منو

جارو شارژی یوفیسا AE5029

کد محصول : UFESA AE5029 دسته بندی : برند

مشخصات :

  • ساخت کشور اسپانیا
  • توان: 1800 وات
  • باتری: لیتیوم یونی
  • مدت زمان شارژ: 4 ساعت
  • زمان کارکرد: 50 دقیقه
  • تعداد سرعت: 2 سرعته
  • چراغ: LED
  • ظرفیت: 1 لیتر

توضیحات تکمیلی

گارانتی
رنگ

مشکی

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی

برند

یوفیسا

Original price was: تومان۵,۳۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۵,۰۴۰,۰۰۰.

جارو شارژی یوفیسا AE5029

کد محصول: UFESA AE5029 دسته: برند

مشخصات:

  • ساخت کشور اسپانیا
  • توان: 1800 وات
  • باتری: لیتیوم یونی
  • مدت زمان شارژ: 4 ساعت
  • زمان کارکرد: 50 دقیقه
  • تعداد سرعت: 2 سرعته
  • چراغ: LED
  • ظرفیت: 1 لیتر

توضیحات تکمیلی

گارانتی
رنگ

مشکی

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی

برند

یوفیسا

Original price was: تومان۵,۳۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۵,۰۴۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

جارو شارژی یوفیسا AE5029 :

برای جارو کشی حرفه ای باید از یک جاروی حرفه ای استفاده کنید. جارو شارژی یوفیسا AE5029 از قدرت بالایی جهت جمع و جور کردن زباله ها بهره می گیرد. کدبانو های خوش سلیقه جدای از کارآمدی جارو به فکر هماهنگی دکوراسیون خود هستند. این جارو شارژی از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده که در دل هر دکوراسیونی جا خوش می کند. نکات بسیاری به هنگام خرید جارو موجود است که باید حتماً مد نظر قرار گیرند. از طراحی ظاهری گرفته تا خصوصیات نهفته در دستگاه که برای هر جارو منحصراً سازماندهی شده اند. این مدل جارو شارژی توسط کمپانی نام دار اسپانیایی به نام یوفیسا طراحی و روانه بازار مصرف کنندگان شده است. مزیت داشتن یک جارو شارژی به نسبت جارو برقی، رهایی از دست سیم و کابل دست و پا گیر است. خرید جارو شارژی یوفیسا به منظور داشتن منزلی پاکیزه ضروری به نظر می رسد.

 

برنامه ریزی جارو شارژی یوفیسا AE5029 برای تمیز کردن هر سطحی پاسخ گو می باشد. مخزن به کار رفته برای این مدل جارو به شکل کاملاً مدرن طراحی شده است. زمانی که مخزن از زباله های محیطی لبریز گردد، تنها یک حرکت دست برای خالی کردن آن کافی است. به طور معمول مخزن هر جارو از ظرفیت مشخصی برای حمل گرد و غبار محیطی برخوردار است. کمپانی اسپانیایی یوفیسا ظرفیت 1 لیتری را برای این مدل جارو در نظر گرفته است. بدین معنی که جارو شارژی یوفیسا AE5029 به میزان 1 لیتر قابلیت نگهداری مواد اضافی محیطی را دارا می باشد. طراحی بدنه این جارو به گونه ای بوده که به راحتی قطعات آن از همدیگر جدا می شوند. تفکیک قطعات جارو شارژی مزیت تمیز کردن راحت جارو و اِشغال فضای کم توسط جارو را به دنبال دارد.

قیمت جارو شارژی یوفیسا :

قیمت جارو شارژی یوفیسا با قدمت جارو و کیفیت قطعات آن برابری می کند. باتری از خصوصیات مهم و ارزنده جارو شارژی یوفیسا AE5029 می باشد. در واقع می توان اینگونه اظهار داشت که باتری تعیین کننده اصلی عملکرد یک جارو شارژی است. کمپانی اسپانیایی یوفیسا از باتری لیتیوم یونی برای این مدل جارو شارژی بهره گرفته است. باتری لیتیوم یونی عمر مفیدی داشته و می تواند انرژی مورد نیاز جارو را تأمین کند. قیمت جارو شارژی یوفیسا چشمه ای از کیفیت عملکرد های دستگاه است. در واقع باتری لیتیوم یونی نقطه مقابل باتری های نیکلی است. این باتری از ولتاژ بالایی برخوردار بوده و می تواند در هر شرایطی پاسخ گو باشد. ولتاژ باتری لیتیوم یونی این جارو برابر 29.6 ولت ارزیابی شده است. قیمت جارو شارژی یوفیسا مقرون به صرفه به نظر می رسد اگر کیفیت قطعات آن تضمین شده باشد. با توجه به ویژگی های بیان شده قدمت جارو شارژی یوفیسا مثال زدنی است.

جارو شارژی یوفیسا AE5029

مزیت خرید جارو شارژی یوفیسا چیست؟

مزیت خرید جارو شارژی یوفیسا پس از مشاهده محیطی پاکیزه مشخص خواهد شد. جارو شارژی AE5029 یوفیسا برای شارژ شدن باتری نیازمند مدت زمان مشخصی است. تایم 4 ساعتی زمانی است که جارو شارژی یوفیسا برای سیراب شدن کامل از شارژ احتیاج دارد. پس از سپری شدن این تایم 4 ساعته می توان به صورت مستمر و پی در پی تا 50 دقیقه از جارو استفاده کرد. با توجه به میزان گرد و غبار محیطی این جارو دارای 2 عدد سرعت متفاوت است. خرید جارو شارژی یوفیسا، دستگاهی با توان 1800 واتی را در اختیارتان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های جارو لامپ یا چراغ LED بوده که محیط پیرامون سری دستگاه را روشن می کند. تجهیزات مختلفی جارو شارژی یوفیسا را همراهی می کنند. تجهیزاتی مانند سَری و بُرس های منحصر به فرد که کارآیی دستگاه را چند برابر افزایش می دهند. بُرسی برای فرش و موکت های حساس و یک سری مخصوص جمع آوری مو از تجهیزات ویژه این جارو شارژی تلقی می شوند.

خرید جارو شارژی یوفیسا AE5029

***جهت مشاهده این محصول در وبسایت کمپانی اسپانیایی یوفیسا می توانید اینجا را کلیک کنید.***

کلام آخر :

اولین قدم برای رسیدن به منزلی پاکیزه به خرید یک جاروی حرفه ای بر می گردد. جارو شارژی یوفیسا از جمله جارو های پر انرژی و قدرتمند در بازار به شمار می رود. قدرت جارو یوفیسا به باتری لیتیوم یونی مربوط می شود که طول عمر مفیدی را برای دستگاه به ارمغان می آورد. ضمن اینکه ولتاژ باتری لیتیوم یونی دستگاه 29.6 ولت تخمین زده شده است. این جارو از توان 1800 واتی جهت انجام فعالیت جارو کشی بهره می گیرد. به طور معمول وقتی از باتری سخن به میان می آید، ذهن به سمت شارژ کردن آن معطوف می گردد. باتری لیتیوم یونی دستگاه تنها 4 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. پس از اتمام 4 ساعت می توانید تا 50 دقیقه به صورت متوالی از جارو در جهت پاکیزگی منزل استفاده کنید. مخزن جارو شارژی یوفیسا یک لیتری بوده و تنها با فشار یک دکمه خالی می گردد. چراغ LED را نباید فراموش کرد که منطقه تحت پوشش سَری جارو شارژی را روشن می کند.

***جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت خرید جارو شارژی یوفیسا AE5029 با مشاورین داوین کالا در تماس باشید.***

مشخصات کلی
مدل محصولAE5029
نوع دستگاهجارو شارژی
مشخصات عمومی
تولید کنندهیوفیسا
کشور مونتاژ کنندهچین
کشور سازندهاسپانیا
نام انگلیسی محصولUFESA Vacuum Cleaner AE5029
مشخصات ظاهری
رنگ بدنهمشکی
توان خروجی و عملکرد
توان مصرفی1800 وات
قابلیت تنظیم سرعت
تعداد سرعت2 سرعته
عملکرد توربو
مشخصات فنی جارو
نوع جاروجارو شارژی
گنجایش مخزن1 لیتر
فیلتر بهداشتی
فیلتر قابل شستشو
نوع باتریلیتیوم یونی
ولتاژ باتری29.6 ولت
قابلیت تنظیم سرعت مکش
کنترل روی دسته
نمایشگر میزان شارژ باتری
نمایشگر پر بودن مخزن
مدت زمان شارژ4 ساعت
مدت زمان کارکرد باتری50 دقیقه
امکان جدا شدن از بدنه
حالت پارکینگ
قابلیت جذب مایعات
سایر قابلیت ها
محل قرارگیری لوازم جانبی
لوازم جانبی و اقلام همراه
اقلام همراهبرس چند منظوره

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو شارژی یوفیسا AE5029”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *