منو

اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150

کد محصول : XCORT XZR03-150 دسته بندی : برند

مشخصات :

  • توان: 3000 وات
  • سرعت گردش : 5000 دوردر دقیقه
  • رنگ بدنه : مشکی و فسفری
  • عمق برش : 50 میلی متر
  • دارای 6 متر شلنگ
  • پمپ 12 ولت

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

ناموجود

تماس بگیرید

اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150

کد محصول: XCORT XZR03-150 دسته: برند

مشخصات:

  • توان: 3000 وات
  • سرعت گردش : 5000 دوردر دقیقه
  • رنگ بدنه : مشکی و فسفری
  • عمق برش : 50 میلی متر
  • دارای 6 متر شلنگ
  • پمپ 12 ولت

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

تماس بگیرید

ناموجود

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 :

ابزارهای برقی همیشه جزو محبوب ترین محصولات برای کاربران بوده اند. علاوه بر محبوبیت در زندگی روزمره همیشه لازم و ضروری شناخته شده اند. در گذشته به دلیل نبود فناوری، محصولات برقی وجود نداشتند اگر هم بود بسیار ابتدایی بودند. اما در چنین قرنی هر روزه تکنولوژی و فناوری جدیدی وارد جهان می شود. کاربران نیز در چنین شرایطی خواستار محصولات فوق العاده پیشرفته ای هستند. شرکت های سازنده برای بقا باید همیشه نیاز فرد را برطرف کنند. چرا که کاربر شرکتی را انتخاب می کند که بتواند توسط آن نیازهای خود را رفع کند. سازنده های سطح جهانی هر یک روش مخصوص و مختلفی برای تهیه و تولید دارند. اما در بین آن ها برند ایکس کورت همیشه بهترین روش را در پیش می گیرد. اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 یکی از شاهکارهای این برند است. زیرا جدیدترین تکنولوژی ها را در یک قالب برای فرد دارد.

اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150

ساختمان سازی با روش های کاملا نوین و پیشرفته ای در حال حاضر انجام می شود. چرا دستگاه های بسیار مدرن و پیشرفته تولید و روانه ی بازار شده که کارها را مدرن انجام می دهند. اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 یکی از محصولات فوق العاده ضروری به حساب می آید. زیرا در ایجاد شیار بر روی دیوار حتی کف ساختمان کارایی منحصر به فردی ایجاد می کند. کار سیم کشی ساختمان ها نیاز به ایجاد شیار یا حفره دارد. اما اگر بر روی دیوار یا کف ساختمان شیار ایجاد کنیم چشم انداز زشتی را به وجود می آورد. به همین دلیل صنعت کاران می توانند برای بالا بردن کیفیت کار خود از دستگاه های شیار زن بهره ببرند. با استفاده از این محصول چشم انداز ساختمان شما برهم نمی ریزد و نتیجه ای عالی در بر دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

با چه بودجه ای می توان اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 ایکس کورت را خریداری کرد ؟

در قرن امروزی قیمت تمام محصولات روز به روز در حال افزایش می باشد. با توجه به چنین شرایطی کار خرید لوازم مورد نیاز همانند گذشته راحت نیست. یکی از مهم ترین شرط خرید برای فرد یافتن دستگاه یا ضرورات قیمت مناسب است. ابزار آلات در زندگی روزمره و در مشاغل صنعتی فوق العاده کاربردی هستند. پس کاربران همیشه در حال تهیه و خریداری انواع ابزار آلات هستند. اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 از قیمت رضایت بخشی برخوردار است. این دستگاه می تواند منبع درآمد بسیار بالایی برای کاربر باشد. توسط اره شیار زن به راحتی می توان یکی از حرفه های صنعت ساختمان سازی را یاد بر عهده گرفت. همچنین باکیفیت ترین کارها را می توانید برای مخاطبان خود ارائه دهید. این دستگاه با قیمت مناسبش راحت ترین کار انتخاب و خرید را به شما خواهد داد.

 

شرکت ایکس کورت اره شیار زن XZR03-150 را چگونه ساخته است ؟

اره شیار زن ایکس کورت

ساختار هر محصولی از مهم ترین مزیت ها به حساب می آیند. زیرا در تمام ابعاد کاری تاثیرات فراوانی ایجاد می کنند. وزن، جنس، طرح، دسته و… همگی به نوع طراحی دستگاه بستگی دارند. اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 طراحی فوق العاده استانداردی دارد. به گونه ای که هیچ نوع مزاحمت و یا اذیتی را برای فرد و اطرافیان ایجاد نمی کند. این اره شیار زن از بدنه ای از جنس پلاستیک درجه یک ساخته شده است. منظور از پلاستیک ایجاد وزن و دوام بالا می باشد. صفحه ی گردی شکل که کار برش را انجام می دهد از جنس فلز بسیار برنده ای است. دسته ی قابل حمل این دستگاه کاملا ارگونومیکی بوده که لذت استفاده ی چند برابر را به فرد می دهد. رنگ اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 ترکیبی از مشکی و فسفری بسیار خوش رنگ است.

 

*** جهت مشاهده ی اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 در وب سایت کمپانی سازنده می توانید اینجا را کلیک کنید ***

 

توان مصرفی و عمق برش اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 :

دستگاه هایی که کار تعمیر یا ساخت و ساز را انجام می دهند از نظر قدرت بسیار مورد توجه قرار می گیرند. چرا که قدرت و توان کیفیت کاری و سرعت را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو فرد خریدار سعی می کند محصولی را انتخاب کند که از توان بالایی برخوردار باشد. اره شیار زن ایکس XZR03-150 کورت دارای توان بالای 3000 وات می باشد. شرکت ایکس کورت عمق برش این اره را نیز 50 میلی متر در نظر گرفته است. با توجه به این دو ویژگی عالی صنعت کار از کیفیت کار خود اطمینان کامل پیدا می کند. دکمه پاور و قابلیت زاویه زدن از بارزترین ویژگی این دستگاه می باشند. این اره دارای یک کیف بوده که اقلام همراه و دستگاه را در خود به راحتی حمل می کند. پمپ آب این وسیله سبب می شود تا برش آسان را بدون گرد و غبار داشته باشد.

اره شیار زن اکسکورت XZR03-150

سایر ویژگی های طراحی شده در اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 :

اره شیار زن XZR03-150 ایکس کورت

برند ایکس کورت این محصول را با سیم پیچی کامل مسی در نظر گرفته است. این وسیله دارای چرخ از 3 جهت بودت که کارایی راحتی را به فرد هدیه می دهد. اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 دارای پمپ 12 ولت بوده که کیفیت کاری را بهبود می بخشد. این دستگاه از صفحه ای به اندازه ی 150 میلی متر بهره برده که کار برش را بهتر انجام می دهد. فرد مصرف کننده با مطالعه ی دفترچه راهنما با طرز استفاده ی این وسیله به طور کامل آشنا می شود. این دستگاه با گردش 5000 دور در دقیقه سرعت کار شما را چند برابر می کند. کلید گازی، شلنگ 6 متر، 5 عدد تیغ از دیگر ویژگی های اره شیار زن است. این دستگاه امکان استفاده از تیغه به طور تکی را به شما می دهند. می توان بهترین نتیجه را با اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 انتظار داشت.

 

کلام آخر :

فروشگاه داوین کالا اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. همچنین با تماس با مشاوران ما از دیگر خصوصیات ارزشمند این دستگاه اطلاع خواهید داشت. با این وسیله بدون خراب کردن چشم انداز ساختمان ها، استاندارد ترین برش ها را خواهید داشت. اره شیار زن اکسکورت XZR03-150 حقیقتاً وسیله ای عالی و دستیاری بی نظیر برای امر ساختمان سازی می باشد.

 

*** جهت اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150 با کارشناسان داوین کالا در تماس باشید ***

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

نحوه ارسال

پست سفارشی, تیپاکس

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره شیار زن ایکس کورت XZR03-150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *