منو

سرویس قابلمه فوما FU-1341

کد محصول : FUMA Pot Service FU-1341 دسته : , برند

مشخصات :

  • تعداد پارچه: 10 پارچه
  • جنس لایه داخلی: گرانیت
  • جنس لایه بیرونی: سرامیکی
  • جنس درب: شیشه ای پیرکس
  • واشر درب: سیلیکونی
  • جنس کفه: چدنی
  •  دسته: سرخود، سرامیکی

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی

ناموجود

تماس بگیرید

سرویس قابلمه فوما FU-1341

کد محصول: FUMA Pot Service FU-1341 دسته: , برند

مشخصات:

  • تعداد پارچه: 10 پارچه
  • جنس لایه داخلی: گرانیت
  • جنس لایه بیرونی: سرامیکی
  • جنس درب: شیشه ای پیرکس
  • واشر درب: سیلیکونی
  • جنس کفه: چدنی
  •  دسته: سرخود، سرامیکی

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

گارانتی

گارانتی 150 درصدی داوین کالا

نحوه ارسال

باربر تضمینی داوین کالا (پرداخت درب منزل), پست سفارشی

تماس بگیرید

ناموجود

بسته‌بندی ایــــمن

گارانتــــی معـــتبر

پرداخت امن و آسان

قیمت منصفانه

تحویل ســـریع

پشتیبانی 24ساعته

توضیحات

سرویس قابلمه فوما FU-1341 :

سرویس قابلمه را که بخواهیم تعریف کنیم، ابتدا به گرسنگی می رسیم و سپس به غذا. سرویس قابلمه فوما FU-1341 از دسته سرویس قابلمه های سرامیکی به حساب می آید. لایه بیرونی این سرویس قابلمه با سرامیک پوشیده شده است. تفاوت عمده ای که جنس سرامیک با بقیه دارد در نحوه مقاومتش در برابر سایدگی است. به دلیل مقاومت بسیار بالای سرامیک در برابر سایش، لزومی به احتیاط بیش از حد هنگام شستشو ندارید. همچنین لایه داخلی سرویس قابلمه فوما FU-1341 از جنس گرانیت با دوام است. گرانیت داخلی باعث می شود تا هیچ غذایی به داخل قابلمه ها نچسبد. لایه داخلی گرانیتی از خانواده تفلون نچسب نیز محسوب می شود و خاصیت نچسبی را از تفلون به ارث برده است. ترکیب سرامیک و گرانیت با هم در این محصول، طول عمر سرویس قابلمه فوما FU-1341 را افزایش می دهند.

سرویس قابلمه فوما FU-1341

قیمت سرویس قابلمه FU-1341 و عرضه آن به بازار :

زمانی که تولید کننده محصولش را روانه بازار مصرف کنندگان می کند، قبل از هر چیز به قیمت آن فکر می کند. برند مشهور فوما نیز از این قاعده مستثنا نیست. فوما قیمت سرویس قابلمه FU-1341 را با توجه به ویژگی هایش به مصرف کنندگان معرفی و تعیین می کند. با نگاهی به ویژگی های این سرویس قابلمه، قیمت سرویس قابلمه FU-1341 مورد تایید هوادارانش قرار می گیرد. سرویس قابلمه فوما FU-1341 از 10 پارچه قابلمه و ماهی تابه تکشیل شده است. تعداد این ست برای خانواده هایی با جمعیت متوسط به بالا بسیار کاربردی می باشد. حتی اگر خانواده شما جمعیتی متوسط به پایین دارد، یک روز میزبان مهمانان خاص خواهید شد. آن روز به این سرویس قابلمه احتیاج پیدا می کنید. حال خود قضاوت کنید که آیا قیمت سرویس قابلمه FU-1341 برای شما مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر؟!

سرویس قابلمه فوما FU-1341

سرویس قابلمه سرامیکی FU-1341 و کاربرد های آن :

سرویس قابلمه سرامیکی FU-1341 دارای 4 عدد قابلمه در سایز های متفاوت است. هر کدام از این سایز ها مخصوص کاری طراحی شده اند. اندازه قابلمه اول 20 سانتی متر است که برای پخت وپز در اندازه نه چندان زیاد به کار می رود. قابلمه دوم که میزان مواد غذایی بیشتری به نسبت اولی در خود جا می دهد، اندازه آن برابر 24 سانتی متر است. البته این اندازه تفاوت زیادی با قابلمه 20 سانتی ایجاد نمی کند اما نسبتاً بهتر است. قابلمه سوم سرویس قابلمه سرامیکی FU-1341 در اندازه 28 سانتی متری خود نمایی می کند. این قابلمه را می توانید برای زمانی که خانواده همگی دور هم جمع می شوند، به کار ببرید. در آخر می رسیم به قابلمه 32 سانتی متری سرویس قابلمه سرامیکی FU-1341 که برای حجم غذای بالا مفید است. این قابلمه به تنهایی حریف سه قابلمه قبلی می شود و مصرف کنندگانش را از خود راضی  نگه می دارد.

سرویس قابلمه فوما FU-1341

 

 

سرویس قابلمه فوما FU-1341

سرویس قابلمه 10 پارچه فوما و سایر ویژگی های آن :

سرویس قابلمه 10 پارچه فوما غذا را با کمترین روغنِ به کار رفته، به کمک ماهی تابه اش آماده می کند. ماهی تابه این ست در اندازه 28 سانتی متری عرضه می شود. این تابه دسته دار بوده و دسته سَرخود آن هم جنس با بدنه طراحی شده است. از ماهی تابه سرویس قابلمه 10 پارچه فوما می توانید برای سرخ کردن انواع مواد غذایی و حتی سبزیجات بهره ببرید. در هر سرویس قابلمه بدون شک وجود یک تابه از ضروریات آن ست محسوب می شود. درب تمام قابلمه ها و ماهی تابه سرویس قابلمه 10 پارچه فوما از جنس شیشه پیرکس ساخته شده است. طراحی درب های این سرویس قابلمه به گونه ای هستند که می توانید داخل قابلمه و ماهی تابه و مراحل پخت را مشاهده کنید. همچنین روی درب ها یک واشر تعبیه شده است. جنس این واشر از سیلیکون بوده و برای خروج بخار از قابلمه به بیرون بسیار کاربردی است.

کلام آخر :

وجود یک ست قابلمه در آشپزخانه غیر قابل انکار است. بدین معنی که آشپزخانه ها بدون قابلمه و سرویس دهی قابلمه، عملاً ناقص به نظر می رسند. ست قابلمه فوما تکمیل کننده لوازم آشپزخانه تان خواهد بود چنانچه که خریدار آن باشید. این سرویس تولید شده توسط برند فوما 10 پارچه ای می باشد که مناسب خانواده های امروزی و یک نسل قبل است. جنس این ست از سرامیک است. البته لایه داخلی از گرانیت با کیفیت برای جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی به کفه چدنی قابلمه ها طرح ریزی شده است. درب قابلمه و ماهی تابه این سرویس از جنس شیشه پیرکس است. شیشه پیرکس هم شفاف برای دید زدن مراحل پخت مناسب است و هم مقاومت بالایی دارد. واشر درب هم از سیلیکون ساخته و پرداخته می شود تا هوا کش مناسبی باشد.

جهت ثبت سفارش و خرید سرویس قابلمه فوما FU-1341 با مشاورین داوین کالا در تماس باشید.

مشخصات کلی
مدل محصولFU-1341
نوع دستگاهسرویس قابلمه
نوع کارکردپخت و پز
مشخصات عمومی
تولید کنندهفوما
کشور سازندهچین تحت لیسانس ژاپن
نام انگلیسی محصولFUMA Pot Service FU-1341
مشخصات ظاهری
جنس بدنهسرامیک
رنگ بدنهمشکی
جنس دستگیرهسرخود، سرامیکی
جنس دربشیشه ای پیرکس
مشخصات سرویس قابلمه
تعداد پارچه10 پارچ
جنس بدنهسرامیکی
جنس لایه داخلیگرانیتی
جنس دستهسرامیکی
تعداد قابلمه ها4 عدد
اندازه قابلمه ها20، 24 ، 28، 32 سانتی متر.
تعداد ماهیتابه ها1 عدد
اندازه ماهیتابه ها28 سانتی متر
ماهیتابه رژیمی
جنس دربپیرکس
سایر قابلیت ها
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
وزن و ابعاد
جنس بدنهسرامیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس قابلمه فوما FU-1341”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *