راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی

آیا با خصوصیات و برنامه های ماشین ظرفشویی آشنا هستید؟. آیا می دانید ماشین ظرفشویی چقدر می تواند مفید باشد؟. از خدماتی که ماشین ظرفشویی برای سلامتی ایفا می کند، خبر دارید؟. داشتن ماشین ظرفشویی برای هر کدبانو به منزله همیاری در آشپزخانه تلقی می گردد. تکنولوژی های امروزی روی شستشوی ظروف نیز تاثیر گذار بوده اند. راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی برای استفاده صحیح و بهینه تر از دستگاه کاربرد دارد. معنا پیدا کردن اشکال و حروفی که بر روی بدنه ماشین ظرفشویی درج شده اند، به کمک راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی محقق می شوند. احتیاط شرط اول عقل است!. برای جلوگیری از صدمات احتمالی که در صورت عدم آگاهی به وجود می آید، باید به راهنمای استفاده توجه ویژه ای اختصاص داد. بنابراین باید قبل از روشن کردن دستگاه در مورد قسمت های مختلف آن دانش کسب کرد.

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی از نحوه عملکرد های شستشو خبر می دهد. برنامه هایی که برای شستشوی ظروف در نظر گرفته می شود، نکات بسیاری در بر می گیرد. از جمله نکات شستشو می توان به؛ درجه کثیفی ظروف، جنس ظروف و اندازه ظروف اشاره کرد. توجه کردن به موارد گفته شده باعث ایجاد نتیجه ای رضایت بخش خواهد شد. گاهی اوقات برنامه شسشتو باید در سریع ترین زمان شما را به نتیجه دلخواه برساند. آگاهی پیدا کردن به نسبت اصطلاحات به کار رفته باعث افزایش کارایی دستگاه خواهد شد. چراکه عدم آگاهی به نسبت برنامه های دستگاه، باعث سر در گمی می گردد. راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی از تنوع بالای برنامه ها خبر می دهد. برنامه هایی که در کیفیت پاکیزگی ظروف موثر بوده که منجر به آشپزی ای دلچسب تر می شود.

معرفی برنامه های شستشوی ظرفشویی

ظرفشویی را در حالت های مختلف و اندازه های مختلف در بازار مشاهده می کنید. اما کدام یک از آنها برای آشپزخانه شما مناسب هستند؟. برنامه های شستشو در اکثر ظرفشویی ها مشابه همدیگر عمل می کنند. البته شباهت های موجود در بین مدل های مختلف کم و بیش تفاوت هایی از آنان نیز به چشم می خورد. قیمت خرید یک ماشین ظرفشویی از درهم تنیدن برنامه های مختلف گنجانده شده در دستگاه به دست می آید. اکثریت اصطلاحات به کار رفته بر روی ظرفشویی با حروف انگلیسی درج شده اند. اولین نشان مربوط به دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد. این دکمه با نشان ON/OF روی بدنه ماشین ظرفشویی درج شده است. برای فعال کردن هر کدام از برنامه های شستشوی ظرفشویی ابتدا باید دکمه خاموش-روش کردن دستگاه را فشار دهید. اولین گام برای رسیدن به ظروف پاکیزه، همین فشار وارد کردن بر روی دکمه می باشد. دومین گام زدن دکمه START برای شروع فعالیت دستگاه است.

برنامه ECO

نام دیگر برنامه ECO، برنامه اقتصادی نام دارد. برنامه اقتصادی را از آن جهت اقتصادی می نامند که هزینه های مصرفی در آن در حداقل مصرف قرار خواهند گرفت. برنامه ECO هزینه های آب و برق را به هنگام شستشو بسیار کاهش داده است. ماشین ظرفشویی در حالت برنامه ECO به مدت زمان بیشتری برای تمیز کردن ظروف نیازمند است. دمای آب به هنگام شستشو در حالت ECO در پایین ترین درجه خود قرار داشته و بنابراین شستشوی ظروف به طول می انجامد. کاهش پیدا کردن 30 درصد از انرژی های آب و برقی برای صرفه اقتصادی، مقرون به صرفه بودن دستگاه را تداعی می کند. البته زمانی می توانید روی برنامه ECO حساب باز کنید که عجله ای برای شستشوی ظروف نداشته باشید. چراکه در حالت برنامه ECO دور موتور دستگاه بسیار پایین می باشد. دلیل طول کشیدن مدت زمان شستشو در حالت ECO؛ دمای کم و دور پایین موتور دستگاه است.

برنامه AUTO

برنامه AUTO در اکثر ماشین ظرفشویی های خانواده بوش دیده می شود. هوشمند بودن لوازم آشپزخانه امروزه به یک مد تبدیل شده است. برنامه AUTO یکی از هزاران برنامه ای است که هوشمند بودن را برای ظرفشویی تداعی می کند. راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی، برنامه اتوماتیک شستشو را از مهم ترین برنامه ها می شمارد. برنامه AUTO یا به عبارتی برنامه اتوماتیک دارای سنسور های مخصوص به خود است. برنامه اتوماتیک با بهره گرفتن از سنسور های تشخیص خود هیچ چربی ای روی ظروف بر جا نمی گذارد. ظروف خود را که تحویل ظرفشویی دادید، برنامه شستشو اتوماتیک را فعال سازید. پس از سپردن ظروف به برنامه AUTO، دستگاه به صورت کاملاً اتوماتیک شروع به گرم کردن آب می کند. به میزان کثیف و چرب بودن ظروف دمای آب تنظیم می گردد. البته یک نکته در مورد برنامه اتوماتیک شستشو وجود دارد. اینکه نباید برنامه اتوماتیک را برای شستشوی ظروف شیشه ای به کار برد.

برنامه Delay start

برنامه Delay start به معنی شروع کردن شستشو با تأخیر می باشد. برنامه شروع با تأخیر در مواقعی مانند مسافرت، تعطیلات و حتی در زمان استراحت به درد بخور تلقی می شود. تأخیر داشتن همیشه بد نیست!. گاهی تأخیر داشتن می تواند به عنوان یک مزیت عمل کرده و مفید واقع شود. برنامه Delay start در زمان های اضطراری قادر به شستوی ظروف بوده و زمان شستشو را با توجه به زمان شما تنظیم می کند. تنظیم کردن زمان شستشو در مواقعی که شما در خارج از منزل حضور دارید، باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد. چراکه لزومی به انتظار کشیدن برای اتمام کار ماشین ظرفشویی نیست!. پس از انجام تنظیمات مورد نیاز برای شستشوی ظروف، ظروف را به ماشین ظرفشویی و ظرفشویی را به ظروف بسپارید. برنامه Delay start پس از اتمام مراحل شستشو و خشک کردن ظروف، به صورت اتوماتیک ماشین ظرفشویی را خاموش می کند. بدین صورت مصرف انرژی های آب و برق نیز به شکل بهینه انجام می گیرد.

برنامه HALF LOAD

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی به برنامه های دستگاه افتخار می کند. برنامه HFLF LOAD یکی از برنامه های مفتخر می باشد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای هر ماشین ظرفشویی به شکل اختصاص یافته بوده که با ماشین ظرفشویی های دیگر متفاوت است. برنامه HALF LOAD برای زمانی که ظروف شما به حد نصاب ظرفیت ماشین ظرفشویی نرسد، کاربرد دارد. این برنامه را با عنوان های برنامه نیم بار و نیم شور نیز صدا می زنند. برنامه نیم بار همان طور که از نامش پیدا است، ظروفی به اندازه نصف ظرفیت اصلی را شامل می شود. برای استفاده از برنامه HALF LOAD باید ظروف مورد نظر را در سبد انتهایی ظرفشویی قرار دهید. با قرار دادن ظروف در قسمت پایینی دستگاه و فعال کردن برنامه نیم شور، با اطمینان از دستگاه به ظروفی تمیز دست پیدا خواهید کرد. با فعال کردن برنامه نیم بار مصرف انرژی های برق و آب به حداقل میزان خود می رسد.

نکته: برای شستشوی ظروف با ظرفیت کامل ماشین ظرفشویی شما به یک قرص کامل احتیاج پیدا می کنید. اما به هنگام شستشو در حالت برنامه HALF LOAD شما به یک قرص کامل احتیاج پیدا نخواهید کرد. بلکه باید از ژل مخصوص ماشین ظرفشویی به میزان ظروف قرار داده شده در ظرفشویی استفاده کنید.

داوین کالا

برنامه Child Lock

به طور معمول کودکان بازیگوش و کجنکاو هستند. اما کنجکاو بودن کودکان در اکثر مواقع خرابی به بار می آورد. برنامه Child Lock یا همان قفل کودک برای جلوگیری از خرابی به بار آوردن کودکان ابداع شده است. این برنامه مانع از دست کاری تنظیمات ماشین ظرفشویی توسط کودکان می گردد. با فعال کردن برنامه Child Lock عملکرد سایر دکمه ها متوقف خواهد شد. تقریباً تمام ماشین ظرفشویی های امروزی از نعمت برنامه قفل کودک بهره مند هستند. فرقی ندارد که ماشین ظرفشویی خود را از چه برند و مارکی می خرید. امروزه مدل و برند های مختلف ماشین ظرفشویی از تکنولوژی برنامه Child Lock برخوردار می باشند. این برنامه خرید ماشین ظرفشویی را بسیار مقرن به صرفه می کند. چراکه عدم وجود برنامه قفل کودک باعث خرابی دستگاه توسط کودکان می شود. این خرابی هزینه های پی در پی را به دنبال خواهد داشت.

برنامه Child Lock

برنامه Glass/Delicate

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی، برنامه هایی را معرفی کرده که کاربردی عمل می کنند. اگر سلیقه شما به سمت ظروف شیشه ای و یا ظروف ظریف گرایش دارد، برنامه Glass/Delicate می تواند جواب گو باشد. این برنامه مخصوص ظروف ظریفی برنامه ریزی شده که درجه شکنندگی آنان بالا می باشد. زمانی که ماشین ظرفشویی خود را روی برنامه Glass/Delicate تنظیم کنید، دما و میزان فشار آب به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. حداکثر دمایی که برای ظروف شیشه ای توسط این برنامه تنظیم می گردد برابر 40 درجه سانتی گراد می باشد. در ضمن زمان در نظر گرفته شده برای شستشوی ظروف توسط برنامه Glass/Delicate حدود یک ساعت به طول می انجامد. ظروف شیشه ای و کریستالی به دلیل ظریف بودن قادر به تحمل هر دما و فشاری نیستند. بنابراین باید توسط برنامه ای شستشو داده شوند که تحت فشار قرار نگیرند. نکته ظریفی که در این برنامه وجود دارد، شدت فشار آب پایین و دمای کم بوده تا به ظروف هیچ گونه آسیبی وارد نشود.

برنامه Regular/Normal

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی

اگر به صورت مکرر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، برنامه Regular/Normal بهترین گزینه شستشو است. ترجمه این برنامه به شستشوی منظم و پیوسته بر می گردد. از این برنامه برای شستشوی هر نوع ظرفی با هر درجه کثیفی می توان بهره گرفت. فرقی ندارد قاشق و چنگال داخل دستگاه بیندازید یا ظروف بزرگ و بشقاب های مختلف!. برنامه Regular/Normal به صورت منظم و با ترتیبی که برنامه ریزی شده است، ظروفی تمیز را در اختیارتان قرار خواهد داد. دمای تنظیم شده برای این برنامه مابین 60 تا 65 درجه سانتی گراد محاسبه شده است. این دما برای ظروفی که در طول روز از آنها استفاده می کنید، بسیار مناسب است. بسته به نوع ماشین ظرفشویی ای که خریداری می کنید، دما و مدت زمان شستشو متفاوت است. کل زمانی که برنامه Regular/Normal برای شستشوی ظروف اختصاص می دهد چیزی مابین 1 الی 2 ساعت است. البته درجه کثیفی ظروف نیز در زمان شستشو می تواند دخیل باشد.

برنامه Vario Speed ​​Plus

برنامه Regular/Normal

گاهی به هنگام شستشوی ظروف می توانید چندین برنامه را با هم ادغام کنید. ادغام کردن برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی باعث افزایش سرعت، کاهش زمان، کیفیت پاکیزگی بیشتر و مصرف بهینه تر انرژی می شود. برنامه Vario Speed ​​Plus از دسته برنامه هایی است که قابلیت ادغام شدن با اکثر برنامه های شستشو را دارا می باشد. اما شاید برایتان سوال باشد که این برنامه چند درصد کاهش زمان شستشو را به همراه خواهد داشت؟. مدت زمانی که برنامه Vario Speed ​​Plus باعث صرفه جویی آن می گردد مابین 20% تا 60% است. مدت زمان کاهشی توسط این برنامه به حالتی بستگی دارد که برنامه Vario Speed ​​Plus با آن ادغام می گردد. مشخصه استفاده از این برنامه به اهمیت زمان و مصرف انرژی برگشت داده می شود. این برنامه را جزء برنامه های شستشوی سریع قلمداد می کنند. زمانی که این برنامه را به کار ببرید، مصرف انرژی نیز تا سقف 20% با کاهش مواجه خواهد بود.

برنامه Intensive/Heavy 

آیا به هنگام شستشو نگران ظروف بزرگ هستید؟. کمپانی های نامدار با در نظر گرفتن برنامه هایی مانند Intensive/Heavy مشکل تمیز کردن ظروف بزرگ را حل کرده اند. ظروف بزرگ شامل؛ قابلمه، ماهی تابه و سایر لوازم پخت و پز که قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را داشته، می باشد. دما به هنگام تنظیمات قرار گرفته روی این برنامه به 70 درجه سانتی گراد می رسد. البته 70 درجه سانتی گراد گفته شده برای ظروف بزرگی است که در قسمت پایینی دستگاه قرار خواهند گرفت. ظروف بزرگ به طور معمول در سبد پایین ماشین ظرفشویی جا سازی می شوند. برنامه Intensive/Heavy به معنای شستشوی متمرکز و سنگین ترجمه خواهد شد. از آن جهت این برنامه را متمرکز می نامند که تنها برای ظروف بزرگ قسمت انتهایی دستگاه به کار می رود. بقیه ظروف که شامل بشقاب، قاشق، چنگال و.. می شود، به صورت جداگانه شستشو داده خواهند شد. دما و فشار برای ظروف بالایی متفاوت تر با ظروف پایینی است. نکته: برنامه Intensive/Heavy تنها برای ظروف بزرگ به کار برده خواهد شد.

برنامه Quick Wash

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی از عملکرد های مفید خبر می دهد. برنامه Quick Wash را با عنوان برنامه One hour/ Express/Speed60 نیز می شناسند. این برنامه در دسته برنامه های شستشوی سریع قرار می گیرد. اکثر برنامه های شستشو برای افزایش کارایی دستگاه و کاهش هزینه های مصرفی به اضافه هزینه زمان، برنامه ریزی می شوند. برنامه Quick Wash تنها 30 دقیقه فرصت برای تمیز کردن ظروف می خواهد. این برنامه سریع ترین زمان شستشوی ظروف را رقم می زند. هر برنامه شستشو با خود مزایا و معایبی به دنبال دارد. برنامه Quick Wash دمای آب را کاهش داده تا صرفه جویی را لحاظ کند. 50 درجه تب کردن آب برای این برنامه شستشو کفایت می کند. این برنامه شستشو مخصوص عده محدودی از ظروف کثیف نیست. بلکه همه ظروف را می توان با آن شستشو داد. این برنامه بیشتر برای مواقع اضظراری که زمان حرف اول را می زند، به کار گرفته خواهد شد.

برنامه Rinse یا Rinse & Hold

از برنامه Rinse به دو منظور می توان استفاده کرد. یکی قبل از شستشوی ظروف بوده و دیگر برای آبکشی نهایی!. قبل از دادن هر نوع تنظیماتی به ماشین ظرفشویی باید ظروف خود را خیس آب کنید. خیس کردن ظروف توسط برنامه Rinse صورت می گیرد. این برنامه را برنامه پیش شستشو نیز می نامند. این برنامه در ماشین ظرفشویی تنها برنامه ای است که هیچ گونه مواد شوینده ای در آن به کار برده نمی شود. چراکه این برنامه مربوط به خیس کردن و آبکشی ظروف می باشد. گاهی پیش می آید که مدت زمان زیادی از خوردن غذا گذشته است. با گذشت زمان بیشتر مواد غذایی با خاصیت چسبندگی خود به سطح ظروف می چسبند. اگر خواهان نتیجه مطلوب تر باشید، باید قبل از شستشو ظروف را خیس کنید. پس از فعال کردن این برنامه، ظروف کثیف به مدت زمانی حدود 15 دقیقه آبکشی خواهند شد.

برنامه Night Program

مهمانی های مفصل ظروف کثیف مفصلی نیز به همراه دارند. برنامه Night Program در شب هنگام بسیار کاربردی عمل می کند. ساعاتی از شب که به استراحت کردن اختصاص پیدا می کند، باید در سکوت مطلق به سر بُرد. اگر پس از مهمانی مفصل ظروف کثیف مفصلی داشته باشید و شب هنگام بخواهید به تمیز کردن بپردازید، چاره کار چیست؟. چاره کار توسط مقاله راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی، برنامه Night Program معرفی می گردد. این برنامه در نهایت سکوت و آرامش به شستشوی ظروف می پردازد. شستشوی ظروف نیز از قاعده مصرف بهینه انرژی در ساعات پر مصرف مستثنا نیست. پس از قرار دادن ظروف داخل ماشین ظرفشویی و فعال کردن این برنامه می توانید خود به رختخواب رفته و استراحت کنید. فعال کردن برنامه Night Program هم فال است و هم تماشا!. زیرا هم قادر به شستشوی ظروف خواهید و هم سکوت شب را بر هم نمی زنید.

برنامه Perfect Dry

اگر در حالت عادی به شستشوی ظروف بپردازید، باید ظرف ها را با دستمال خشک می کردید. اما امروزه با پشیرفت فناوری و علم در ساخت لوازم آشپزخانه، شستشو و نظافت بسیار راحت تر صورت می گیرد. شستشوی ظروف با ماشین ظرفشویی امروزه رواج پیدا کرده است. برنامه های بسیاری برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی گنجانده می شوند. اما مهم ترین برنامه مربوط به انتهای کار شستشو یعنی خشک کردن است. برنامه Perfect Dry کار خشک کردن ظروف را پس از انجام مراحل شستشو و چربی زدایی به عهده می گیرد. این برنامه با سنگی به نام Zeolite همکاری کرده تا عمل خشک کردن راحت تر صورت گیرد. اما کار سنگ Zeolite  چیست؟. سنگ Zeolite تمام رطوبت محیط را به سمت خود کشانده و گرما را تحویل محیط داخل دستگاه می دهد. برنامه Perfect Dry یا خشک کن از شدت جریان هوای سه بعدی برای گردش هوای گرم داخل ماشین ظرفشویی استفاده می کند. البته یک نکته در مورد برنامه Perfect Dry وجود دارد. اینکه به هنگام استفاده از این برنامه نباید ظروف ظریفی از جنس شیشه و کریستال داخل ماشین ظرفشویی وجودداشته باشد.

نمایش تمام برنامه ها بر روی Display یا نمایشگر دستگاه قابل مشاهده می باشد.

داوین کالا

نحوه عملکرد دکمه ها

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مانند یک همیار سودمند در دادن اطلاعات عمل می کند. هر ماشینی که ابداع می گردد از دکمه های پشت سر هم و شاید کمی در هم تشکیل شده است. هر دکمه می توانند معانی متفاوتی از خود بروز دهد. برخی از دکمه ها برای شروع عملیات شستشو مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر در پایان راه وارد عمل می شوند. قبل از هر چیز باید دستگاه روشن شده و این کار توسط دکمه ON/OF صورت می گیرد. پس از زدن دکمه روش-خاموش ماشین ظرفشویی، باید مدت زمان و میزان ماده شوینده با توجه به نوع برنامه شستشو مورد توجه قرار گیرد. برخی از دکمه ها مانند Hygiene برای شستشوی ظروف به روش بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی اگر تنظیمات شستشو را انجام داده و پشیمان شدید، نگران نباشید. دکمه RESET تنظیمات لحاظ شده برای شستشو را به حالت اولیه باز گردانی می کند.

معنی کلمات روی ظرفشویی

به هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی با کلمات بی شماری برخورد خواهید کرد. هر کلمه حکایت از برنامه، حالت و تکنولوژی ای دارد که برای ماشین ظرفشویی لحاظ شده است. حکایت دکمه ها از برنامه ریزی های کمپانی سازنده دستگاه است. برخی از کلمات مربوط به نوع ظروف اعم از؛ ظریف و کریستالی، شیشه ای، ظروف بزرگ و کوچک و… می باشد. آن طرف تر دکمه های تعبیه شده اند که از مدت زمان صرف شده برای شستشوی ظروف خبر می دهند. شاید دلیل استفاده اکثر مردم از ماشین ظرفشویی به صرفه جویی در زمان بر گردد. امروزه زمان نقش مهم و اساسی را در فعالیت های روزمره ایفا می کند. کلماتی روی ماشین ظرفشویی درج شده اند که به آبکشی و خیس کردن ظروف قبل از شستشو و پس از پایان عملیات شستشو ارتباط پیدا می کنند. البته دکمه قفل کودک را نباید فراموش کرد که به معنی امنیت دستگاه در مقابل دستان کودک شما است.

آموزش کار با ظرفشویی

برای استفاده بهینه از ماشین ظرفشویی باید طبق استاندارد های آن عمل کرد. تفاوتی ندارد که ماشین ظرفشویی خود را از چه مارک و برندی خریداری کرده اید. تنها کافی است که معانی کلمات درج شده بر روی ظرفشویی را برای خود ترجمه کنید. پس از ترجمه معانی کلمات کار کردن با ظرفشویی به راحتی فشار دادن دکمه مخصوص فعالیت شستشو متناسب با ظروف است. ایده آل بودن خرید ماشین ظرفشویی به شناخت شما از ویژگی های دستگاه بستگی دارد. برای شستشوی صحیح ظروف باید داخل ظرفشویی نمک مخصوص ماشین ظرفشویی بریزید. هر نمکی را نمی توان به ماشین ظرفشویی اضافه کرد. طبق داده های به دست آمده از آموزش کار با ظرفشویی، باید حدود 2 لیوان از نمک مخصوص را با آب به میزان 1 لیتر مخلوط کرد. اگر نمک دستگاه در حین عملیات شستشو به اتمام برسد، نمایشگر ظرفشویی هشدار تمام شدن نمک را به کاربر می رساند.

آموزش کار با ظرفشویی

طرز استفاده از ماشین ظرفشویی

نمک مخصوص ماشین ظرفشویی دارای مکملی به نام مایع جلادهنده است. مایع جلادهنده چیست و چه کاربردی دارد؟. مایع جلادهنده از رسوبات تجمع یافته روی ظروف جلوگیری کرده و سطح ظروف را براق تر می سازد. این مایع را باید در قسمت مخصوص بریزید. این مایع به طور معمول در مرحله خشک کردن ظروف وارد عمل خواهد شد. اگر این مایع تمام شود، صفحه نمایشگر علامت مخصوص مایع جلادهنده که: * می باشد را نشان خواهد داد. غیر از مایع جلادهنده و نمک، پودر ماشین ظرفشویی نیز باید جهت پاک کنندگی ظروف وارد دستگاه شود. نکته: به جای استفاده از موارد ذکر شده می توانید از قرص استفاده کنید. یک قرص به طور کامل تمام ویژگی های مایع و مواد شوینده اعم از: نمک، مایع جلادهنده و پودر شستشو را با هم دارد. بنابراین به جای استفاده از چندین ماده به راحتی می توانید از قرص جهت تمیز کردن ظروف استفاده کنید.

نتیجه گیری

راهنمای برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی برای افزایش آگاهی کاربران علاقمند به ظرفشویی در تلاش است. ماشین ظرفشویی برای جلوگیری از صدمات احتمالی وارد به پوست دست ابداع شده است. مایع های به کار رفته برای شستشوی ظروف حاوی مواد مضری بوده که پوست دست انسان سر سازگاری با آنها را ندارد. مزیت دیگر ابداع ماشین های ظرفشویی سرعت بخشیدن به کار های روزمره می باشد. ظرفشویی های امروزی با تکنولوژی و فناوری های نوین وارد بازار مصرف کنندگان می شوند. این تکنولوژی ها بر مبنای سرعت بخشیدن به کار های روزمره در ماشین ظرفشویی گنجانده شده اند. برند های مختلفی هر روزه در حال فعالیت جهت افزایش کارایی ماشین ظرفشویی هستند. برند هایی همچون؛ بوش، سامسونگ، ال جی، پاکشوما و… از برند های مطرح در زمینه تولید ماشین ظرفشویی می باشند.

***جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره داوین کالا در ارتباط باشید.***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *