منو

پلوپز بوش MUC22B42RU

کد محصول : Bosch MUC22B42RU دسته بندی : برند

مشخصات :

  • توان : 940 وات
  • ظرفیت : 5 لیتر
  • ظرفیت به نفر : 10 نفر
  • برنامه های پخت متنوع
  • دیگ تفلون نچسب
  • سبد سرخ کردن
  • تنظیم دما و زمان

توضیحات تکمیلی

برند

بوش

رنگ

مشکی

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۷,۰۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۶,۷۲۰,۰۰۰.

پلوپز بوش MUC22B42RU

کد محصول: Bosch MUC22B42RU دسته: برند

مشخصات:

  • توان : 940 وات
  • ظرفیت : 5 لیتر
  • ظرفیت به نفر : 10 نفر
  • برنامه های پخت متنوع
  • دیگ تفلون نچسب
  • سبد سرخ کردن
  • تنظیم دما و زمان

توضیحات تکمیلی

برند

بوش

رنگ

مشکی

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۷,۰۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۶,۷۲۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

پلوپز بوش MUC22B42RU :

خوردن غذاهای آماده که زمان زیادی را از فرد نمی گیرند اهمیت فراوانی دارند. چرا که کاربر بدون از دست دادن انرژی و بدون خستگی می تواند غذای خود را میل کند. امروزه وسیله های کمکی بسیار عالی برای استفاده در بازار وجود دارد. محصولات تازه تولید شده ، نزد کاربران و مخصوصاً آشپزها و کدبانو ها بسیار محبوب هستند. کاربر با بهره بردن از این کالاها می تواند اوج‌ آسایش را در کنار انجام امورات خود داشته باشد. پخت و پز غذاها نیز به امری فوق العاده آسان و لذت بخش تبدیل شده است. زیرا این دستگاه ها بدون کوچک ترین دخالت انسان غذا را تهیه می کنند. پلوپز بوش MUC22B42RU می تواند خوشمزه ترین پلوها را به شما بدهد. شرکت بوش با تولید این دستگاه کار آشپزی کردن را فوق العاده راحت تر کرده است. شما هم می توانید برای مهمانی های خود از آن استفاده کنید.

پلوپز بوش MUC22B42RU

شرکت های تولید کننده همیشه در تلاش هستند تا در کل جهان سبب جلب توجه شوند. البته باید ذکر کرد که از توجه و محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند. محیط زنگی در زمان حال از محصولات و وسیله های پیشرفته ای بهره برده است. کاربر برای حفظ انرژی و وقت خود از بروزترین دستگاه ها استفاده می کند. در بین تمامی این دستگاه ها، محصولاتی که امر پخت و پز را انجام می دهند بسیار ویژه هستند. پلوپز بوش MUC22B42RU مورد استفاده ی زیادی قرار گرفته است. این پلوپز یک کالای بسیار کاربردی و عالی خواهد بود. شما می توانید زمان برترین غذاها را در کم ترین تایم آماده کنید. حتی به کمک آن در مهمانی و دعوتی های خود چند نوع غذا را برای پذیرایی دارید. در ادامه تمام ویژگی ها و طریقه ی کار این دستگاه توضیح داده شده است. جهت بهره بردن از این مزیت ها با ما همراه باشید.

مولتی کوکر BOSCH MUC22B42RU

قیمت مولتی کوکر بوش MUC22B42RU :

زمانی که فرد تصمیم به خرید می گیرد باید حتما بودجه ی خود را در نظر خواهد گرفت. چرا که قیمت محصول با موجودی فرد باید کمی تناسب داشته باشد. خرید لوازم خانگی یکی از امرهای ضروری محسوب می شود. هر روزه یکی از وسایل کاربردی که وارد بازار می شود. پس جهت استفاده و خرید آن، کاربر دست به کار می شود. اما نکته ی قابل توجه این است که بودجه های تعیین شده اهمیت دارند. قیمت خرید فرد را از ابعادهای مختلفی تحت تاثیر قرار می دهد. اما در کل وسایلی که بودجه ی مناسب دارند کار خرید راحت تری نیز خواهند داشت. مولتی کوکر بوش MUC22B42RU از قیمت عالی برخوردار می باشد. این دستگاه با کیفیت و کارایی خوب خود می تواند کمک زیادی به شما بکند. اما در بین تمامی این مزیت های خوب بودجه ی پلوپز بوش MUC22B42RU بسیار رضایت بخش تر می باشد.

 

طراحی بسیار خیره کننده و زیبای پلوپز و مولتی کوکر BOSCH MUC22B42RU و‌ نوع ساختار بدنه ی آن :

پلوپز MUC22B42RU

زمانی که ما به پلوپز بوش MUC22B42RU نگاه می کنیم متوجه طراحی زیبای آن می شویم. این دستگاه در یک نگاه تمامی زیبایی های خود را به نمایش می گذارد. شرکت بوش سعی کرده تا شیک ترین حالت را به این محصول خود ببخشد. با این کار توانسته درصد فروش این پلوپز را چند برابر افزایش دهد. مولتی کوکر بوش MUC22B42RU با رنگ مشکی خود می تواند انتخاب شما را جلب کند. این رنگ یکی از رنگ های اصلی بوده که در زندگی کاربردهای فراوانی دارد. جنس بدنه هم از پلاستیک بسیار با کیفیت تهیه شده است. حرارت داخل دستگاه هیچ آسیبی به بدنه محصول وارد نمی کند. یک دسته ی سبک وزن به رنگ مشکی و جنس پلاستیک جهت حمل راحت در نظر گرفته شده است. بر روی بدنه پلوپز و مولتی کوکر BOSCH MUC22B42RU تعدادی دکمه وجود دارد که تنظیمات و برنامه های پخت و پز را انجام می دهند.

 

 

 

*** جهت مشاهده ی پلوپز بوش MUC22B42RU در وب سایت این کمپانی می توانید اینجا را کلیک کنید ***

 

شرکت بوش توان مصرفی و قدرت عمل پلوپز MUC22B42RU را چقدر ساخته است ؟

دستگاه های آشپزخانه باید قدرت کافی برای پخت و پز داشته باشند. هر چقدر قدرت آن ها بیشتر باشد روند آماده سازی سریع تر خواهد بود. اینگونه در زمان و انرژی شما هم صرفه جویی قابل توجهی می شود. پلوپز بوش MUC22B42RU عملکرد فوق العاده سریعی دارد. به گونه ای که شما در زمان کمی می توانید انواع پلو و خورشت را تهیه کنید. این مولتی کوکر یکی از تکمیل کندده های محیط شما به حساب می آید. تولید کننده ی مربوطه توان مصرفی این پلوپز را 900 وات طراحی کرده است. این مقدار توان استاندارد بوده و یخت ترین مواد را سریع حاضر می کند. زمانی که شما مولتی کوکر بوش MUC22B42RU کار می کنید آرامش کامل را دارید. زیرا هیچ گونه سر و صدایی از آن شنیده نمی شود. همچنین از طرف دیگر سبب ایجاد هوای گرم در محیط به علت پخت و پز نخواهد شد.

پلوپز MUC22B42RU بوش

ظرفیت و اندازه ی پلوپز بوش MUC22B42RU همراه با ویژگی های مهم دیگر :

مولتی کوکر بوش MUC22B42RU

شرکت بوش یکی از تولید کننده های خوش سلیقه به شمار می رود. زیرا تک تک محصولات این کمپانی از مزیت های فراوانی برخوردار هستند‌. مولتی کوکر بوش MUC22B42RU از تظر ظرفیت و دسترسی ها بدون عیب و نقص شناخته شده است. این دستگاه دارای ظرفیت 5 لیتر می باشد. ظرفیت و حجم آن به نوع دیگر 10 نفر طراحی شده است. پس این دستگاه به ظاهر کوچک برای دعوتی ها بسیار عالی است. یکی از فناوری های مهم این وسیله سیستم گرم نگهدارنده می باشد. این گرم نگهدارنده تا 10 ساعت غذا را برای شما تا زمان سرو گرم نگه می دارد. تنظیم دما و زمان از دیکر قابلیت های موجود می باشد. این پلوپز به همراه خود ملاقه و کفگیر دارد تا از ضربه رسیدن به کاسه پیشگیری شود. سبد فلزی سرخ کردن و سبد آب پز از دیگر اقلام همراه هستند.

 

کلام آخر :

پلوپز و مولتی کوکر BOSCH MUC22B42RU با قابلیت های مدرن خود آشپزی راحت را به ارمغان می آورد. شما با این دستگاه می توانید انواع غذا را تهیه کنید. مانند انواع پلو، انواع خورشت، غذاهای سرخ کردنی و آب پز کردن مواد در این محصول وجود دارد.

 

*** جهت اطلاع از قیمت و خرید پلوپز بوش MUC22B42RU با مشاوران داوین کالا در تماس باشید ***

 

مشخصات عمومی
تولید کنندهبوش
کشور سازندهآلمان
نام انگلیسی محصولMulticooker Bosch MUC22B42RU
مشخصات کلی
مدل محصولMUC22B42RU
نوع دستگاهپلوپز
نوع کارکردپخت و پز
مشخصات ظاهری
جنس بدنهپلاستیک
تعداد درب1
رنگ بدنهمشکی
جنس دستگیرهپلاستیک
نحوه باز شدن دربدستی
جنس دربپلاستیک
مشخصات فنی زودپز و پلوپز
دریچه خروج بخار
قابلیت جدا شدن قطعات
دیگ جدا شونده قابل شستشو
جنس دیگتفلون نچسب
ظرفیت دیگ5 لیتر
قابلیت گرم نگه داشتن
تعداد برنامه های پختبرنامه پخت متنوع
مشخصات صفحه ی کنترل
قابلیت تنظیم زمان پخت
تایمر
چراغ نشانگر
نوع عملکرد صفحه نمایشدکمه
نوع صفحه نمایشدیجیتالی
صفحه نمایش
توان خروجی و عملکرد
توان مصرفی900 وات
سایر قابلیت ها
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
حالت ایمن
میزان صداکم صدا
سایر ویژگی هادارای آرامپز
عملکرد ماست بندی
دریچه خروج بخار
لمسی
چراغ نشانگر
تنظیم زمان شروع و اتمام پخت
خاموش شدن خودکار
محل قرارگیری لوازم جانبی
لوازم جانبی و اقلام همراه
اقلام همراهکاسه سرامیکی - ظرف بخار - جدا کننده قابلمه - سبد سرخ کن -پیمانه - کتاب دستور العمل - یک عدد ملاقه - یک عدد کفگیر
وزن و ابعاد
جنس بدنهپلاستیک
وزن3/8 کیلوگرم
پهنا260 میلی‌متر
عمق380 میلی‌متر
ارتفاع280 میلی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلوپز بوش MUC22B42RU”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *