آموزش خرید بهترین جارو برقی

آیا با خریدی آگاهانه موافق هستید؟. آیا می دانید کدام مدل جارو برقی می تواند برای هدف شما از خرید مناسب باشد؟. فرآیند خرید جارو برقی برای اکثر مردم با دغدغه هایی همراه است. اینکه جارو برقی سفارش داده شده، آیا از قدرت مکش مناسب بر خوردار است یا خیر؟!. آیا صدای تولیدی توسط جارو گوش خراش نیست؟. و هزاران دغدغه و نگرانی که به هنگام خرید یا پس از خرید به سراغ کاربران می آید. اما کاربران از این موضوع غافلند که با کسب اطلاعات اولیه ای از جارو به خواسته خود خواهند رسید. آموزش خرید بهترین جارو برقی به عنوان یک راهنما شما را از مرحله تولید تا مصرف جارو برقی همراهی می کند. آموزش ها برای افزایش سطح آگاهی افراد خلق شده اند. بنابراین در برابر کسب مهارت های تازه با استفاده از آموزش خرید، نباید مقاومتی صورت گیرد!.

آموزش خرید بهترین جارو برقی

آموزش خرید بهترین جارو برقی برای افراد علاقمند به کسب مهارت های نوین، بسیار سودمند واقع می شود. قبل از هر چیز باید بدانید که برای مصارف خانگی می خواهید جارو بخرید یا مصارف صنعتی و نیمه صنعتی؟!. مسئله بعدی مربوط به قدرت مکش و درصد کثیفی محیطی است که جارو برقی وارد آن می شود. اگر محل محتاج به جارو برقی بیش از حد ممکن آلوده و کثیف باشد، باید به سراغ جارویی بروید که پاسخ گوی آن محیط باشد. غیر از اطلاعات اولیه در مورد عملکرد های جارو، کسب اطلاعات در مورد نحوه تمیز کردن دستگاه نیز حائز اهمیت است. اگر خواهان عمر مفید و طولانی برای جارو برقی خود باشید، مراقبت از آن در اولویت قرار می گیرد. با تمیز کردن هر چند وقت یک بار جارو برقی، عمر تازه ای به آن خواهید بخشید. مقاله آموزش خرید بهترین جارو برقی راه کار های مناسب جهت طول عمر مفیدتر جارو برقی را آموزش خواهد داد.

نکات خرید جارو برقی

خرید جارو برقی جزء خرید های انکار ناپذیر محسوب می گردد. برای داشتن خریدی ایده آل توجه کردن به ویژگی های مهم و اساسی در جارو برقی از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور مثال نوع موتور و قدرتی که موتور برای مکیدن آلودگی های هر سطح دارد در وهله اول مهم است. اینکه بتوانید جارو برقی را به هر قسمت از خانه ببرید نیز به نوبه خود دارای اهمیت است. یک جارو برقی خوب نباید مصرف انرژی بیش از حدی داشته باشد. هرچه مصرف انرژی جاروی خریداری شده کمتر باشد، ارزش جارو بالا تر خواهد رفت. ممکن است در ساعاتی از شبانه روز مجبور به تمیز کردن سطوح مختلف شوید که اعضای خانواده در خواب فرو رفته اند. در چنین شرایطی میزان صدای منتشر شده توسط جارو اهمیت پیدا می کند. بنابراین به هنگام خرید و در لحضه خرید از گوش خراش نبودن صدای جارو اطمینان حاصل کنید.

مدل های جارو برقی

اگر از برند تولید کننده جارو برقی صرف نظر کنیم باز هم تنوع جارو از نقطه نظر های دیگر بررسی می گردد. به طور مثال از نظر ظاهر و ویژگی های باطنی جارو برقی ها با همدیگر متفاوت بوده و انواع گوناگونی دارند. آموزش خرید بهترین جارو برقی، گونه های مختلف جارو برقی را معرف حضورتان می کند. گونه های مختلف جارو برقی عبارتند از؛ مدل جعبه ای، ایستاده، رباتی، دستی و شارژی، عصایی. هر کدام از مدل ها با توجه به توانایی و مهارتی که در تمیز کردن سطوح از خود نشان می دهند، تعریف می گردند. برخی جارو برقی را صرفاً برای پاک کردن فرش و موکت مورد استفاده قرار می دهند. اما برخی افراد پا را فراتر از پاک کردن فرش و موکت می گذارند. این افراد از جارو برقی حتی برای گرد گیری پرده ها، پاک کردن مبل، تمیز کردن کاشی های سطح خانه و آشپزخانه و… استفاده می کنند.

مدل های جارو برقی

جارو برقی جعبه ای

معروف بودن و به شهرت رسیدن یک جارو برقی مستلزم داشتن مهارت های برتری به نسبت سایرین است. جارو برقی جعبه ای با توجه به اطلاعات رسیده از آموزش خرید بهترین جارو برقی، محبوبیت بسیاری دارد. مزیت های جارو برقی جعبه ای به نسبت سایر جارو ها عبارتند از؛ انعطاف پذیر بودن، حمل راحت، حرکت روان با توجه به چرخ های آن، قدرت مکش بالا و ایجاد سر و صدای کم. موارد اشاره شده به کاربران این دیدگاه را هدیه می دهد که خرید جارو برقی جعبه ای می تواند مقرون به صرفه باشد. از مدل های مختلف جارو برقی جعبه ای اشاره ای به؛ جارو برقی مدل FC9170، جارو برقی مدل FC9174، جارو برقی مدل FC 9176 از خانواده فیلیپس داشته باشیم. مدل های بیان شده از نظر قدرت مکش بالا و ایجاد صدای کم محبوبیت بالایی در بین مردم دارند. همچنین منعطف بودن این جارو ها زبان زد خاص و عام است.

مدل های جارو برقی جعبه ای دارای موتور هایی با مصرف بهینه انرژی و قدرت مکش بالا هستند.

داوین کالا

جارو برقی ایستاده

جارو برقی ایستاده گونه ای دیگر از جارو های برقی است که گاهی با مدل عصایی اشتباه گرفته می شود. به دلیل یک دست بودن قطعات دستگاه و در یک راستا قرار گرفتن آنها، مانند مدل عصایی شناخته می شود. اما تفاوت هایی ما بین مدل ایستاده جارو و مدل عصایی آن قرار دارد. جارو برقی ایستاده به گونه ای راست قامت در جلوی کاربر حرکت می کند که مدیریت پاکیزگی را عهده دار است. کاربر با وجود صاحب اختیار بودن، پشت سر جارو قرار گرفته و این جارو ایستاده است که پیشروی می کند. برای درک بهتر جارو برقی ایستاده باید به قدرت مکندگی بالا در حین کار، محدوده تولید صدای کم و مهم تر از همه حرکت روان آن اشاره کرد. تمام سیستم این جارو از موتور گرفته تا بدنه دستگاه همگی بر روی چرخ های قدرتمند آن قرار می گیرند.

جارو رباتیک

جارو رباتیک جدید ترین مدل از جارو های تولید شده امروزی است. این مدل جارو می تواند هم در دسته جارو برقی و هم در دسته جارو شارژی قرار بگیرد. جارو رباتیک را می توان با تنظیمات گسترده برنامه ریزی کرد. برند های مختلفی در زمینه ساخت جارو رباتیک فعالیت می کنند. برند سنکور مدل هایی مانند جارو رباتیک SRV 4250SL و جارو رباتیک SRV 1000SL را معرفی می کند. در بین این دو مدل معرفی شده توسط سنکور، جارو رباتیک SRV 1000SL گونه ای منحصر به فرد و همه چیز تمام است. این مدل جارو رباتیک از جهت تکنولوژی های برتر ارتباطی مجهز بوده و به راحتی می تواند با گوشی هوشمند در ارتباط باشد. سنسور های تعبیه شده در اطراف جارو باعث شده تا هیچ نقطه ای را جا نگذارد. جارو رباتیک به قدری هوشمند بوده که به صورت خودکار پس از اتمام شارژ و انرژی به سمت منبع شارژ حرکت می کند تا سیراب گردد.

جارو دستی و جارو شارژی

یک وظیفه مشخص برای تمامی جارو های موجود در بازار وجود دارد. اینکه هدف مشترک همه آنها، پاکیزگی و نظافت سطوح، پرده ها و سایر نقاط منزل می باشد. به طور معمول جارو های شارژی از بدنه اصلی جدا شده و به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرند. جارو دستی نه تنها برای منزل بلکه برای پاکیزگی سطوح ماشین نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. وزن سبک، قدرت مکش بالا، سرعت پاکیزگی و مهم تر از همه آلودگی صوتی کم از مزایای اصلی این جارو شارژی به شمار می روند. خرید مدل جارو شارژی بلک اند دکر PV1420، می تواند به یک خرید ایده آل تبدیل گردد. توانایی سطح بالای جارو شارژی بلک اند دکر به راحتی فشار دادن یک دکمه ظاهر شده و هیچ نقطه ای را از دیدبان خود پنهان نگه نمی دارد. این جارو شارژی دارای قابلیت تاشوندگی تا زاویه 200 درجه را داشته که میزان سطح دسترسی آن را دو چندان کرده است.

جارو دستی و جارو شارژی

جارو عصایی

جارو عصایی برای افرادی که با درد کمر دست و پنجه نرم می کنند، کاربردی عمل می کند. جارو عصایی به هر نقطه با اراده کاربر نقل مکان می کند. در واقع جارو عصایی از نوع جارو های شارژی بوده و از مشکل سیم و کابل دست و پاگیر در امان است. دلیل آزادی عمل و حرکت این جارو به مکان های متعدد نیز همین شارژی بودن جارو است. در بین مدل های جارو شارژی ،مقاله آموزش خرید بهترین جارو برقی یک جاروی کارآمد را معرفی می کند. جارو عصایی و در واقع جارو شارژی بوش مدل BBH214LB از خوش فروش ترین مدل ها است. این جارو طرفداران بی شماری پیدا کرده است. طراحی بدنه این جارو به صورت کاملاً ارگونومیک بوده و هیچ گونه آسیبی برای کاربران به دنبال ندارد. قدرت موتور و مدت زمان شارژدهی آن با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای آن بسیار مناسب می باشد.

یک مدل دیگر از جارو برقی ها به جارو سطلی مشهور است. چند نمونه خوش فروش از جارو سطلی های هیتاچی عبارتند از؛ مدل CV-960F، مدل CV-945F، مدل CV-950F، مدل CV-960F. این مدل ها به ترتیب از قدرت و توان؛ 600W، توان 2000W. توان 2100W، توان 2200W برخوردار هستند.

داوین کالا
مدل جارو مزایامعایب
جارو برقی جعبه ایقدرت مکش بالا، صدا کم، ایجاد جریان هوای بیشتر، انعطاف پذیری بالا، حمل راحتگران قیمت
جارو برقی ایستادهکم حجم، قدرت مکش بالاقیمت بالا
جارو رباتیکهوشمند، دارای سنسور های تشخیص حساس، قدرت جذب بالا، تمیز کردن متمرکز و نقطه ایگران قیمت، زمان تمیز کنندگی طولانی
جارو عصاییقدرت مانور و تمیز کنندگی بالا، انعطاف پذیر ، حمل راحت، سبک وزنوابسته به عمر باتری
جارو دستی و جارو شارژیقابل حمل، میزان صدا کم، منعطف، وزن کمظرفیت کم، وابسته به عمر باتری

مارک های برتر جارو برقی

کمپانی های نامدار همواره در تلاش بوده اند تا در ساخت و تولیدات خود تغییرات اساسی ایجاد کنند. برای رفع نواقص هر سری تولید شده توسط کمپانی ها باید آزمون و خطا های بسیاری انجام گیرد. از جمله مارک های معتبر می توان به؛ بوش، سامسونگ، بلک اند دکر، فیلیپس، هیتاچی، دلمونتی، سنکور، ناسا الکتریک و… اشاره کرد. از جمله خوش فروش ترین جارو برقی ها می توان به؛ فیلیپس مدل FC9174، از خانواده سامسونگ مدل SC4190، از برند بوش مدل BGL8PRO5IR و BGL8PRO4، از برند هیتاچی مدل CV-960 F اشاره کرد. البته این مدل معرفی شده توسط کمپانی هیتاچی به جارو سطلی معروف است. جارو سطلی را در مصارف نیمه صنعتی مانند کارگاه ها مورد استفاده قرار می دهند. برای اقدام به خرید هر کدام از برند های نامدار باید اولاً از ویژگی های ساختاری و دستوری جارو اطلاعات کافی در دسترس داشته باشید. در ثانی با توجه به موقعیت مکانی و زمانی باید یکی از مدل های نامدار را برگزیند.

ویژگی های جارو برقی

یک جارو برقی مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟. موارد متعددی در دسته بندی جارو ها موثر می باشند. جارو برقی های کیسه دار و بدون کیسه از نظر میزان جذب گرد و غبار موجود در محیط با همدیگر متفاوت هستند. فیلتر HEPA داشتن برای تمامی جارو ها از نان شب برای انسان واجب تر است. قدرت مکش و داشتن برس های با کیفیت و همه چیز تمام، ویژگی بعدی حائز اهمیت در جارو محسوب می گردد. آموزش خرید بهترین جارو برقی برای گوشزد کردن موضوع ویژگی های برجسته هر جارو در تکاپو است. درصد اهمیت ارگونومیک بودن دسته برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستان نیز بسیار بالا است. لوازم جانبی ای که جارو را همراهی می کنند، ارزش جارو را به میزان قابل توجهی بالا می برند. چراکه هرچه لوازم جانبی همراه جارو بیشتر باشد، کارایی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ویژگی های جارو برقی

اهمیت فیلتر HEPA

به صورت ناخواسته زمانی که مشغول گرد گیری و تمیز کردن منزل هستید، با ذرات گرد و غبار در ارتباط قرار خواهید گرفت. برای ممانعت از صدمات احتمالی به هنگام ایجاد گرد و غبار در حین تمیز کردن منزل، فیلتر HEPA را در صف مقدم قرار داده اند. اما فیتر HEPA چیست؟. یک تعریف ساده برای فیلتر هپا وجود دارد. HEPA مشتق شده از کلمه High Efficiency Particulate Air بوده و به معنای تصفیه کننده هوای محیط ترجمه می شود. با روشن کردن جارو برقی و شروع عملیات گرد گیری ذراتی معلق در هوا ظاهر خواهند شد. این ذرات به طور معمول از دید چشمان غیر مسلح ما در امان می مانند. این ذرات معلق باعث ایجاد حساسیت و آلرژی هایی در دستگاه تنفسی انسان می شوند. تقریباً حدود 99/99% این ذرات توسط فیلتر هپا از بین خواهند رفت. بنابراین به هنگام خرید جارو برقی باید پرسش نخست شما از فروشنده درباره فیلتر هپا باشد!.

اهمیت برس های جارو برقی

آموزش خرید بهترین جارو برقی از مواردی خبر می دهد که کیفیت جارو را تعیین می کنند. برس های همراه جارو برقی در تنوع بالایی موجودند. انواع برس ها عبارتند از؛ برس مثلثی، توربو، گرد، مویی و… که هر کدام برای یک سطح از منزل به کار برده می شوند. در کنار برس جارو برقی، نازل هایی قرار دارند که دسترسی به نقاط کور را افزایش می دهند. متنوع بودن نازل ها با توجه به شکاف و درزها، گوشه مبل، دیوار و هر نقطه که دسترسی مستقیم توسط جارو برقی ضعیف بوده، تعیین می گردد. هرچه کیفیت برس و نازل ها بالا تر باشد، درصد پاکیزگی محیط افزایش پیدا خواهد کرد. اما تمیز کردن برس ها پس از انجام عملیات زدودن گرد و غبار از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. با هر بار تمیز کردن برس ها، عمر دوباره ای را به آنها هدیه کرده اید.

نتیجه گیری

اهمیت پاکیزگی منزل زمانی مشخص می گردد که مهمانی سر زده به خانه بیاید. اولین نکته ای که توجه مهمان را به خود جلب می سازد، میزان پاکیزگی منزل می باشد. جارو برقی ابزاری کاربردی و دستیاری قهار می باشد. هر کدبانویی برای مسئله پاکیزگی منزل به یک همراه و همیار احتیاج پیدا خواهد کرد. به هنگام خرید جارو برقی در هر طرح و مدلی ابتدا باید تکلیف خود را مشخص کنید. آیا با سیم و کابل جارو مشکل دارید؟. آیا قدرت مکش جارو برایتان حائز اهمیت است؟. آیا قیمت و طراحی ظاهری توجهتان را جلب می کند؟. آیا خواستار جارویی با تکنولوژی های برتر هستید؟. تمام ویژگی ها و ساختار جارو یک طرف، خواسته شما از جارو طرف دیگر مسئله خرید قرار می گیرد. مقاله آموزش خرید بهترین جارو برقی از مدل ها و طرح های نوین گرفته تا ویژگی های ساختاری را بیان نموده است. با افزایش پیدا کردن سطح آگاهی شما از موضوع خرید و اهمیت آن، به خریدی ایده آل دست پیدا خواهید کرد.

***جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید بهترین جارو برقی موجود در بازار با مشاورین و کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *