منو

گوشت کوب یوفیسا BP 4750

کد محصول : UFESA BP 4750 دسته بندی : برند

مشخصات :

  • محصول کشور اسپانیا
  • توان: 1400 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • تعداد تیغه: 4 عدد
  • اسموتی ساز: دارد
  • همزن: دارد

توضیحات تکمیلی

رنگ

نقره ای

نحوه ارسال

پست سفارشی

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۱,۹۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۱,۶۹۰,۰۰۰.

گوشت کوب یوفیسا BP 4750

کد محصول: UFESA BP 4750 دسته: برند

مشخصات:

  • محصول کشور اسپانیا
  • توان: 1400 وات
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • تعداد تیغه: 4 عدد
  • اسموتی ساز: دارد
  • همزن: دارد

توضیحات تکمیلی

رنگ

نقره ای

نحوه ارسال

پست سفارشی

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

Original price was: تومان۱,۹۰۰,۰۰۰.Current price is: تومان۱,۶۹۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

گوشت کوب یوفیسا BP 4750 :

گوشت کوب چیست و چه کاربردی دارد؟. به عبارتی از گوشت کوب در چه مواردی می توان استفاده کرد؟. آیا گوشت کوب به تنهایی می تواند پاسخ گوی نیاز های آشپزی در آشپزخانه باشد؟. گوشت کوب یوفیسا BP 4750 مانند یک حرفه ای به هنگام کار آشپزی عمل می کند. این وسیله کاربردی اگر به همراه لوازم دیگر در امر آشپزی فعالیت کند، کارآیی چند برابری خواهد داشت. لوازمی از جمله؛ اسموتی ساز، غذاساز، همزن و… که هر کدام به نوعی می توانند گوشه ای از کار آشپزی را بر عهده بگیرند. با بهره گرفتن از این دستگاه می توانید از دِسر های لذیذ گرفته تا مواد اولیه غذای اصلی را آماده سازید. تنها کافی است که مواد غذایی را به تیکه های کوچک برش دهید تا شاهد عملکرد حرفه ای این دستگاه باشید. خرید گوشت کوب یوفیسا برای دارندگان دستگاه مزایای متعدی به همراه دارد.

 

گوشت کوب یوفیسا BP 4750 دارای بدنه ای مستحکم می باشد. بدنه اصلی گوشت کوب از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. استیل خواص ضد زنگ زدگی را از سازنده خود به ارث برده است. خش برداشتن یا به عبارتی خط خوردگی برای استیل هیچ گونه معنا و مفهومی به دنبال ندارد. زیرا خاصیت ضد خط و خش در ذات این آلیاژ با کیفیت نهاده شده است. همچنین باید عنوان کرد که استیل در برابر رطوبت نشأت گرفته از مواد غذایی مقاومت بالایی دارد. گوشت کوب یوفیسا BP 4750 با داشتن بدنه ای از جنس استیل از دوام و طول عمر مفیدی برخوردار است. بدنه اصلی گوشت کوب قابلیت تفکیک شدن را دارا بوده و به راحتی از هم جدا می شود. جدا شدن بدنه منجر به تمیز کردن راحت گوشت کوب خواهد شد. ضمن اینکه تعویض سَری های دستگاه نیز به راحتی میسر می گردد.

قیمت گوشت کوب یوفیسا :

قیمت گوشت کوب یوفیسا در مقایسه با قدمت دستگاه بسیار مناسب است. گوشت کوب یوفیسا BP 4750 دارای تیغه هایی با استحکام بالا است. جنس تیغه های یک گوشت کوب به دلیل درگیر شدن آنها با مواد غذایی بسیار هائز اهمیت است. زیرا تیغه های گوشت کوب در ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با مواد غذایی و رطوبت حاصل از مواد غذایی قرار دارند. قیمت گوشت کوب یوفیسا چشمه ای از کیفیت قطعات دستگاه می باشد. 4 عدد تیغه از جنس تیتانیوم گوشت کوب یوفیسا و عملکرد آن را مدیریت می کنند. از خواص آلیاژ تیتانیوم می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی اشاره کرد. کیفیت آلیاژ تیتانیوم اگر از کیفیت استیل ضد زنگ بالاتر نباشد، با کیفیت آن برابری می کند. قیمت گوشت کوب یوفیسا مقرون به صرفه به نظر می رسد اگر قطعات آن ار درجه کیفیت بالایی برخوردار باشند.

گوشت کوب یوفیسا BP4750

 

خرید گوشت کوب برقی یوفیسا چه مزیتی به دنبال دارد؟

خرید گوشت کوب برقی یوفیسا منجر به در اختیار داشتن چندین قابلیت خواهد شد. گوشت کوب BP 4750 یوفیسا دارای چندین دستگاه مجزا بوده که به شرح خصوصیات آنها می پردازیم. برای درست کردن اسموتی های خوشمزه باید سراغی از اسموتی ساز گرفت. اسموتی ساز این مجموعه دارای بدنه ای مندرج بوده که هر نوع اسموتی را می توان با آن درست کرد. در کنار اسموتی ساز قطعه ای دیگر به نام همزن وجود دارد. برای استفاده از همزن باید یک حرکت ساده انجام داد. تعویض سَری همزن به جای سَری گوشت کوب تنها با یک حرکت امکان پذیر است. جنس سَری همزن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. علاوه بر همزن و اسموتی ساز یک غذاساز نیز در جهت آماده سازی مواد غذایی فعالیت می کند. غذاساز همراه گوشت کوب برقی یوفیسا از تیغه های استیل برای خرد کردن مواد غذایی استفاده می کند. بنابراین می توان عنوان کرد که با خرید گوشت کوب برقی یوفیسا شما دارنده چندین دستگاه مختلف خواهید شد. از دیگر خصوصیات این گوشت کوب اشاره ای به سرعت چرخش تیغه ها داشته باشیم. برای آن دسته از مواد غذایی که از درجه سختی بالایی برخوردارند، سرعت توربو به داد گوشت کوب می رسد.

گوشت کوب تک کاره یوفیسا 4750

***جهت مشاهده این گوشت کوب در وبسایت این کمپانی اسپانیایی می توانید اینجا را کلیک کنید.***

کلام آخر :

دسترسی به مواد غذایی یکنواخت برای آماده سازی غذایی لذیذ نیازمند دستگاهی حرفه ای است. گوشت کوب برقی یوفیسا دستگاهی با چندین عملکرد متفاوت است. عملکرد های متفاوت این گوشت کوب کاملاً وابسته به تجهیزات همراه آن است. گوشت کوب برقی یوفیسا از توان 1400 واتی جهت یکدست کردن مواد غذایی استفاده می کند. توان 1400 واتی ضمن دادن انرژی مفید به دستگاه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی را لحاظ می کند. جنس بدنه اصلی گوشت کوب از استیل ضد زنگ با مقاومت بسیار بالا ساخته شده است. البته همزن همراه این گوشت کوب نیز از نعمت آلیاژ با کیفیت استیل بهره مند است. تیغه های تیتانیومی گوشت کوب آمادگی رو به رو شدن با هر نوع ماده غذایی را دارند. چراکه کیفیت تیتانیوم به کار رفته برای تیغه ها، اصالت تیغه های 4 پره را تأیید می کند.

***جهت دریافت مشاوره رایگان و راهنمای خرید گوشت کوب یوفیسا BP 4750 با کارشناسان داوین کالا در تماس باشید.***

مشخصات عمومی
تولید کنندهیوفیسا
کشور مونتاژ کنندهچین
کشور سازندهاسپانیا
نام انگلیسی محصولUFESA Electronic Masher BP 4750
مشخصات کلی
مدل محصولBP 4750
نوع دستگاهگوشت کوب
مشخصات ظاهری
جنس بدنهاستیل
رنگ بدنهنقره ای
توان خروجی و عملکرد
توان مصرفی1400 وات
عملکرد توربو
مشخصات فنی
پارچ آبمیوه
جنس تیغهتیتانیوم
درپوش محافظ
جنس تیغه گوشت کوبتیتانیوم
تعداد تیغه های گوشت کوب4 پره
سایر قابلیت ها
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
حالت ایمن
وزن و ابعاد
جنس بدنهاستیل
لوازم جانبی و اقلام همراه
اقلام همراهاسموتی ساز، غذاساز، همزن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشت کوب یوفیسا BP 4750”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *