منو

گریل سنکور SBG6238BK

کد محصول : Sencor SBG6238BK دسته بندی : برند

مشخصات :

  • توان : 2100 وات
  • 7 برنامه پخت
  • پوشش نچسب
  • تنظیم دمای خودکار
  • نشانگر
  • قفل کودک
  • دستگیره عایق حرارت

توضیحات تکمیلی

برند

سنکور

رنگ

مشکی و نقره ای

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۵,۶۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۵,۲۹۰,۰۰۰.

گریل سنکور SBG6238BK

کد محصول: Sencor SBG6238BK دسته: برند

مشخصات:

  • توان : 2100 وات
  • 7 برنامه پخت
  • پوشش نچسب
  • تنظیم دمای خودکار
  • نشانگر
  • قفل کودک
  • دستگیره عایق حرارت

توضیحات تکمیلی

برند

سنکور

رنگ

مشکی و نقره ای

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۵,۶۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۵,۲۹۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

گریل سنکور SBG6238BK :

غذاهای خوشمزه می تواند روز شما را با انرژی شروع کند. معمولا خوردن غذاهای مورد علاقه می تواند لذت آشپزی کردن را افزایش دهد. اما گاهی اوقات فرد حتی فرصت پخت غذای محبوب خود را ندارد. به طور طبیعی اگر بخواهیم آشپزی کنیم باید چند ساعت را در نظر بگیریم. از طرف دیگر علاوه بر زمان فرد باید مقداری از انرژی خود را هم در نظر بگیرد. زیرا تهیه ی هر نوع غذایی چندین مرحله ی مختلف دارد که آشپز باید آن را طی کند. پخت و پز در زمان حال لذت فراوانی را به وجود می آورد. چرا که وسیله های کمکی زیادی تهیه و روانه ی بازار شده اند. کاربر با استفاده از آن ها می تواند بدون خستگی چندانی چند مدل غذا تهیه کند. گریل سنکور SBG6238BK نمونه ای بسیار کاربردی به حساب می آید. این دستگاه کمک حال قابل توجهی به شمار می رود.

گریل سنکور SBG6238BK

در بین تمامی غذاهایی که وجود دارد مواد غذایی گریل شده محبوبیت بیشتری دارد. در کل جهان غذای گریل و کبابی طرفداران مخصوص به خود را دارد. چرا که طعم و کیفیت مواد با این روش فوق العاده خوشمزه خواهد شد. به همین جهت کاربر سعی می کند در ماه چند باری غذای گریل شده را مصرف کند. خوردن این نوع غذا در رستوران ها هزینه ی گزافی در پی دارد. همچنین طعم و کیفیت آن مانند خانگی خوشمزه و محبوب نخواهد بود. اما باید ذکر کرد که پخت آن در محیط خانه علاوه بر کثیفی مشکلات دیگری را نیز ایجاد می کند. اما با استفاده از گریل سنکور SBG6238BK تمامی این مشکلات تمام خواهند شد. زیرا این دستگاه بسیار اصولی و حساب شده کار پخت را انجام می دهد. پس حتما پیشنهاد می کنیم که این دستگاه را برای خود تهیه کنید و استفاده های عالی را تجربه کنید.

 

قیمت گریل 6238 سنکور و قدرت خرید کاربران برای تهیه ی آن :

گریل سنکور

فرد زمان خرید محصول مورد نظر خود را انتخاب می کند. اما عاملی که آن را به خرید تبدیل می کند قیمت است. قیمت می تواند ابعاد مختلفی را دچار تغییر و تحول کند. اما اگر بودجه مناسب باشد کار خرید به راحتی انجام می شود. همچنین هیچ شک و شبهه ای را برای کاربر به وجود نمی آورد. یکی از قیمت مناسب ترین برندها سنکور می باشد. این برند در جمهوری چک بیش از چند سال است که فعالیت ثبتی را انجام می دهد. این کمپانی کیفیت کاری و نتیجه ای رضایت بخش را در محصولات خود در نظر می گیرد. گریل 6238 سنکور از بودجه ای فوق العاده عالی برخوردار است. یکی از بزرگ ترین مزیت این دستگاه کیفیت در پایان کار به حساب می آید. پس شما می توانید با صرف هزینه ای کم، گریل سنکور SBG6238BK که وسیله ای بسیار کاربردی است را تهیه کنید.

 

شکل ظاهری شیک و مدرن گریل حرفه ای SENCOR SBG6238BK و توجه به ساختار بدنه ی آن :

گریل SBG6238BK

طرح و شکل محصولات از با ارزش ترین ها محسوب می شوند. زیرا میزان خرید و فروش را تحت تاثیر قرار می دهند. زیرا معمولا وسیله های زیبا زودتر انتخاب و خریداری می شوند. همچنین میزان خرید آن ها نسبت به سایر بیشتر خواهد بود. گریل سنکور SBG6238BK با زیبایی که دارد می تواند در یک نگاه به دل بنشیند. این دستگاه از شکل زیبای مستطیلی بهره برده است. سنکور برای جلب توجه و تناسب بیشتر بدنه را مشکی طراحی کرده است. جنس پلاستیک بدنه در برابر حرارت موجود در دستگاه مقاومت عالی دارد. اندازه ی استاندارد بدنه سبب شده تا در هر متراژ و محیطی به راحتی جای شود. پس شما مصرف کننده های عزیز نگران دکوراسیون محیط خود نباشید. بر روی بدنه اهرم و تعدادی دکمه طراحی شده که تنظیمات را انجام می دهند.

 

 

*** جهت مشاهده ی گریل سنکور SBG6238BK در وب سایت کمپانب سازنده اصلی می توانید اینجا را کلیک کنید ***

 

توان مصرفی و قدرت آماده سازی مواد غذایی گریل و باربیکیو سنکور SBG6238BK همراه با ویژگی های بروز آن :

شرکت سنکور معمولا سعی می کند تا از مدرن ترین ویژگی ها برای تولیدات خود استفاده کند. زیرا در نظر دارد تا محصول هوشمند و جدید را به بازار عرضه کند. گریل سنکور SBG6238BK قدرت کافی برای گریل مردن سخت ترین مواد را هم دارد. توان مصرفی این کالا 2100 وات بوده که برای گریل و کباب کردن عالی است. این توان مدت زمان آماده کردن را هم بسیار کم تر می کند. افرادی که آن را خریداری کرده اند رضایت کامل را از آماده سازی غذای خود دارند. جدا از گوشت، مرغ ، ماهی این وسیله هر نوع مواد دیگر را گریل می کند. به این ترتیب سنکور هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفته است. وزن مناسب بدنه سبب شده تا به راحتی وسیله را حمل کنید. با گریل 6238 سنکور مهمانی های شما بسیار خارق العاده ، شاهانه و تک سپری خواهد شد.

گریل سنکور 6238

نتیجه گیری :

گریل سنکور SBG6238BK برای هر خانه ای ضروری شناخته شده است. زیرا کاربردهای نوینی را برای شما خواهد داشت. این دستگاه علاوه بر گریل کردن، قابلیت تهیه ی ساندویچ را دارد. زیرا به همراه خود دو صفحه ی گریل و ساندویچ را هم دارد. پس می توان نتیجه گرفت که این وسیله دو کاره می باشد. صفحات همراه از جنس سرامیکی و نچسب هستند. پس بدون نگرانی می توانید هر غذایی را بپزید. در آخر سر غذا راحت جدا شده و به صفحه نمی چسبد. در قسمت بالایی یک دسته ی نقره ای از جنس استیل وجود دارد. این دسته وظیفه ی باز و بسته کردن درب را برعهده دارد. بر روی صفحه نمایش 7 برنامه مختلف پخت وجود دارد. توسط دکمه مربوطه می توانید پخت مد نظر را انتخاب کنید. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان به این نتیجه رسید که گریل 6238 سنکور به معنای واقعی دستیاری ویژه در امر پخت و پز و کباب کردن می باشد.

 

*** جهت اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش گریل سنکور SBG6238BK با مشاوران داوین کالا در تماس باشید ***

 

توضیحات تکمیلی

برند

سنکور

رنگ

مشکی و نقره ای

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گریل سنکور SBG6238BK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *