منو

پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127

کد محصول : XCORT XJT01-127 دسته بندی : برند

مشخصات :

  • قابل تنظیم برای فارسی بری
  • توان : 1100وات
  • زاویه زن
  • سایز تسمه ای : 1.140 سانت
  • عمق برش تا 127 میلیمتر
  • دیمر دار

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی, تیپاکس

Original price was: تومان۱۲,۹۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۱۲,۴۹۰,۰۰۰.

پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127

کد محصول: XCORT XJT01-127 دسته: برند

مشخصات:

  • قابل تنظیم برای فارسی بری
  • توان : 1100وات
  • زاویه زن
  • سایز تسمه ای : 1.140 سانت
  • عمق برش تا 127 میلیمتر
  • دیمر دار

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی, تیپاکس

Original price was: تومان۱۲,۹۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۱۲,۴۹۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 :

کارهای صنعتی در زمان حال به اوج پیشرفت و تکنولوژی رسیده اند. هر روزه محصول و دستگاه جدیدی تولید و روانه ی بازار می شود. این دستگاه ها در پیشرفت کار و بالا بردن سطح تکنولوژی در صنعت تاثیرات زیادی دارند. به همین دلیل کارهای صنعت بسیار پر تکنولوژی و مدرن انجام می شوند و نتیجه ای عالی را هم در بر دارد. افرادی که کار صنعت را انجام می دهند برای جذب مشتری بیشتر از بروزترین محصولات بهره می برند. کارهای صنعتی و حتی سایر شغل ها به دلیل وجود دستگاه های پیشرفته بسیار دقیق و منظم انجام می شوند. زیرا برندهای سازنده هنگام ساخت و طراحی دقت، توجه، ظرافت بسیار زیادی را به خرم می دهند. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 در صنایع بسیاری کاربر عالی دارد. زیرا کار برش پروفیل را به صورت فوق العاده حرفه ای انجام می دهد. همچنین فناوری های پیشرفته ای هم دارد.

پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127

صنعت های ساختمان سازی، کشتیرانی، خودرو، حمل و نقل و… جزو مهم ترین ها در سراسر جهان می باشند. زیرا اصلی ترین کار زندگی انسان را انجام می دهند. اما باید گفت برای انجام چنین شغل هایی فرد باید بروزترین دستگاه ها و کامل ترین وسیله ها را داشته باشد. زیرا افراد امروزی کار خود را به صنعت کاران حرفه ای و پیشرفته می سپارند تا شاهد بهترین نتیجه ها باشند. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 به خوبی می تواند نقش خود را در صنعت های مختلف ایفا کند. برش پروفیل در تمامی صنعت ها جزو مرحله های حساس و ظریف است. در نتیجه پروفیل برها به راحتی و با نظم و دقت کافی این کار را انجام می دهند. در نتیجه تمام صنعت کاران در تلاش هستند تا این دستگاه شگفت انگیز را تهیه کنند. جهت اطلاع بیشتر در ادامه مقاله با ما باشید.

 

قیمت پروفیل بر تسمه ای ایکس کورت XJT01-127 و قدرت خرید کاربران چقدر می باشد ؟

برندهای سازنده ای که در جهان مشغول به فعالیت هستند هر کدام قوانین و روش کاری مخصوص را دارند. به همین جهت کاربران برندی را بر می گزینن که برایشان راحت و به صرفه باشد. اما چند تن از این شرکت ها برای جذب مخاطب و مشتری نیاز اصلی انسان را نشانه می گیرند. مطابق با خواست و نیاز روز فرد عمل کرده و آن ها را رفع می کنند. برند ایکس کورت یکی از این سازنده های بسیار محبوب در دل کاربران است. اصلی ترین درخواست انسان قیمت مناسب می باشد. شرکت ایکس کورت اصلی ترین و مرغوب ترین قطعات را به کار می برد. اما در کنار تمامی این مزیت ها قیمت فوق العاده مناسب و قابل قبولی را هم در نظر می گیرد. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 نمونه ای بارز از این محصولات نام برده است.

 

طراحی و شیوه ی ساختار پروفیل بر تسمه ای ایکس کورت XJT01-127 چگونه است ؟

پروفیل بر تسمه ای ایکس کورت XJT01-127

یکی از سخت ترین مرحله ی تولید محصولات توسط سازنده ها طراحی به حساب می آید. طراحی و نوع ساختار محصول در کارایی کل سیستم و نظر کاربران اصلی ترین تاثیر را ایجاد می کند. با توجه به چنین شرایطی سازنده ها هم سعی می کنند تا بهترین طراحی ها را در نظر بگیرند. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 از نظر طرح و ساخت فوق العاده به نظر می رسد. این پروفیل بر عالی از ترکیب رنگ پرطرفدار فسفری و مشکی تولید شده است. علاوه بر این جنس تمام بدنه ترکیبی از پلاستیک فشرده مطلوب و فاز می باشد. پس می توان نتیجه گرفت این دستگاه از نظر استحکام و مقاومت شگفت انگیز است. پروفیل بر تسمه ای ایکس کورت XJT01-127 از دسته، دیسک برش، موتور، گیره نگهدارنده و… ساخته شده است. شرکت سازنده این پروفیل بر را در اندازه ای عالی و وزن مناسبی طراحی کرده است.

 

 

 

*** جهت مشاهده ی پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 در وب سایت کمپانی سازنده اینجا را کلیک کنید ***

 

قدرت موتور موجود پروفیل بر تسمه ای اکسکورت XJT01-127 و عملکرد این دستگاه :

موتور از مهم ترین قطعه در هر محصولی بوده که بسیار قابل اهمیت می باشد. تمام کارایی سیستم به موتور بستگی داشته و همچنین تاثیرات زیادی در نتیجه ی پایانی دارد. پس در این حالت سازنده ها باید تمام دقت و سابقه ی خود را برای موتور محصولات به کار ببرند. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 دارای اصلی ترین موتور بوده که بسیار عالی است. قدرت کاری این دستگاه 1100 وات بوده که سرعت و عملکرد عالی ایجاد می کند. برند ایکس کورت این موتور را 6 سرعته طراحی کرده که دسترسی بالایی را برای فرد خواهد داشت. زیرا کاربر می تواند برای سطح مورد نظر سرعت مناسب را انتخاب کند و به کار ادامه دهد. یکی از بزرگ ترین مزیت های پروفیل بر تسمه ای ایکس کورت XJT01-127 ، دیمردار بودن به شمار می رود. زیرا این ویژگی می تواند کار صنعت کار را آسان تر کند.

پروفیل بر تسمه ای اکسکورت XJT01-127

قابلیت های برش و سایر مزیت های پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 :

پروفیل بر XJT01-127 ایکس کورت

تمام محصولات این دوره هر یک فوق العاده پیشرفته و مدرن ساخته شده اند. کاربران به هنگام استفاده از این وسیله ها شاهد صرفه جویی در زمان و انرژی خواهند بود. به همین دلیل رضایت خود را بارها در مورد چنین تولیداتی اعلام نموده اند. پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 بسیار دقیق و کامل طراحی شده است. این دستگاه قابل تنظیم برای فارسی بری است که فرد را در انجام کارها بسیار کمک می کند. زاویه زن از ویژگی های محبوب به شمار می رود که ایکس کور آن را در این وسیله ساخته است. سایز تسمه این محصول 1.140 سانت بوده که سطح بیشتری را می تواند زیر نظر خود قرار دهد. این پروفیل بر به راحتی تا عمق 127 میلی متر را می تواند برش دهد. برند ایکس کورت این دستگاه را قابل استفاده در دو حالت جداگانه یا بر روی پایه ساخته است.

 

نتیجه گیری :

پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 دارای پایه ی گیره دار بوده که کار برش را راحت تر انجام می دهد. این دستگاه با چنین مزیت های قدرتمندی رضایت صنعت کاران را به راحتی جلب می کند. اگر هنوز پروفیل بر مد نظر خود را انتخاب نکرده اید پروفیل بر تسمه ای اکسکورت XJT01-127 بی عیب می باشد. این دستگاه نیاز شما را تا سالها می تواند تامین کند.

 

*** جهت اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127 با کارشناسان داوین کالا در تماس باشید ***

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی – فسفری

برند

ایکس کورت

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی, تیپاکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروفیل بر ایکس کورت XJT01-127”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *