منو

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

مشخصات :

  • تکنولوژی صفحه نمایش: QLED
  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه: خمیده
  • رزولوشن: 3840×2160
  • نسبت تصوی: 16:9
  • تیونر: DVR-T
  •  تعداد بلندگو: 4 عدد

[expander_maker id=”2″ more=”مشاهده بیشتر” less=”پنهان کردن”]

  • تعداد ساب ووفر: 2 عدد
  • پردازنده: 4 هسته ای
  • تعداد USB: سه عدد
  • تعداد HDMI: چهار عدد
  • بلوتوث: دارد
  • WiFi: دارد
  • سیستم عامل: تایزن
  • قدرت خروج صدا: 40 وات

[/expander_maker]

توضیحات تکمیلی

شناسه کالا

2220095940249

گارانتی

گارانتی 18 ماهه شرکت دُرین سرویس

تماس بگیرید

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

مشخصات:

  • تکنولوژی صفحه نمایش: QLED
  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه: خمیده
  • رزولوشن: 3840×2160
  • نسبت تصوی: 16:9
  • تیونر: DVR-T
  •  تعداد بلندگو: 4 عدد

[expander_maker id=”2″ more=”مشاهده بیشتر” less=”پنهان کردن”]

  • تعداد ساب ووفر: 2 عدد
  • پردازنده: 4 هسته ای
  • تعداد USB: سه عدد
  • تعداد HDMI: چهار عدد
  • بلوتوث: دارد
  • WiFi: دارد
  • سیستم عامل: تایزن
  • قدرت خروج صدا: 40 وات

[/expander_maker]

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C :

هر روز به تکنولوژی ساخت تلویزیون های امروزی افزوده خواهد شد. تلویزیون رسانه ای انکار نشدنی برای اقشار متفاوت جامعه محسوب می شود. تلویزیون سامسونگ 55Q7880C مجهز به تکنولوژی ساخت Quantum Dot است. کوانتوم دات به نانو کریستال های به وجود آمده از مواد نیمه هادی ها گفته می شود. نانو کریستال های نیمه هادی رفتاری شبیه به نمایشکر های OLED داشته اما بهتر و با کیفیت تر است. در بین لایه های صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 55Q7880C لایه ای از ذرات کوانتوم دات را گذاشته اند تا کیفیت تصویر ارتقاء یابد. در اصل این صفحه تلویزیون سامسونگ 55Q7880C در برابر نور رساناست. بدین معنی که نور را به بیرون از صفحه نمایش با کیفیت تمام منتقل می کند. ذرات کوانتوم دات رنگ های تصویر را به شکلی زنده و شفاف نمایش می دهد چون در برابر تابش نور به شکلی گسترده درخشان می شود.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

تلویزیون مدل 55Q7880C و ویژگی های تصویر:

کیفیت تصویر در تلویزیون حرف اول را می زند. کیفیت تلویزیون مدل 55Q7880C از نوع 4K است. گاهی اوقات 4K تحت عنوان Ultra HD نیز نام برده و شناخته می شود. وقتی از کیفیت 4K سخن به میان می آید، واژه رزولوشن نیز دنباله رو آن خواهد بود. رزولوشن را جهت مشخص کردن تعداد پیکسل های تصویر به کار می برند. رزولوشن در تلویزیون سامسونگ 55Q7880C با دو عدد مشخص می شود. رزولوشن تصویر در تلویزیون مدل 55Q7880C برابر 2160 × 3840 پیکسل است. این رزولوشن تصویری شگرف را به نگاه مخاطبان هدیه می دهد. تلویزیون مدل 55Q7880C تصاویر 4K را با شفافیتی نزدیک به واقعیت به نمایش می گذارد. 4K را بخواهیم تعریف کنیم به کیفیتی 4 برابر کیفیت تصویر Full HD می رسیم. نتیجه می گیریم که تصویر در این تلویزیون 4 برابر شفاف تر، واضح تر و با کیفیت تر است.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

قیمت تلویزیون 55Q7880C :

تکنولوژی صفحه نمایش یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که قیمت تلویزیون 55Q7880C را شفاف تر می کند. قیمت تلویزیون 55Q7880C خوش رنگ تر می شود زمانی که تصویری بدون ناخالصی رو در روی دیدگان شما قرار گیرد. تکنولوژی صفحه نمایشگر تلویزیون سامسونگ QLED نام دارد. صفحه نمایش این تلویزیون بسیار خلاقانه و به شکل خمیده طراحی شده است. اندازه تصویر با کیفیت بالا هم گزینه دیگری افزایش منصفانه قیمت تلویزیون 55Q7880C است. نسبت اندازه تصویر این تلویزیون برابر 16:9 اینچ است. عددی در طول و عرض تصویر که مشخص کننده نسبت اندازه افقی به اندازه عمودی است. قابلیت Ultra Black همان طور که از نامش پیداست رنگ های سیاه تصویر را به شکلی شفاف و واضح تر نمایش می دهد. افرادی که اهل بازی و سرگرمی هستند می دانند که دشمنان همیشه در نقاط تاریک تصویر کمین می کنند. فناوری Ultra Black با تحلیل کردن صحنه های تاریک تصویر و کشف اشیاء درون آنها باعث بهینه شدن سطح سیاه تصاویر می شود. در نتیجه می توانید نقاط تاریک تصویر را شفاف تر ببینید.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

تلویزیون هوشمند سامسونگ و قابلیت های آن :

تلویزیون هوشمند سامسونگ مجهز به فناوری HDR می باشد. HDR مخفف High Dynamic Range است. HDR خود یک تکنیک در تلویزیون هوشمند سامسونگ به شمار می رود. این تکنیک در دو صحنه روشن و بسیار تاریک خودش را نشان داده و به بیان جزئیات مربوط به محتوا می پردازد. با وجود قابلیت HDR تصاویر خارج شده از تلویزیون هوشمند سامسونگ واضح و طبیعی تر به نظر می رسند. به طور مثال زمانی که با صحنه ای تاریک مواجه می شوید این قابلیت وارد عمل خواهد شد.  زمانی که HDR فعال شود جزئیات دیگر امکان پنهان ماندن برایشان غیر ممکن تلقی می شود. تلویزیون سامسونگ 55Q7880C دارای حسگر نور محیطی است. حسگر نور محیطی بسته به میزان نور محیط، دمای رنگ تصاویر و همچنین روشنایی تصویر عملکردش متغییر است. حسگر نور محیطی از دسته امکانات و زیر شاخه صفحه نمایش به حساب می آید که باعث بهبود تصویر در حالت نمایش آن بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ می شود.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

 

تلویزیون 55Q7880C و فناوری هوشمند :

تلویزیون 55Q7880C دارای قابلیت های هوشمند گسترده ای است که هر کدام به نوبه خود در ارتقاء کیفیت این تلویزیون موثر هستند. تلویزیون 55Q7880C مجهز به فناوری Smart Hub بوده که امکان جستجو در اینترنت و اشتراک گذاری را فراهم می کند. به وسیله تکنولوژی Smart Hub قادر به اشتراک تصاویر از گوشی هوشمند خود و یا سایر لوازم صوتی- تصویری خواهید بود. این فناوری در تلویزیون 55Q7880C از فرمت های مختلف صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. پشتیبانی از انواع فرمت ها باعث شده تا آرشیو برنامه های شما با اطمینان خاطر در این تلویزیون اجرا شوند. نوع سیستم عامل پشتیبانی شده توسط تلویزیون سامسونگ تایزن نام دارد. در حقیقت تایزن یک سیستم عامل توسعه یافته توسط شرکت سامسونگ است. برای فعال سازی سیستم عامل تایزن در تلویزیون باید این مراحل را انجام دهید: در ابتدا تلویزیون خود را روشن کنید. سپس وارد اکانت و حساب کاربری خود شده و به دنبال گزینه ACL for Tizen بگردید. در نهایت برنامه ACL for Tizen را نصب کرده و به تنظیمات برنامه رفته و آن را فعال کنید. به همین سادگی!.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ :

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ پیشرفته و خلاقانه طراحی شده است. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ شامل 4 عدد بلندگو بوده که هر کدام قدرت صوتی جداگانه ای دارند. مجموع صدای خروجی تلویزیون که به کمک این بلندگو ها انجام می پذیرد 40 وات است. به همراه 4 عدد بلندگوی تلویزیون سامسونگ 2 عدد ساب ووفر نیز وجود دارد. هر کدام از بلندگو ها صدایی معادل 5 وات را از خود ساطع می کنند. همچنین ساب ووفر ها نیز هر کدام به نوبه ی خود صدایی معادل 10 وات را منتشر می کنند. صدای خروجی این تلویزیون تقریباً دو برابر مجموع صدای خروجی تلویزیون های معمولی است. به طور معمول در تلویزیون ها از سیستم صوتی 2 کاناله بهره گرفته می شود. اما در این تلویزیون از سیستم صوتی 4.2 کاناله برای خروج صدا استفاده کرده اند. با وجود چنین سیستم صوتی ای که صدایی دو برابر را انتشار میدهد، نیازی به سیستم صوتی مجزا ندارید. چراکه سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ محدوده گسترده ای را برای پخش صدا پوشش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

راه های ارتباطی با تلویزیون سامسونگ :

با روشهای مختلف می توانید با تلویزیون سامسونگ در ارتباط باشید. یکی از راه های ارتباطی درگاه هایی است که در اکثر تلویزیون ها تعبیه شده اند. برای مثال درگاه USB تلویزیون SAMSUNG که از نوع 2.0 USB است. سه درگاه USB که به کمک آنها می توان فایل های موجود در فلش مموری و هارد اکسترنال خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. در کنار پورت USB چهار پورت HDMI قرار دارند. کاربرد پورت HDMI برای زمانی موثر است که می خواهید سایر دستگاه های صوتی- تصویری را به تلویزیون متصل کنید. همچنین سامسونگ برای اتصال دستگاه های قدیمی درگاه کامپوننت و کامپوزیت را در تلویزیون 55 اینچی خود لحاظ کرده است. گیرنده های دیجیتالی داخل تلویزیون شما را از حضور گیرنده های مجزای خارجی بی نیاز می کند. همچنین پورت شبکه LAN و اتصال از طریق WiFi و بلوتوث از دیگر راه های ارتباطی با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ هستند.

 

تلویزیون سامسونگ 55Q7880C

هوش مصنوعی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ :

وقتی از هوشمند بودن یک تلویزیون سخن به میان می آید بدون شک هوش مصنوعی دنباله رو این تعریف خواهد بود. هوش مصنوعی این تلویزیون Upscaling نام دارد. هوش مصنوعی Upscaling در کاهش نویز تصاویر و همچنین واضح جلوه دادن لبه های اطراف اشیاء تاثیر گذار است. از دیگر اثرات هوش مصنوعی Upscaling می توان به واضح کردن متن و بازیابی جزئیات از دست رفته تصاویر اشاره کرد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته AI Upscaling کیفیت تصاویر را به حالت 4K افزایش می دهد. در حقیقت هوش مصنوعی Upscaling در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ یک ارتقاء دهنده تصویر به حساب می آید. با وجود این هوش مصنوعی شما از تصویری با کیفیت 4K لذت می برید. هوش مصنوعی Upscaling با نام بهبود دهنده نیز شناخته می شود. کار بهبود دهنده Upscaling اطمینان حاصل کردن از تصویر تمام صفحه بر روی نمایشگر است. این هوش مصنوعی مطمئن می شود که هیچ نقطه خالی ای در صفحه نمایش تلویزیون وجود نداشته باشد.

 

 

تلویزیون سامسونگ 55Q7880Cریموت کنترل هوشمند تلویزیون SAMSUNG :

تلویزیون که هوشمند باشد، حیف است که کنترل آن ساده و بی رمق طراحی شود. ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ را با نام ریموت جادویی یا One Remote می شناسند. این کنترل جادوی خودش را زمانی نشان می دهد که چندین دستگاه به تلویزیون سامسونگ متصل باشند. هر دستگاهی که به این تلویزیون متصل باشد توسط ریموت جادویی به شکل اتوماتیک شناسایی شده و کنترل آن را ممکن می سازد. در واقع One Remote علاوه بر مدیریت تلویزیون که مسئولیت اصلی آن می باشد، سایر دستگاه های مرتبط با تلویزیون را نیز کنترل می کند. از مزیت های اصلی وجود این ریموت عدم نیاز به چندین کنترل می باشد. برای جستجوی صوتی کافی است که فرمان صوتی را به ریموت کنترل هوشمند بدهید تا آن را به تلویزیون برساند. این ریموت کنترل امکان کنترل کردن دستگاه های صوتی-تصویری را فراهم می سازد. بنابراین با وجود ریموت هوشمند تلویزیون سامسونگ، کنترل سایر دستگاه ها کنار گذاشته می شوند.

کلام آخر :

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ یک دستگاه با چندین عملکرد متفاوت است. این تلویزیون با چندین رابط یا دستیار صوتی قابل کنترل است. این تلویزیون از دستیار های صوتی Amazon Alexa و Google Assistant و همچنین Bixby که یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بوده پشتیبانی می کند. این دستیار های صوتی امکان کنترل تلویزیون توسط صدا را فراهم می کنند. دستیار های صوتی توسط صدای کاربر مدیریت شده و تفاوتی ندارد که کاربر در چه فاصله ای از تلویزیون قرار دارد. با صدای خود قادر به روشن و خاموش کردن تلویزیون، تغییر کانال، کاهش و افزایش صدا و… خواهید بود. از قابلیت های صوتی این تلویزیون اشاره ای به فناوری Active Voice Amplifier داشته باشیم. توانایی Active Voice Amplifier به تلویزیون سامسونگ در تشخیص صدا های تولید شده در محیط اطراف و تنظیم اتوماتیک صدای گفتگو ها کمک می کند.

***جهت ثبت سفارش تلویزیون 55 اینچ سامسونگ با مشاورین داوین کالا در تماس باشید.***

مشخصات عمومی
تولید کنندهسامسونگ
کشور سازندهکره جنوبی
نام انگلیسی محصولSAMSUNG TV 55Q7880C
مشخصات کلی
مدل محصول55Q7880C
نوع دستگاهتلویزیون
مشخصات ظاهری
رنگ بدنهمشکی
تصویر و صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش55 اینچ
طراحی صفحه نمایشخمیده
نوع صفحه نمایشQLED
تکنولوژی صفحه نمایشQuantum Dot
محافظ صفحه نمایش
کیفیت تصویرUltra HD-4K
رزولوشن2160 × 3840
قابلیت HDR
قابلیت 3D
نرخ بازسازی تصویر50-60 هرتز
نسبت ابعاد تصویر16:9
موتور پردازشگر تصویر4 هسته ای
تقویت کننده کنتراست
قابلیت ارتقاع تصویر به 4K
قابلیت Dolby Vision
پشتیبانی از فرمت HLG
صدا
تعداد بلندگو4 عدد
توان کلی خروجی صدا40 وات
توان خروجی هر بلندگو5 وات
سیستم کاهنده نویز
استانداردهای صوتیDolby Digital Plus


DTS
تعداد کانال های صوتی4.2 کاناله
قابلیت Surround
قابلیت DTS
فناوری Dolby Atoms
پورت های ورودی و خروجی
سایر درگاه های ارتباطیکامپوننت، کامپوزیت
پورت شبکه (LAN)
ورودی HDMI4 عدد
پورت HDMI
تعداد پورت USB3 عدد
پورت USB
مشخصات گیرنده ها
نوع تیونرDVB-T
گیرنده DVB-S
گیرنده DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
گیرنده DVB-T
توان خروجی و عملکرد
توان مصرفی217 وات
قابلیت تنظیم سرعت
سایر قابلیت ها
محل قرارگیری لوازم جانبی
قابلیت های هوشمند
سیستم عاملتایزن
هوش مصنوعی
اشتراک گذاری
مرورگر وب
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت نصب برنامه
قابلیت WiFi
بلوتوث
قابلیت Apple Airplay
تغییر زبان OSD
لیست برنامه ها EPG
قابلیت ضبط
لوازم جانبی و اقلام همراه
اقلام همراهریموت، کابل برق، دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 55Q7880C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *