطابق شکل (20) دکمه بخار را به حالت روشن درآورید. در این هنگام شیر شروع به افزایش حجم 2 الی 3 برابری می کند. پس از افزایش حجم دو برابری شیر، دستگاه کاپوچینو را عمیقاً غوطه ور کرده و به گرم کردن شیر ادامه دهید. با رسیدن به دمای ایده آلِ 60 درجه سانتی گراد، با چرخاندن صفحه بخار به حالت خاموش و فشار دادن دکمه، انتقال بخار را قطع کنید.

تهیه آب گرم

دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 خواهان انتقال اطلاعات مفید به شما می باشد. برای تهیه آب گرم می توانید از طریق دستگاه کاپوچینو ساز اقدام کنید. با فشار دادن دکمه ON / STANDBY دستگاه را روشن کرده و صبر کنید تا چراغ روشن شود. . گیرنده ای را در زیر دستگاه کاپوچینو قرار داده و  وقتی چراغ P / نشانگر روشن شد، دکمه D را فشار دهید. همزمان دکمه بخار را به حالت D تغییر دهید. حال آب گرم از کاپوچینو ساز خارج می گردد. برای قطع آب داغ، دوباره دکمه را فشار داده و صفحه بخار را به حالت خاموش در آورید. به یاد داشته باشید که نباید بیش از 60 ثانیه آب گرم استخراج کنید. دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 برای مخاطبان راحتی را به ارمغان می آورد. رعایت نکات ایمنی نه تنها کار با دستگاه را سهولت می بخشد، بلکه عمر دستگاه را نیز افزایش خواهد داد.

نکته؛ قبل از تمیز کردن قسمت بیرونی دستگاه، آن را خاموش کنید. دستگاه اسپرسو ساز را از پریز برق جدا کرده و بگذارید تا خنک شود. برای تهیه مجدد قهوه بعد از کف شدن شیر، ابتدا دیگ بخار را خنک کنید، در غیر این صورت قهوه می سوزد.

داوین کالا

نکات شکل (21 تا 24)

برای تمیز کردن لوله کاپوچینو ساز باید این مراحل را انجام دهید؛ قبل از هر چیز باید بدانید که بیش از 3 مرتبه متوالی نباید شیر را کف کنید. مطابق شکل(21)؛ لوله کاپوچینو ساز را با یک دست ثابت نگه دارید، در حالی که از دست دیگر برای باز کردن دستگاه کاپوچینو در جهت عقربه ساعت استفاده می کنید. حال درپوش فیلتر را باز کرده و در جهتی که با پیکان روی درپوش نشان داده شده، با فشار دادن فوتر از ظرف، آن را از قسمت پلاستیکی فشار دهید. واشر را برداشته و  تمامی اجزاء را بشویید. فیلتر را کاملاً در آب داغ تمیز و آن را با برس مالش دهید؛ شکل( 22 تا 24). دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 روش های صحیح تمیز کردن دستگاه را آموزش می دهد. اگر طبق اصول و قوانین دفترچه راهنما پیش بروید، به اصالت کالای خود ایمان می آورید.

نحوه تمیز کردن صحیح دستگاه

نحوه تمیزی کردن صحیح دستگاه

طبق شکل (25 تا 28) از دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 باید نکات ریز را رعایت کرد. ابتدا به کمک یک سنجاق از مسدود شدن سوراخ ها اطمینان حاصل کنید. فیلتر را نصب و همانطور که در شکل نشان داده شده، بر روی دیسک پلاستیکی ببندید.  مراقب باشید که سنجاق را در دیسک پلاستیکی سوراخ مهر و موم نشان داده شده توسط فلش ​​در شکل قرار دهید. مونتاژ بدست آمده از این طریق را مجدداً در محفظه فیلتر استیل قرار داده و اطمینان حاصل کنید که پیچ ​​در سوراخ تکیه گاه درگیر شده است. در آخر روی ca را پیچ کنید. تمیز نکردن به شرح بالا ضمانت را از هر جهت باطل می کند. تمیز کردن محل خروجی دیگ بخار؛ تقریباً در هر 300 قهوه، دیگ بخار اسپرسو باید تمیز شود. با پیچ گوشتی پیچ محافظ فیلتر دیگ بخار اسپرسو را باز و خروجی دیگ را جدا کنید. سپس با یک پارچه نرم شروع به تمیز کردن کنید.

دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 با حساسیت بالا تمام نکات را بیان می کند. فیلتر دستگاه اسپرسو ساز را نباید کاملاً در آب داغ تمیز کنید. زیرا با گذشت زمان کلسیم موجود در آب ممکن است باعث انسداد شود و کارایی دستگاه را کاهش دهد.

داوین کالا

نتیجه گیری

دفترچه راهنمای اسپرسو ساز دلونگی BCO421 از هر جهت سعی در افزایش سطح آگاهی کاربران دارد. با اطمینان، این دفترچه می تواند باعث افزایش درجه رضایت مشتریان شود. اگر از جهت دیگر نیز دفترچه را بررسی کنیم، به طول عمر مفید دستگاه می رسیم. دستگاه را هر چند وقت یکبار باید رسوب زدایی کرد. طبق دستورالعمل های موجود در بسته بندی محصول رسوب زدایی، محصول را در یک کوزه رقیق کنید. حال فیلتر کلر را برداشته و محلول را درون مخزن بریزید. فیلتر کلر را برداشته و محلول را درون مخزن بریزید. کوزه را روی صفحه گرم کننده قرار داده و دکمه O را فشار دهید. معادل یک فنجان را تحویل دهید و سپس دستگاه را خاموش کنید. بگذارید محلول به مدت 15 دقیقه کار کند. سپس مسواک زدن را تکرار کنید. باید اطمینان حاصل کرد که سوراخ ها مسدود نشده اند. در صورت نیاز آنها را با یک سنجاق تمیز کنید. با آب روان بشویید و مسواک بزنید. فیلتر خروجی را تعویض و مطمئن شوید به درستی روی واشر قرار گرفته است. عدم تمیز کردن به شرح بالا ضمانت را باطل می کند. با رعایت نکات ایمنی موجود در دفترچه راهنما به نتایج ایده آلی خواهید رسید.

***جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

36 پاسخ

  1. سلام، من بعد طی این مراحل قهوه اسپرسو که درست میکنم گرم نیست تمام نکات رو هم انجام میدم رنگ و کف قهوه خوب هست ولی به اندازه کافی داغ نیست، آیا چیزی هست که بتونیم قهوه داغ تری درست کنم

    1. سلام
      در کل قهوه ای که با دستگاه های اسپرسو ساز درست می شه خیلی داغ نیست
      چون آب به نقطه جوش نمی رسه . ولی خب دماشم نباید انقدر پایین باشه .
      سعی کنید قسمت تنظیمات دماش رو بیشتر بررسی کنید .

      1. سلام ببخشید کدوم قسمت باید تنظیمات دما انجام بشه؟!اخه مشکل منم هست

      2. یبار بدون گذاشتن پرترافیلتر دکمه شروع رو بزنید تا کمی اب خارج شود و قسمت کنسول که سرد هست داغ شود سپس قهوه درست کنید که میبینید داغ شده قهوه تون

    2. سلام. قبل از گذاشتن پرتابل فیلتر بر روی دستگاه ابتدا مقداری از آب اولی بگذارید خارج شود سپس‌ دسته را نصب‌ کنید سپس‌ اجازه دهيد که دوباره دکمه سبز شود واستارت کنيد.

  2. سلام ببخشید فیلتر نرم کننده مخزن آب یعنی بخش c7 باید توی بسته بندی کالا باشه؟
    توی محصولی که ما خریدیم وجود نداره

    1. سلام
      بله فیلتر نرم کننده مخزن آب هستش و باید توی کارتن و همراه محصول باشه

      با فروشنده ای که این محصول رو ازش خریداری کردید تماس بگیرید .

      پایدار باشبد …

    2. سلام. من بعد از یک ماه خرید محصول…..هنگامی که میخوام کف شیر تهیه کنم و دکمه رو میچرخونم هیچ بخاری از دستگاه خارج نمیشه، در صورتی که لامپ مربوط به کاپوچینو سبز رنگ و فعال شده
      چرا این اتفاق میوفته؟
      حتی یکبار بعد از چندبار امتحان کردن دستگاه به طور خودکار خاموش شد
      علتش چیه؟

      1. سلام

        احتمالاً دستگاه یا رسوب گرفته یا هوا .
        مراحل رسوب گیری و هواگیری رو انجام بدید ، اگه مشکلش حل نشد با فروشنده ای که محصول رو ازش خریداری کردید صحبت کنید .

        پایدار باشید …

  3. سلام الان یه ندتی هست که دستگاه ما شیر رو به فوم تبدیل نمیکنه فقط جوش میاره علتش چیه ؟؟

  4. سلام . دستگاه دلونگی ۴۲۱ دارم. با هر بار کافی گرفتن مقدار آب باقی مانده توی مخزن همه میاد تو ظرف زیر سینی. مشکل از کجا هست.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    1. سلام
      نباید اینطور باشه ، اگه تنظیاتش مشکلی نداره شاید نیاز به هوا گیری و رسوب گیری داشته باشه
      پیشنهاد میشه یه دور کلا دستگاه رو سرویس کنید .
      اگه درست نشد با تکنسین یا با فروشنده ای که دستگاه رو ازش خریداری کردید تماس بگیرید .

      پایدار باشید …

  5. سلاام چراغ بخار دستگاه من ااوایل روشن میشد،اما یهو دیگه نمیشه،علتش چیه؟

    1. سلام

      احتمالاً دستگاه نیاز به هوا گیری داشته باشه
      تکنسین دستگاه رو بررسی کنه بهتره

      یا
      از فروشنده ای که دستگاه رو ازش خریداری کردید بخواید کمکتون کنه

  6. دلیل جمع شدن آب زیر سینی قهوه ساز. بعد از هر استفاده چیه

    1. اگه از لوله خروجی چکه نکنه یعنی از داخل دستگاه نشتی داره .
      چون در اصل بعد از هر بار استفاده خود به خود چکه می کنه و می ریزه توی مخزن زیر سینی

    1. سوالتون رو متوجه نشدم !!
      یعنی دستگاه کار می کنه ولی چراغاش روش نمیشه ؟!
      اگه چراغاش روشن نمیشه و دستگاه هم کار نکنه یعنی کلا هیچ برقی به دستگاه نمیرسه و بهتره یه تکنسین دستگاه رو بررسی کنه

  7. سلام منم دستگاه ۴۲۱ تازه گرفتم بعد از سرو قهوه تو سینی زیر پر آب میشه دستگاه هم نو هست و قهوه هم زیاد داغ نیست وقتی اماده میشه و لطفا برای هوا گیری دستگاه راهنمایی کنید

    1. سلام
      احتمالاً دستگاه نشتی داره
      بهتره بدید یه تکنسین ببینه
      یا
      با فروشنده ای که ازش خریداری کردید تماس بگیرید

  8. داخل مخزن آب قسمت فرانسه کثیف شده انگار جلبکی مانند شده. چطوری میشه تمیز ش کرد؟

  9. سلام.من همین مدل ۴۲۱ رو دارم فیلتر پشتش اصلا خیس نمیشه.یعنی آب ازش عبور نمیکنه .دلیلشو میدونید؟

    1. سلام منم همچین مشکلی دارم آب که داخل مخزن میریزم همش چکه میکنه جمع میشه تو سینی

  10. سلام منم همچین مشکلی دارم آب که داخل مخزن میریزم همش چکه میکنه جمع میشه تو سینی

  11. سلام من یه هفته ای میشه دستگاه ۴۲۱ رو خریدم که به دو مورد بر خوردم یکی اینکه سینی زیر اب چکان پره اب میشه دو م اینکه چند بار بطور خود به خود دستگاه خاموش شد علتش چیه ؟؟

  12. سلام،من دلونگی مدل bco421 گرفتم فیلتر c7 تو بسته نبوده درسته؟ باید تو بسته باشه؟

  13. سلام وقت بخیر، دکمه بخار دستگاه چند وقتیه که به رنگ نارنجی در اومده و چشمک میزنه قبلاً سفید بود،مشکل از کجا میتونه باشه?

  14. واسه کاپوچینو منظور لز قهوه سیاه و غلیظ و بعد قهوه روشن تر چیست

  15. سلام
    دستگاه ما تازه خریداری شده. دکمه سبز برای اسپرسو روشن میشه صدا هم میاد ولی کار نمیکنه یعنی آب انگار به قسمت قهوه نمیاد

  16. سلام
    دستگاه و یک هفته هست خریداری کردم بعد از هر بار قهوه گیری سینی زیر اسپرسو ساز پر آب میشه
    از فروشنده پرسیدم میگه طبیعیه
    وای من راضی نشدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *