تشخیص جنس اصل از فیک

چگونه اجناس فیک را از اجناس اصلی تشخیص بدهیم؟ از کجا بدانیم کلاه سرمان نرفته یا نمی رود؟ چیزی حدود 60 درصد از لوازم خانگی بازار فیک هستند. آماری خیره کننده که همگی را به فکر فرو برده است. تشخیص جنس اصل از فیک چگونه ممکن می شود؟. اصلاً چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که افراد متعددی به فیک فروشی عادت پیدا می کنند؟!. شاید دلیل عمده برای به وجود آمدن شرایط فیک فروشی، اقتصاد رو به زوال است!. اقتصاد رو به زوال زمانی در بین مردم رواج پیدا کرد که فقر در بین عموم مردم ریشه دواند. می گویند که اقتصاد و شرایط اقتصادی یک قومیت می تواند تاثیر مستقیمی بر افکار ثروتمند بودن یا فقیری داشته باشد. ثروتمند واقعی کسی است که خود کفا فکر کند و خودکفا افکارش را به مرحله عمل برساند. این خود کفایی از افراد به جای مصرف کننده ای صرف! تولید کننده ای ماهر می سازد.

تشخیص جنس اصل از فیک

تشخیص جنس اصل از فیک مستلزم دانستن اطلاعات اولیه ای درباره محصول خریداری شده است. تهیه لوازم خانگی چه به صورت عمده باشد یا به صورت خرده هیچ تفاوتی ندارد. نکته قابل توجه خرید ضروری مایحتاج لوازم خانگی است. اما به دلیل افزایش 60 درصدی لوازم فیک، سطح اطمینان مردم رو به افت و کاهش می باشد. مردم نمی دانند باید به کدام سایت فروش مراجعه کنند تا از نظر مالی ضربه نبینند. مسئله مهم تر عدم آگاهی مردم به نسبت نحوه فروش فیک فروشان می باشد. این مسئله صدمات جبران ناپذیری را وارد کرده که منجر به بالا رفتن آمار لوازم فیک شده است. تشخیص جنس اصل از فیک به راحتی یک جستجوی ساده در منابع معتبر است. البته اگر کمی باهوش باشید می توانید از شیوه ارائه محصول توسط فیک فروش، به بدل بودن جنس پیی ببرید.

جنس اصل چیست؟

جنس اصل تعریفی ساده اما قابل اطمینان از کالای خریداری شده است. برای رها سازی مشتری از شک در مورد کالای خریداری شده باید به داده های خود در مورد محصول اطمینان داشته باشید. جنس اصل می تواند طول عمر بالایی به همراه داشته باشد. البته اگر واقعاً اصل باشد!. محصول اصلی از بدو تولد تا رسیدن به مرحله پردازش کردن توسط کاربران از اصالت خود چیزی کم نمی گذارد. به دلیل به کار بردن مواد ساخت و ساز با درجه سختی بالا در محصولات اصل، اطمینان برای افزایش کارایی آنان به 100% می رسد. مشکل در کپی برداری افراد سود جو برای دریافت سودی ناخالص از محصولی با درجه خلوص پایین است. جنس اصل از مرحله آزمون و خطا تا مرحله تست شدن و ارائه کارکرد به شیوه صحیح فعالیت خود را به نمایش می گذارد. جنس اصل نمونه اطمینان کامل و میزان رضایتمندی مشتری از محصول تولید شده است.

جنس فیک چیست؟

جنس فیک

قبل از اتهام وارد کردن به یک محصول در مورد فیک بودن آن، ابتدا باید یک تعریف حداقلی از جنس فیک داشته باشید. جنس فیک را با نام های متعددی می توان معرفی کرد. از جمله؛ جنس بدل، جنس کپی شده و جنس تقلبی که بیشتر مردم از لفظ جنس تقلبی استفاده می کنند. شاید زمانی که واژه فیک را برای یک محصول به کار می برید، قادر به ارائه تعریفی درست نباشید. اما کافی است که یکی از نام های دیگر مانند بدل یا تقلبی را بیان کنید. در چنین حالتی منظور شما بدون ارائه تعاریف گوناگون به مخاطب و شنیدار ارسال می گردد. این ارسال با نام بردن از جنس تقلبی، کار شما را بَسی راحت تر می سازد. چراکه جنس تقلبی همان طور که از نامش پیداست حکایت از جنسی دارد که قابل اطمینان نیست. جنس تقلبی باطنی کاملاً جداگانه به نسبت ظاهر آراسته خود دارد.

تفاوت بین جنس اصل و فیک در چیست؟

تشخیص جنس اصل از فیک در برخی مواقع تخصص می خواهد. اما آماتور های نیز به راحتی می توانند تفاوت بین دو جنس اصل و فیک را از هم تشخیص دهند. تنها دانستن چند نکته ساده در مورد ویژگی های جنس فیک که به جای جنس اصل قلمداد می شود، کافی است. محصول خریداری شده چه بزرگ باشد یا اندازه ای کوچک داشته باشد، باید مورد بررسی های اولیه ای قرار بگیرد. جنس فیک مدت زمان کارکرد یا به عبارتی طول عمر مفیدی ندارد. به طور معمول محصولات فیک توسط برند های نامعتبری که به کیفیت و صداقت در تولید اهمیت نمی دهند، به مرحله ساخت و فروش می رسند. جنس اصل می تواند رنگ و چهره ای بشاش تر و دلگشا تری به نسبت محصولی با اصالت کپی شده دارا باشد. بنابراین برای رسیدن به ایده آل ترین محصول در ذهن خود از محصولات فیک و کپی شده فاصله بگیرید.

اگر به اصالت کالای خریداری شده اهمیت می دهید، باید به نکات ریز در مورد اصل یا فیک بودن کالا توجه کنید.

داوین کالا

دیدگاه مردم به نسبت جنس فیک چگونه است؟

دیدگاهی که اکثریت مردم به نسبت جنس محصولات تولید شده دارند، منفی است. دلیل منفی بودن دیدگاهی عموم مردم حضور اجناس فیک و جا سازی آنان در بین اجناس اصل است. این دید تا جایی پیشروی کرده که فروشندگان لوازم خانگی اصل نیز در معرض ضربه مالی قرار می گیرند. زیرا با عدم اطمینان مردم به نسبت کالا های ارائه شده خود رو به رو خواهند شد. این مسئله قابلیت فراگیر شدن در بین نسل های مختلف را دارا می باشد. یا چنین دیدگاهی محصولاتی که از اصالت کالا برخوردارند در معرض انفال قرار می گیرند. البته نباید غیر منطقی در این باره فکر کرد. دیدگاه عموم مردم به نسبت فیک بودن محصولات تولید شده امری کاملاً طبیعی است. زیرا درصد بالایی از مردم سود و منفعت خود را در کپی-پیست کردن می بینند. محصولات فیک تقریباً درصد بالایی از اطمینان قشر های مختلف جامعه را به سمت بدبینی سوق داده است.

ترفند تشخیص جنس اصل از فیک

راه کار های متعددی برای تشخیص جنس اصل از فیک وجود دارد. اگر بخواهیم به ترتیب اولویت بندی را انجام دهیم ابتدایی ترین روش و در عین حال مطمئن ترین را بر می گزینیم. اولویت اصلی برای تشخیص جنس اصل از فیک، اسکن کردن کد محصول در وبسایت معتبر برند محصول می باشد. این روش برای لوازم خانگی مطمئن ترین روش تشخیص اصالت کالای خریداری شده است. زمانی که برند و مدل دقیق کالا را search می کنید به اصل موضوع که اصل یا تقلبی بودن کالا می باشد، پیی خواهید برد. اما در مورد سایر کالا ها نیز می توان با اسکن کردن بارکد درج شده بر روی برچسب محصول از اصل یا تقلبی بودن کالا اطمینان حاصل کرد. تمامی محصولات دارای برچسبی مخصوص جهت نمایان کردن هویت خود هستند. همگی این برچسب یا لیبل مخصوص را با نام برچسب اصالت کالا می شناسند.

برچسب اصالت کالا چیست؟

برچسب اصالت کالا

برچسب اصالت کالا مشخص کننده هویت کالای خریداری شده است. اگر از ویژگی های برچسب اصالت کالا اطلاع پیدا کنید، متوجه ویژگی های منحصر به فرد آن خواهید شد. این برچسب شامل مواردی از جمله؛ بارکد محصول تولید شده، زمان تولید یا تاریخ تولد محصول، تاریخ انقضا و سریال های منحصر به فرد هر کالا می باشد. برچسب اصالت کالا در جدید ترین حالت خود به رنگ سفید در زمینه ای از رنگ زرد قابل شناسایی است. این لیبل را بر روی تمامی محصولاتی که از سازمان غذا و دارو مجوز دریافت می کنند، زده خواهد شد. افراد سودجو برای بدل کردن برچسب اصالت کالا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. برچسبی که افراد متقلب می سازند دارای بارکد QR بوده که هیچ گونه اعتبار قانونی ندارد. برچسب های جدیدی که توسط وزرات بهداشت و سازمان غذا و دارو بر روی محصولات درج می شوند، کمی در طراحی ظاهری به نسبت لیبل های قدیمی تر متفاوت می باشند.

خصوصیات برچسب اصالت کالا چیست؟

شناسه های درج شده بر روی برچسب اصالت کالا هر کدام بیان کننده یکی از ویژگی های محصول تولید شده هستند. به طور مثال شناسه GITIN که شناسه اصلی و تجاری محصول می باشد و شامل 14 رقم بوده که برای هر محصول متفاوت است. شناسه دوم که UID نام دارد و کد رهگیری کالا بوده که شامل بیست رقم تجاری برای هر محصول است. شناسه سوم یعنی LOT به عنوان سری ساخت هر محصول در برند یا شرکت تولید کننده کالا شناخته شده است. آخرین سریال مربوط به تاریخ انقضای کالا بوده و با حروف مختصر EXP مشخص شده است. در کنار تمامی این شماره سریال ها یک بارکد دو بعدی جهت بالا بردن امنیت لیبل کالا قرار دارد. این بارکد توسط بازرسین ویژه و با بارکد خوان قابل رمز گشایی است. برچسب اصالت کالا در هر نقطه از سراسر دنیا مطمئن ترین روش تشخیص کالای خریداری شده است.

مشخص ترین ویژگی برچسب اصالت کالا؛ درج شناسه تولید کننده معتبر می باشد. علاوه بر شناسه تولید کننده، صادر کننده محصول نیز پس از اسکن کردن مشخصات نمایان می گردد. یک نکته اصلی را به خاطر داشته باشید. اینکه باید به سامانه TTAC با نصب اپلیکیشن مخصوص سامانه دسترسی داشته باشید. آدرسی سامانه ای که می توانید از طریق آن به اصالت کالای خود پیی ببرید؛ WWW.ttac.ir می باشد.

داوین کالا

آیا اجناس فیک می توانند خوب باشند؟

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است!. مشخصه اصلی اجناس فیک؛ نداشتن اعتبار کافی در بین کاربران است. اجناسی که به شکل تقلبی تولید می شوند، با نام برند و کمپانی های نامدار ارائه شده اما غیر واقعی می باشند. راحت ترین و معروف ترین روش جعل کردن برند استفاده از مارک های خارجی مانند مارک آمریکایی است. برای اجناس فیک خوب بودن را فراموش کنید، همین که این اجناس بتوانند در ظاهر سالم بمانند باید خدا را شکر کنید!!!. جنس فیک به هیچ عنوان نمی تواند عمر مفیدی را برای صاحبانش به ارمغان بیاورد. نکته اساسی در مورد اجناس فیک؛ اینکه با ظاهری شبیه به کالای مد نظر شما ظاهر می شوند. اما در حقیقت فاصله بین جنس فیک تا جنسی که شما طلبیده اید، از عمقی بسیار طولانی برخوردار است. این عمق را تنها با به کارگیری روش های تشخیص اصالت کالا می توان برطرف کرد.

تشخیص جنس اصل از فیک

خرید لوازم خانگی اصل

به هنگام خرید لوازم خانگی اصل باید به نکات بسیار ریزی توجه کنید. مهم ترین نکته شناخت برند ها و مارک های معتبری است که برای خود از نشان تجاری منحصر به فردی استفاده می کنند. البته صرفاً شناخت مارک های معتبر کفایت نمی کند. بلکه باید سایتی که به فروش لوازم خانگی با برند های مطرح می پردازد، کاملاً بررسی گردد. از اصلی ترین نکات قابل توجه در مورد یک سایت داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، داشتن درگاه پرداخت، شماره تلفن ثابت و عضو بودن در اتحادیه کسب و کار های مجازی است. سایتی که به فروش لوازم خانگی می پردازد باید تمامی این خصوصیات را داشته باشد. در غیر این صورت سایت از اعتبار کافی برای مورد اعتماد بودن برخوردار نخواهد بود. خرید لوازم خانگی اصل مستلزم آگاهی پیدا کردن به نسبت شرایط فراهم شده برای فیک فروشان است. با داشتن هوشی ریز بین به نسبت لوازم خانگی اصل و ولاغیر هیچ کلاه اضافی ای سرتان نمی رود.

یک خرید مطمئن چه ویژگی هایی دارد؟

جنس اصل و فیک

سایت مرجع برای بهترین خرید از نقطه نظر کارشناسان متخصص تشخیص جنس اصل از فیک راه کاری دائمی است. به طور مثال برای خرید لوازم خانگی باید به برچسب انرژی به هنگام خرید دقت کرد. چراکه هرچه برچسب انرژی رو به رنگ سبز و حرف A تمایل پیدا کند، می توانید به خرید خود اعتماد بیشتری داشته باشید. لوازم خانگی ای که دارای علامت اختصاری حرف A و A+++ به رنگ سبز هستند، مصرف انرژی حداقلی دارند. اکثر جعل فروشان برای بالا بردن درصد فروش خود حروف را به نفع خود جابه جا می کنند. حروفی که روی برچسب انرژی درج می شوند به ترتیب از حروف A شروع شده و به حرف D می رسد. حتی حروف به شکلی کاملاً استادانه دارای رنگ مخصوص به خود بوده و از سبز تا قرمز دسته بندی می شوند. هرچه برچسب انرژی به سمت علامت A بیشتر تمایل داشته باشد به نفع کاربر تمام خواهد شد.

چگونه از فیک فروشی جلوگیری کنیم؟

قبل از هر چیز باید در تشخیص جنس اصل از فیک مهارت های لازم را کسب کنید. برای مقابله با افکار فیک فروشی ابتدا باید بر افکار زیاده خواهی مسلط شد. فیک فروش بودن امروزه تبدیل به مدی شده که هرچه خبره تر باشی، درصد موفقیت بالا تری به نسبت رقبا پیدا خواهید کرد. همین امر سبب گردیده تا وسعت دید عموم تنها به سود ناخالصی معطوف گردد که از فیک فروشی به دست می آید. فیک فروش بودن تخصص های آنچنانی لازم ندارد. کافی است هنر کپی-پیست کردن را بلد باشی، به همین سادگی!. اما برای ممانعت از فیک فروشی باید مسئله مالی را کنار گذاشت و به بعد اصالت فکر کرد. هر چند این طرز فکر به خودی خود منقرض می شود. چون در اوضاع اقتصادی امروزی که به سر می بریم، فکر کردن در مورد داشته ها و نداشته افکار اکثریت جامعه را به سمت فیک فروشی سوق داده است. دیگر بستگی به شما دارد که چگونه با فیک فروشان مقابله کنید. مثلاً با خرید نکردن لوازم فیک با توجه به دانستن اطلاعات درست در مورد جنس اصل و بدل به این مسئله خاتمه دهید.

چرا فیک فروشی رواج پیدا کرده است؟

هر وقت توانستید چگونگی یک مسئله را پیدا کنید، چرایی موضوع برایتان ملموس تر خواهد شد. فیک فروشی کردن در جوامع امروزی با عدم موانع رو به رو است. رواج پیدا کردن لوازم تقلبی از لوازم خانگی گرفته تا مواد غذایی و دارویی همگی تحت تاثیر یک آزادی عمل کور کورانه قرار دارند. اگر تنها از هر 10 نفر، 2 نفر از خرید محصولات ارزان قیمت و تقلبی خودداری کنند، آمار فیک فروشان به مرور زمان رو به کاهش خواهد بود. تمام جامعه از فیک فروشی گله مند هستند. اما هیچ کدام از آنها حاضر به پرداخت بهای واقعی کالا نیستند. همه افرادی که شعار اصل فروشی باید سر تیتر فروشندگان باشد را سر می دهند، خود عامل اصلی رواج فروش لوازم تقلبی می باشند. زیرا همه آنها به دنبال ارزانترین قیمت بازار بوده بدون اینکه بدانند بهای پرداخت شده را به سمت آتش پرتاب کرده اند!.

نتیجه گیری

تشخیص جنس اصل از فیک برابر بالا بردن سطح آگاهی به نسبت شرایط فروش و دریافت کالای خریداری شده است. افراد با استعداد بی شماری در اطراف ما حضور دارند که می توانند از بهره خدا دادی خود به نحو احسن استفاده کنند. اما مشکل آنها در نحوه به کارگیری استعدادشان است. این افراد به جای بهره گیری درست از استعداد بی نظیر خود در جهت عکس آن یعنی کپی-پیست کردن و جعل بهره می گیرند. جعل کردن تنها به یک برند ساده ختم نمی شود. بلکه جعل از پول کاغذی شروع شده و تا انتهای مرز های شکننده مواد غذایی و دارویی پیشروی می کند. برای تشخیص جنس اصل از فیک باید کمی افکار خود را به سمت فیک فروشان معطوف کرد. چراکه باید مانند آنان فکر کنید تا بدانید از چه روش هایی برای سودجویی بهره می برند. کارشناسان داوین کالا تمام دانش خود را مبنی بر بالا بردن سطح آگاهی کاربران به نسبت اجناس اصل و فیک با ارائه راه کاری مناسب در اختیارتان قرار می دهند.

یک پاسخ

  1. در شرایطی که هر روز محصولات فیک و غیر اصل روانه بازار می‌شود، مراجعه به شرکت سازنده و یا خرید از فروشگاه معتبر باعث می‌شود در دام سودجویان و کلاهبرداران نیفتید. در صورت تمایل به خرید اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی و مجوز کشوری کسب و کار مجازی را بررسی کنید. توجه به قیمت و گارانتی کالا و شیوه بسته‌بندی آن نیز، از دیگر راه‌های تشخیص دستگاه اصل از تقلبی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *