آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

کمپانی های نامداری همچون سامسونگ در ساخت تلویزیون های جدید هر روز در جهت ایده های تازه گام بر می دارند. چقدر علاقمند یادگیری مهارت های ارتباطی با تلویزیون خود هستید؟. آیا آماده ارتقاء مهارت خود در جهت افزایش اطلاعات مربوط به تلویزیون های هوشمند هستید؟. آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ به منظور دسترسی سریع تر به تلویزیون هوشمندتان اطلاعات مفید را بیان می کند. راه کارهای گسترده ای برای دسترسی راحت تر به تلویزیون هوشمند سامسونگ وجود دارد. امروزه دردسر دسترسی به تلویزیون توسط تکنولوژی های برتر از بین رفته است. آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ در صدد افزایش مهارت کاربران تلاش می کند. ارتباطات بی سیم و حتی از طریق کابل امروزه همسو با بهبود اتصال دستگاه ها به همدیگر فعالیت می کنند. در ادامه با مباحث جالبی در مقاله آشنا خواهیم شد.

آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ برنامه هایی را معرفی کرده که هیجان خرید تلویزیون سامسونگ را چند برابر می کند. تکنولوژی های به کار رفته در ساخت تلویزیون سامسونگ هزینه های خرج شده برای tv را مقرون به صرفه خواهد کرد. هرچه تکنولوژی و فناوری های نوین بیشتری در ساخت تلویزیون به کار رود، طبیعتاً قیمت دستگاه نیز بالا خواهد بود. زیبایی ظاهری تلویزیون های پیشرفته سامسونگ زبان زد خاص و عام می باشد. اما در کنار زیبایی ظاهری، باطن قضیه نیز به کمک برنامه های پیشرفته زیبا می باشد. قبل از هر نوع اتصالی به تلویزیون سامسونگ باید از به روز بودن برنامه های تلویزیون هوشمند اطمینان حاصل کنید. کافی است به تنظیمات رفته و Software update را انتخاب کنید. سپس گزینه  Download and install را زده و منتظر نتیجه باشید. حال با اطمینان خاطر قادر به اتصال به گوشی هوشمند خواهید بود.

چگونه می توان به تلویزیون سامسونگ متصل شد؟

شنیدن این مطلب که دستگاهتان هوشمند طراحی شده، امروزه به یک سخن عامیانه تبدیل شده است. از عمده ترین روش های بر قراری ارتباط بین تلویزیون سامسونگ و گوشی هوشمند، استفاده از برنامه هوشمند Smart View می باشد. Smart View برنامه ای اختصاص یافته برای ایجاد تعامل بین دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تلویزیون سامسونگ است. برنامه Smart View  تنها مختص گوشی های سامسونگ یا اندرویدی نیست!.سایر دستگاه های پشتیبان از سیستم عامل ios و ویندوز نیز می توانند به تلویزیون سامسونگ متصل شوند. برنامه Smart View نسخه ویندوز 7 به بعد را ساپورت کرده و به راحتی اتصال بین دستگاه ها را ممکن می سازد. به یاد داشته باشید که پس از نصب برنامه Smart View اتصال به اینترنت برای تلویزیون و گوشی هوشمندتان ضروری محسوب می گردد. در واقع می توان اینگونه اظهار داشت که اتصال از طریف WiFi راحت ترین روش بر قراری ارتباط بین دو دستگاه می باشد.

طریقه اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ

پس از دانلود و نصب برنامهSmart View، آن را در گوشی خود اجرا کنید. گزینه Connect to TV را زده و تلویزیون مورد نظر خود را هدف قرار دهید. اگر از تلویزیون های نسخه قدیمی استفاده می کنید، قضیه اتصال با نسل جدید کمی متفاوت تر است. در نسخه های قدیمی تلویزیون سامسونگ باید اجازه اتصال از طریق گزینش Allow در پنجره مخصوص صادر شود. سپس شاهد اتصال دو دستگاه به همدیگر خواهید بود. در نسخه جدید تلویزیون سامسونگ پس از گزینش Connect to TV اعدادی نمایش داده خواهند شد. کدی که بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون نمایش داده می شود، شامل 4 عدد می باشد. این کد چهار رقمی را باید داخل گوشی هوشمند خود وارد کنید تا ارتباط بر قرار شود. پس از انجام این مراحل اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ به راحتی از طریق Smart View ممکن خواهد شد. البته برنامه های گسترده دیگری غیر از Smart View نیز موجود بوده که منجر به اتصال می گردد.

نتیجه گیری

آموزش اتصال موبایل به تلویزیون سامسونگ برابر تبدیل شدن از یک آماتور به حرفه ای است. چراکه برای شروع هر پیشه ای باید ابتدا در آموزش مراحل ساخت و پردازش آن مهارت پیدا کرد. پس از سپری شدن مرحله آموزش، به کسی تبدیل خواهید شد که انگار سازنده محصول باشید!. سازندگان لوازم صوتی و تصویری بدون شک راه کار های متفاوتی را برای کاربران جهت سهولت استفاده ارائه داده اند. تنها کافی است آموزش های ارائه شده را مرحله به مرحله انجام داده و طبق دستورالعمل پیش بروید. به طور مثال اگر بحث تلویزیون باشد، باید به فکر روشی جهت کنترل پیشرفته آن بود. یکی از راه های کنترل آسان و به جای تلویزیون از طریق گوشی هوشمند می باشد. زمانی که تلویزیون و موبایل به همدیگر متصل شوند، کنترل راحت تری روی تلویزیون خواهید داشت.

***جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *