منو

زودپز ناساالکتریک NS-3076

کد محصول : NASAELECTRIC NS-3076 دسته بندی : برند

مشخصات :

  • وزن: 4.7 کیلوگرم
  • ظرفیت: 5 لیتر
  • ظرفیت به نفر: 6 نفره
  • جنس بدنه: استیل
  • صفحه نمایشگر: LED
  • توان مصرفی:1000 وات
  • دارای دیگ قابل جدا شدن

توضیحات تکمیلی

نحوه ارسال

پست سفارشی

برند

ناساالکتریک

گارانتی

گارانتی 18 ماهه ناسا الکتریک

Original price was: تومان۳,۷۵۰,۰۰۰.Current price is: تومان۳,۳۹۰,۰۰۰.

زودپز ناساالکتریک NS-3076

کد محصول: NASAELECTRIC NS-3076 دسته: برند

مشخصات:

  • وزن: 4.7 کیلوگرم
  • ظرفیت: 5 لیتر
  • ظرفیت به نفر: 6 نفره
  • جنس بدنه: استیل
  • صفحه نمایشگر: LED
  • توان مصرفی:1000 وات
  • دارای دیگ قابل جدا شدن

توضیحات تکمیلی

نحوه ارسال

پست سفارشی

برند

ناساالکتریک

گارانتی

گارانتی 18 ماهه ناسا الکتریک

Original price was: تومان۳,۷۵۰,۰۰۰.Current price is: تومان۳,۳۹۰,۰۰۰.

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

زودپز ناساالکتریک NS-3076 :

به کمک زودپز ناساالکتریک NS-3076 دیگر لازم به خیساندن حبوبات از شب قبل نیست تا راحت تر بپزند. همچنین در هنگامی که وقت کم برای آشپزی دارید این زودپز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به کمک این زودپز، دیگر پختن گوشت قرمز مدت زمان طولانی را نیاز ندارد. این زودپز تمام مراحل آشپزی را برای شما سریع و راحت کرده است. چرا که با وجود فشار در این زودپز که سیستمی بسته است در سریع ترین زمان مواد شما را آماده می کند. این محصول دارای 45 برنامه برای پخت است. علاوه بر این می تواند برای شما پلوپز ، سرخ کن، کیک پز، آرام پز، بخارپز باشد. برای تهیه ماست هم می توان از این دستگاه استفاده کرد. شکل و طراحی این زودپز شبیه قابلمه است اما ویژگی ها و کارایی های بیشتری نسبت به قابلمه دارد. غذاها در زودپز ناساالکتریک NS-3076 بیشتر ویتامین های خود را حفظ می کنند.

پلوپز ناسا الکتریک NS-3076

 

غذاهایی که در زودپز قرار می گیرند ویتامین ها و املاح موجود در خود را حفظ می کنند. زیرا در مدت کمی پخته می شوند ویتامین ها در پخت طولانی مدت خاصیت خود را از دست می دهند. با وجود اینکه مواد را سریع آماده می کند تغییری در رنگ ، طعم ایجاد نمی شود. مواد معدنی، ویتامین ها خواص خود را از دست نمی دهند. پخت و پز در زودپز می تواند تنوعی در روند آشپزی برای فرد ایجاد کند. زیرا روند متفاوتی برای آماده کردن غذا دارد. با گرم شدن هوا استفاده از این زودپز ضروری است. زیرا در خنک ماندن فضا کمک بسزایی می کند. چون بدون داشتن حرارت و بدون اینکه باعث گرم شدن اطراف شود غذا را می پزد. اجاق گاز گرمای زیادی تولید می کند اما با استفاده از زودپز ناساالکتریک NS-3076 میزان حرارت بسیار پایین می آید. زیرا زمان پختن غذا در زودپز بسیار کمتر از اجاق گاز است.

[expander_maker id=”2″ more=”مشاهده بیشتر” less=”پنهان کردن”]

قیمت زودپز NS-3076 ناساالکتریک :

زودپز ناساالکتریک NS-3076 یکی از محصولات با کیفیت است که از توجه فوق العاده‌ای میان خریداران برخوردار است. ویژگی که آن را به حرفه ای تبدیل می کند این است که دارای 45 دستور پخت می باشد. نکته مهم در مورد زودپز NS-3076 ناساالکتریک قیمت مناسب آن می باشد که قابل توجه خریدار قرار گرفته است. 1000 وات توان مصرفی این دستگاه است، توانایی حفظ طعم غذاهای شما را دارد و در مدت زمان کمی غذا را آماده می کند. ظرفیت این دستگاه 5 لیتر است و دارای طراحی زیبایی است که به فضای شما جلوه خاصی می دهد. زودپز NS-3076 ناساالکتریک را به جای خرید دستگاه های مختلف، انتخاب کنید. قابلمه داخلی زودپز از جنس نچسب است و شما دیگر نگران ته گرفتن غذاهایتان نباشید. این قابلمه با پوشش دولایه نچسب و کفگیرها و قاشق‌های نچسب می توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. همچنین با قاشق و کفگیر زودپز NS-3076 ناساالکتریک لایه نچسب را از خراب شدن محافظت نمایید.

زودپز NS-3076 ناسا الکتریک

کارایی زودپز پلوپز ناسا الکتریک چگونه است؟

زودپز پلوپز ناساالکتریک

بدنه‌ زودپز پلوپز ناسا الکتریک NS-3076 از جنس استیل و رنگ آن نقره‌ای و مشکی است. این محصول دارای قابلیت گرم نگهدارنده می باشد و قابلیت تایمر تاخیر و گرم کردن را دارد. این زودپز دارای پنل دیجیتالی است. از طریق این پنل می توانید به راحتی تنظیمات دلخواه دستگاه و برنامه پخت مد نظرتان را انجام دهید. صفحه نمایش LED درتنظیم دستگاه کمک بسزایی می کند. همچنین در مدت زمان معین غذایتان آماده می شود. مخزن این زودپز از جنس استیل ضد زنگ است. از سوپاپ اطمینان برای خالی کردن بخار اضافی استفاده شده است و همین امر باعث افزایش ایمنی دستگاه می شود.

این زودز پلوز دارای لوازم جانبی شامل توری سرخ کن، کفگیر و ملاقه، پیمانه مدرج و 4 عدد قالب ماست است. بر روی بدنه زودپز دارای کنترل پنل لمسی است. تمام تنظیمات مربوط به زودپز از طریق کنترل پنل انجام می‌گیرد. با روشن کردن پنل، نمایشگر روشن می‌شود و تمام برنامه‌های آن به رنگ آبی در می آید.

***جهت مشاهده این محصول در وب سایت کمپانی ناساالکتریک اینجا را کلیک کنید***

نتیجه گیری:

پخت و پز با زودپز پلوپز ناسا الکتریک NS-3076 بسیار آسان است و تمیز کردن آن هم راحت است. سایر قابلمه ها، پس از مدت زمانی  خط و خش بر می دارند و کهنه می شوند. جداره های این زودپز طوری طراحی شده است که جرم و مواد غذایی را در خود حفظ نمی کند. شما خیلی راحت و بدون زحمت می توانید آن را تمییز کنید. تنوع برنامه‌های پخت آن باعث می شود تا در تهیه ی دستگاه های دیگر آسوده خاطر باشید. این همان چیزی است که بسیاری از خریداران مد نظر دارند. در نمایشگر این زودپز مدت زمان پخت و دمای پخت نمایش داده می‌شود. کارکرد این محصول خیلی راحت است .دستگاه را روشن کنید و دکمه منو MENU را بزنید. بعد با استفاده از دکمه لمسی Product Selection نوع ماده غذایی و برنامه پخت مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا دکمه START را لمس کنید.

***جهت ثبت سفارش زودپز پلوپز ناسا الکتریک NS-3076 با کارشناسان داوین کالا در ارتباط باشید***

[/expander_maker]

مشخصات عمومی
تولید کنندهناسا الکتریک
کشور مونتاژ کنندهچین
کشور سازندهآلمان
نام انگلیسی محصولns-3076-nasaelectric-electric-pressure-cooker
مشخصات کلی
مدل محصولNS-3076
نوع دستگاهزودپز برقی
مشخصات ظاهری
جنس بدنهاستیل
رنگ بدنهنقره ای و مشکی
جنس دستگیرهپلاستیک
نحوه باز شدن دربچرخشی
جنس دربپلاستیک و استیل
مشخصات فنی زودپز و پلوپز
دریچه خروج بخار
قابلیت جدا شدن قطعات
درب جدا شونده
دیگ جدا شونده قابل شستشو
جنس دیگاستیل
ظرفیت دیگاستیل ضد زنگ
قابلیت گرم نگه داشتن
تعداد برنامه های پخت45
مشخصات صفحه ی کنترل
قابلیت تنظیم زمان پخت
تایمر
چراغ نشانگر
نوع عملکرد صفحه نمایشدکمه
نوع صفحه نمایشLED
صفحه نمایش
توان خروجی و عملکرد
توان مصرفی1000 وات
سایر قابلیت ها
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
حالت ایمن
خاموش شدن خودکار
محل قرارگیری لوازم جانبی
لوازم جانبی و اقلام همراه
اقلام همراه4 عدد قالب ماست بندی، توری سرخ کن، کفگیر و ملاقه، پیمانه مدرج
وزن و ابعاد
جنس بدنهاستیل
وزن4.7

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زودپز ناساالکتریک NS-3076”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *