راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی

خرید کردن برای خانم ها جزء کار های لذت بخش روزانه محسوب می گردد. کدبانو های خوش سلیقه هرچه با دست پرتر به خانه بر گردند، خوشحال تر خواهند بود. مخصوصاً اگر بحث، خرید مربوط به لوازم آشپزخانه باشد. اما آیا می دانید که خرید کردن را باید از کجا آغاز کنید؟. برای خرید لوازم آشپزخانه هیچ گونه معیاری دَم دست دارید؟. اگر خرید شما مربوط به نقطه حساس کار آشپزخانه باشد، تدبیری برای خرید اندیشده اید؟. ظروفی که برای سِرو غذا مورد استفاده قرار می گیرند، درصد بالایی از کیفیت کار یک کدبانو را مشخص خواهند کرد. بنابراین باید در تمیز نگهداشتن ظروف بسیار دقیق و حساس باشید. اینکه بخواهید برای پاکیزگی ظروف دستگاه مناسبی در اختیار داشته باشید، بد نیست. اما باید بدانید چه دستگاهی مناسب موقعیت و شرایط شما است؟!. راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی به بهترین شیوه اطلاعات مفید را در اختیارتان قرار خواهد داد.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی در وهله اول شما را با ویژگی های منحصر به فرد هر مدل از ظرفشویی ها آشنا خواهد کرد. پس از آگاهی پیدا کردن به نسبت ویژگی های هر مدل از ظرفشویی های موجود در بازار، خرید کردن بَسی لذت بخش خواهد بود. یک نکته جالب در مورد خرید ماشین ظرفشویی وجود دارد. اینکه پس از تهیه دستگاهی با مشخصات تمیز کنندگی ظروف، از سلامت دستان خود محافظت خواهید کرد. سالم نگهداشتن پوست دست نباید تنها یک شعار باشد. مایع ظرفشویی از ترکیباتی به وجود آمده که به محض تماس با دست واکنش های زیان باری را به دنبال خواهد داشت. پوست دست انسان با ترکیبات شیمیایی در تناقضی بزرگ قرار دارد. برای ممانعت از تماس پوست با ترکیبات شیمیایی موجود در مایع های ظرفشویی نیازمند خرید دستگاهی مناسب هستید. انتخاب دستگاه با تأمل در راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی، بهترین گزینه است.

راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی در جهت افزایش سطح آگاهی کاربران حرکت می کند.

داوین کالا

بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی از نقطه نظر های متفاوتی بررسی خواهد شد. به طور مثال می توان در مورد ظرفیت یک ظرفشویی از نظر برتر بودن صحبت کرد. اگر بخواهید خرید خود را بر اساس ظرفیت ظرفشویی رقم بزنید، راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی بهترین همیار شما خواهد بود. انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی کار دشواری نیست. جدای از ظرفیت، برنامه هایی که به هنگام طراحی ساختار آن در نظر گرفته می شود نیز حائز اهمیت می باشند. در ضمن میزان مصرف انرژی هایی همچون آب و برق نیز در درجه اهمیت سطح بالا قرار می گیرند. میزان مصرف انرژی ماشین ظرفشویی توسط برچسب انرژی خود را نمایان می سازد. برچسب انرژی توسط حروف و به وسیله رنگ ها به کاربران اثبات می کند که دستگاه در چه حد قابل اعتماد می باشد. باید رتبه انرژی با حرف A و مشتقات آن به رنگ سبز درج شده باشد.

اگر رتبه مصرف انرژی A با مشتقاتش به رنگ سبز باشد، شما بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کرده اید.

داوین کالا

ظرفشویی رومیزی

ظرفشویی رومیزی

ظرفشویی ها در تنوع بالایی تولید و روانه بازار مصرف کنندگان می شوند. بستگی به فضای آشپزخانه و سلیقه کدبانو دارد که کدام یک از مدل ها را برگزیند. کابینت آشپزخانه اگر فضا و قدرت نگهداری بالایی داشته باشد، به سودتان خواهد بود. زیرا در چنین حالتی می توانید دستگاه را بر روی کابینت قرار دهید. البته این مسئله تنها برای ظرفشویی های رومیزی صدق می کند. ظرفشویی رومیزی قابل حمل و جا به جایی به هر نقطه ای است که شما اراده کنید. به طور معمول بهترین مکان برای قرار گیری این ظرفشویی در محلی نزدیک به سینک ظرفشویی پیشنهاد می شود. اگر تعداد اعضای خانواده شما متوسط و کم بوده، خرید ظرفشویی رومیزی توصیه می گردد. نکته ای که در رابطه با تمامی ظرفشویی ها باید رعایت کرد، بودجه جیب تان است. قیمت ظرفشویی رومیزی به دلیل ظرفیت کم و شیوه طراحی به نسبت سایرین کمتر می باشد.

ظرفشویی توکار

مدل دیگری از ظرفشویی ها در بازار موجود بوده که به ظرفشویی توکار مشهور هستند. اگر به دنبال جدید ترین مدل ظرفشویی می گردید، راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی به شما کمک می کند. ظرفشویی توکار از مدرن ترین نوع ظرفشویی در بازار بوده که به آشپزخانه جلوه ای دیگر را می بخشد. برای ظرفشویی توکار هیچ بدنه ای تعریف نشده است. چراکه این مدل ظرفشویی خود را در بین کابینت های آشپزخانه جا سازی می کند. این مدل از ظرفشویی به گونه ای طراحی شده که فضای اضافی از محیط را اِشغال نکند. ماشین ظرفشویی توکار قابلیت جا به جایی را ندارد. در عوض تکنولوژی هایی که برای این مدل به کار رفته، کاربران را شگفت زده کرده است. آنچه برای یک ظرفشویی اهمیت دارد، میزان بهینه مصرف انرژی و سر و صدای کم است. ظرفشویی توکار قدرت پاکیزگی بالا و سر و صدای کمی مرتعش می سازد.

ظرفشویی ایستاده

مدل بعدی که راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی معرفی می کند، ظرفشویی ایستاده است. این مدل ممکن است فضای زیادی را به خود اختصاص دهد، اما ظرفیت شستشوی بالایی نیز دارد. ظرفشویی ایستاده مانند ظرفشویی رومیزی قابل حمل و جابه جایی است. به دلیل گنجایش بیشتر و حجم زیادی از ظروف که در خود جا می دهد، این مدل از قیمت بیشتری برخوردار است. ظرفشویی ایستاده برای تعداد اعضای خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب می باشد. دلیل این مناسبت نیز قابلیت ظرفشویی برای در بر گرفتن میزان ظروف بیشتر است. راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی به شما می گوید که به فضای آشپزخانه، میزان مصرف انرژی، مدت زمان تمیز کردن ظروف توسط ظرفشویی ها دقت کنید. انرژی ای که ظرفشویی های ایستاده به کار می برند، به دلیل جُسه بزرگ به نسبت سایرین بیشتر می باشد. مدت زمان شستشو نیز در ظرفشویی ایستاده طولانی تر است.

مدل ظرفشوییمزایامعایب
ظرفشویی رومیزیاِشغال فضای کم، قابل حمل، مدت زمان شستشو کم، نصب راحت، قیمت ارزانظرفیت کم
ظرفشویی توکاردارای تکنولوژی های برتر، تولید صدای کم، اِشغال فضای کم، قابلیت شستشوی سریعقیمت گران، غیر قابل جا به جایی
ظرفشویی ایستادهظرفیت بالا، قابل جا به جاییاِشغال فضای زیاد، مدت زمان شستشوی طولانی، میزان مصرف انرژی بالا

برنامه های ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی تمام برنامه های ماشین ظرفشویی را از حفظ بیان می کند. برنامه شستشو در مدل های جدید تولید ظرفشویی از تنوع بالا و تکنولوژی های برتر برخوردار هستند. از جمله این برنامه ها می توان به؛ شستشوی سریع، اقتصادی یا همان ECO، استریل و ضد عفونی کردن ظروف، Half Load، شستشوی ظرف های بزرگ، شستشوی شبانه در عین بی صدا بودن، برنامه خشک کردن ظروف، شستشوی اتوماتیک و… اشاره کرد. مهم تر از همه ماشین ظرفشویی های جدید از فناوری هایی همچون اتصال از راه دور بهره می برند. تنها کافی است که برنامه مخصوص مدل ظرفشویی خود را بر روی گوشی دانلود و نصب کنید. سپس نقطه اتصال بین گوشی هوشمند و ماشین ظرفشویی را پیدا کرده و به ظرفشویی متصل شوید. برای آنکه بتوانید بهترین خرید را داشته باشید، ابتدا باید خواسته خود را از دستگاه بدانید.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی

برنامه پیش شستشو و ضد عفونی کننده ماشین ظرفشویی

آیا می دانستید می توان از ماشین ظرفشویی برای شستن میوه و سبزیجات استفاده کرد؟. از طریق برنامه پیش شستشو کاربر به راحتی قادر به شستشوی میوه جات متنوع و حتی سبزیجات می باشد. برنامه پیش شستشو بیشتر برای ظروف کثیف به کار می رود. ممکن است مدت زمان طولانی از غذا خوردن شما گذشته باشد. اما ظروف را همچنان با غذای چسبیده به آن به حال خود رها کرده باشید. در این صورت می توانید از برنامه پیش شستشو که به حالت آبکشی ظروف عمل می کند، استفاده کنید. این برنامه تا 15 دقیقه به صورت مفید ظروف شما را قبل از شستن آبکشی کرده تا کار شستشو راحت تر شود. در ضمن مهم است که ظروف شسته شده از مواد مضر به هنگام شستشو در امان بمانند. برنامه Hygiene Plus در عرض 10 دقیقه و در دمای 70 درجه ظروف را عاری از هر نوع میکروبی خواهد کرد.

برنامه Half Load و شستشوی ظروف بزرگ

کمپانی های نامداری مانند بوش امروزه تکنولوژی های بی شماری را در ماشین ظرفشویی های خود گنجانده است. به طور مثال بوش برای زمانی که کدبانو نگران تعداد ظروف کم به هنگام شستشو می باشد، چاره ای اندیشیده است. برنامه Half Load مخصوص ظروفی طراحی شده که به حد نصاب دستگاه نمی رسند. این برنامه را نیم شور نیز می نامند. زمانی که می خواهید از برنامه Half Load یا نیم شور استفاده کنید؛ باید ظروف کثیف را در قسمت پایینی یا همان سبد انتهایی قرار دهید. پس از فعال کردن برنامه نیم شور، دستگاه تنها ظروفی که در قسمت پایینی قرار دارند را شسته و تمیز می کند. در مقابل، برنامه شستشوی ظروف بزرگ قرار دارد. این برنامه بسیار مفید و کاربردی است. شستن قابلمه و ماهی تابه را باید به برنامه Intensive zone در دمای 70 درجه سانتی گراد سپرد.

برنامه شستشوی Intensive zone، ظروف بزرگ در قسمت پایینی دستگاه را جدای از ظروف قسمت بالایی شستشو می دهد.

داوین کالا

برنامه شستشوی سریع و اقتصادی

برنامرنامه شستشو سریع و اقتصادی

اگر می خواهید ظروف در کمترین زمان ممکن شستشو و نظافت گردند باید به سراغ برنامه شستشوی سریع بروید. یک توصیه در مورد برنامه شستشوی سریع وجود دارد. اینکه نباید ظروفی که از درجه کثیفی بالایی برخوردارند را با این برنامه شستشو دهید. دلیل این ممانعت نیز می تواند اطمینان حاصل کردن از کیفیت شستشوی ظروف باشد. کل زمانی که ظروف برای شستشو با روش برنامه شستشوی سریع لازم دارند، نیم ساعت یا 30 دقیقه است. در مقابل برنامه شستشوی اقتصادی قرار دارد. از این برنامه نمی توان سرعت را انتظار داشت. چراکه مدت زمان شستشوی آن به 140 دقیقه می رسد. در عوض ظروف کثیفی که با این روش وارد دستگاه شده اند، پس از سپری شدن زمان ویژه، با درجه تمیزی بالایی خارج خواهند شد. برنامه شستشوی اقتصادی به کاربر در بهینه مصرف کردن انرژی های آب و برق کمک بسزایی می کند.

برنامه شستشوی اتوماتیک و خشک کردن ظروف

داشتن سنسور هایی که بتوانند میزان کثیفی را تشخیص دهند، برتری دستگاه را نشان می دهد. برنامه AUTO برای ظروف مختلف در مدل های ماشین ظرفشویی متفاوت می باشد. اگر ماشین ظرفشویی دارای سه حالت اتوماتیک از شستشو باشد، خریدی ایده آل داشته اید. برنامه شستشوی اتوماتیک به کاربر در مصرف بهینه انرژی های آب و برق و حتی مواد شوینده کمک اساسی می کند. این برنامه با در نظر گرفتن میزان کثیفی ظروف، قادر به تنظیم دمای آب نیز می باشد. پس از شستشوی دقیق ظروف، مسئله خشک کردن آنها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه مخصوص خشک کردن ظروف پس از شستشو، Perfect Dry نام دارد. این برنامه تضمین می کند که حتی یک قطره آب بر روی ظرف ها باقی نماند. کیفیت عملکرد این برنامه توسط سنگی به نام Zeolite تعیین خواهد شد. بدین صورت که سنگ Zeolite تمام رطوبت موجود را جذب خود می کند.

نکته: قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین ظرفشویی، باقیمانده غذا را از روی ظروف بردارید.

داوین کالا

خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی از شما یک کارآگاه خبره در زمینه جستجوی خریدی مطمئن می سازد. خرید ماشین ظرفشویی در بهترین حالت خود شامل قیمت آن می باشد. اینکه بدانید بودجه جیبتان چقدر است و در چه حد می خواهید سرمایه گذاری کنید، مهم است. توجه کردن به فضای آشپزخانه و جا باز کردن برای ماشین ظرفشویی از دیگر نکات حیاتی برای خرید ماشین ظرفشویی می باشد. ضمن اینکه باید به هنگام خرید کردن به برچسب انرژی و مشخصات فنی آن اعم از ظرفیت و… توجه کرد. گاهاً پیش می آید که تعداد اعضای یک خانواده متوسط و کم بوده اما پذیرای مهمانان بی شماری هستند. در چنین مواقعی شما صرفاً به تعداد اعضای خانواده خود اکتفا نمی کنید. بلکه به میزان شستشوی ظروف در طول هفته یا حتی روزانه با توجه به ظروف کثیف دقت می کنید. خرید ماشین ظرفشویی در ذخیره زمان برای کدبانو موثر است.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی

یک برند باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟. آیا برای معروف شدن تنها تبلیغات کافی است؟. خیر. یک برند اولاً با کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد، مورد سنجش قرار خواهد گرفت. در ثانی شهرت و اعتبار خود را مدیون مشتریان و کاربران استفاده کننده از محصولات است. برند و مارک های متعددی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی در حال فعالیت هستند. از جمله مشهور ترین این مارک ها می توان به؛ اسنوا، سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، ویرپول، یونیوا، بکو، هاردستون، پاکشوما، مجیک و.. اشاره کرد. بهتر بودن یک مارک به میزان رضایتمندی مشتری بر می گردد. بهترین مارک ماشین ظرفشویی پیش زمینه های بی شماری دارد. شهرت هر یک از ماشین های ظرفشویی به ویژگی های خاص می گردد. بوش به حرفه ای در شستشو، سامسونگ به اعتبار بالا، ال جی به زیبایی ظاهری و باطنی و سایرین نیز هر کدام به ویژگی ای خاص مشهور می باشند.

اهمیت خرید ماشین ظرفشویی چیست؟

اهمیت پیدا کردن خرید های امروزی به نیاز های اساسی هر خانه بر می گردد. امروزه خرید ماشین ظرفشویی به یک خرید فراگیر تبدیل شده است. درصد پاکیزگی ظروف پس از خروج از دستگاه ظرفشویی و حتی میزان خشک کردن آنها شما را مجاب به خرید آن می کند. در ضمن برای مواقعی که فرصت زیادی برای رسیدگی به کار های روزمره آشپزخانه ندارید، خرید ماشین ظرفشویی بهترین گزینه است. ضرب المثل یک تیر و چند نشان را شنیده اید؟. این ضرب المثل را می توان برای دستگاه شستشوی ظروف نیز به کار برد. چراکه با خرید این دستگاه نه تنها به ظروف تمیز و عاری از چربی های چسبنده دست پیدا خواهید کرد. بلکه در زمان، مصرف انرژی و سلامت پوست خود تاثیرات این خرید چند منظوره را احساس می کنید. به همراه داشتن یک راهنما در زمینه خریداری محصول شما را با انتخابی دلخواه رو به رو سازد.

بهترین ماشین ظرفشویی باید سنسور های تشخیص میزان کثیفی قوی ای داشته باشد.

داوین کالا

نتیجه گیری

راه های متفاوتی برای تمیز کردن ظروف وجود دارد. دانستن مطمئن ترین روش برای شستشوی ظروف، مستلزم افزایش سطح آگاهی خودتان است. مدل های متفاوتی از دستگاه شستشوی ظروف وجود دارد. از ظرفشویی رومیزی و توکار گرفته تا ظرفشویی ایستاده، همگی برای تمیز کردن ظروف گزینه های ایده آلی هستند. انتخاب هر کدام از مدل های ماشین ظرفشویی کاملاً وابسته به فضای آشپزخانه و بودجه شما دارد. با توجه به قابلیت های در نظر گرفته شده برای ماشین های ظرفشویی، قیمت خرید هر کدام به نسبت دیگری متفاوت تر خواهد بود. مستندات انجام گرفته برای گزینش دستگاه ظرفشویی کمک کننده مهمی برای کاربران می باشد. راهنمای خرید جدید ترین ماشین ظرفشویی معرف دستگاه های نوین در زمینه شستشوی بهینه ظروف کثیف است. البته دقت داشته باشید زمانی که اقدام به تصمیم گیری در مورد خرید ظرفشویی می کنید، باید وبسایت اصلی محصول در اولیت باشد.

***جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *